8 Ekim 2012 Pazartesi

Bol Linkli, Ödüllü Bir Post...

   Merhaba değerli arkadaşlar.
Sabah işe bir geldim ki; iki değerli blogger tarafından ödüllendirilmişim Nurdan Hanım ve Merve Güçlü; çok teşekkür ederiyorum kendilerine.. Tabiki ben durumdan habersiz, halen daha  tam iyileşememiş olmanın verdiği hem yorgunluk (ilaçlardan kaynaklı) hem de ruhsal anlamda bir parça ağırlık var üzerimde (sanırım hasta psikolojisi).. Biraz yavaş ilerliyor olsam da; pek çoook hareket olmuş bu hafta sonu anlaşılan, çok değerli arkadaşlarım hiç boş durmamışlar.

Öncelikle çok çok teşekkür ediyorum; istisnasız herkese.
Neden? 

   Kısa sayılacak zamanda beni de aralarından sayan pek çok blogger arkadaşım, beni gerçekten ama gerçekten hiç yalnız bırakmadılar. Uzun zamandır hep  aralarındaymışım gibi düşünerek, asla yabancılık hissetirmediler. Yeniden herkese ne kadar teşekkür etsem azdır. İzleyici sayılarının hem önemli,  hem de önemsiz olduğunu düşünenlerdenim. Bu konu TRT'de ve başka kanallarda da tartışılmıştı. Orada da benzer görüş dile getirildi. İzleyici sayıları önemli ama; nicelikten çok, nitelikli izleyici önemliydi. Kısacası sizi sadece izliyor görünen değil, gerçekten takip eden izleyici önemliydi!  Bunun dışında yalnızca izlenmek mi? elbette hayır; izlenmek kadar İZLEMENİN de, güzel olduğunu hatırlatmama gerek yok sanırım. Kanaatimce bu aslında en keyiflilerinden!! Başka insanların dünyalarına girmek,  belki de bakış açılarıyla birşeyleri yakalamaya çalışmak işte en keyifli serüven buydu bence!  Bu nedenle; 100'ü yenice geçen izleyicilerime çok teşekkür ederim. Ben de Tuğba Mutfakta'nın; 100. izleyicisi olmuştum, kendileri beni bloglarında tanıtmışlardı. Ben de, benim 100. izleyicim olan Reyhane; Reyhan'la Herşey blogunu hala izlemediyseniz, blogunu ziyarete davet ediyorum sizleri, kesinlikle en doğal haliyle Reyhan Hanım'ı tanımaya ne dersiniz?
 
   İki Blog ödülü aldım demiştim ya, nedir onlar şöyle bir bakalım mı;) ?
  
Biri Şekerpare blog ödülü :)                             Bir diğeriyse sevgi dolu blog ödülü:)...
 




   Her ikisini de bana layık gören Nurdan Hanım ve Merve Güçlü' ye yeniden teşekkürlerimi sunarım. Her ikisi de gerçekten çok sıkı takip ettiğim, izlenmeye gerçekten değen bloglardan. Halen izlememiş olanları izlemeye davet ediyorum.  Yalnız ben müsadeniz olursa; 18-20 blog belirleyip onlara bu ödülü vermekten çok, tüm izlediğim ve beni izleyen bloglara bu ödülü gönderiyorum, çok yuvarlak olduğunu farkındayım ancak bu güzel sevrüvende; bize dünyalarını, birikimlerini, iyi niyetlerini ve yaşadıkları pek çok güzelliği kendi pencelerinden sunan tüm arkadaşlarıma gitsin isterim. Arzu eden lütfen blog ödülünü kabul edip, ister ve uygun görürlerse,  başka blog arkadaşlarına da göndersinler.  Zorlama yok, kim nasıl isterse o şekilde olsun isterim:)...
  
 Bu post biraz gecikti hemen yazamadım, nedeni de iş yerimde bir dizi yaşadığımız yenilenme harekatı.. Perdeler değişiyor, dergiye yeni bir sistemi oturtma çalışmaları var, halen satın alınan bir sistem değil ama karar aşamasındayken denemeler yapılıyor öte yandan bir de özel sayı yetiştirme telaşesini de eklersek hayli yoğun sayılırım. Bunların geçerli mazeretler olarak görülmesini dilerim.

   Değerli bloggerlardan ismimi merak edenler vardı, aslında ben çok da fazla gizlemedim,  Resort 2013 Koleksiyonunda Pembe Sarı Seçmeler yazımda en sondaki, görsel kaynaklar ve  esinlenme kısmında ismimi belirtmiştim, orada adımın yazdığını da başka yorumlarda belirtmiştim,  sanırım o kısım gözden kaçtı. Neyse birkaç güne  kadar profil bilgilerimi yenileyeceğim. Blog adıma gelince "gooogoook". Bu isim bir blog adı olarak düşünüldü elbette.   Bu ismi kimse kapmaz; kimsenin aklına gelmez ya, yine de her ihtimale karşı birileri alır diye tam 1 yıl önceden aldım.  Birkaç dostum, beni çok iyi tanıdıklarından; "Neden" diye sormadılar. Sen seçtiysen vardır birden çok nedeni diye.. O nedenle, evet birden çok nedeni var bu ismi seçmemin. Gerçek adımı  yine de, bilen, yazımda okuyanlar kullanabilir elbette.

 Bu arada Nursun Hanım; H harfi tam isabet. Ben yeni ay dedim. Siz Hilal demişsiniz;)  İsmim Hilal değil ama çağrışım mükemmel olmuş!!! Ben boşuna sizlere harikasınız demiyorum, gerçekten hayranlık duyulacak bir zekayla;  böyle ustalıklı bir sözcük yorumunu ancak; Burcu Yay, Yükseleni Akrep olanlar yapabilirdi!... Sizler benim adımı merak ederken, ben yorumlarda gezinirken; Burcunuzun Yay, Yükselenlerinizin Akrep olduğunu  öğrenmiştim bile:))) ... Şanslıyımdır bu konularda meraklandığım dosyaları bir şekilde melekler masama bırakırlar gerçekten, eksik olmasınlar.   Artık gözden kaçanlar olursa hoşgörünüze sığınıyorum.  Yükselen Akrep'lerin ve normal burcu Akrep olanların oldukça sevdikleri biriyimdir bu arada; burcum  Boğa olsa bile;)...
Sevgiler. 

18 yorum:

  1. HAYIRLI OLSUN ÖDÜLÜNÜZ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım, çok teşekkür ederim;).

      Sil
  2. Harikasin! Kutlarim canim. Biliyor musun annem bana Handan ismini koymak istemis ama baam Nilgun diye israr etmis. Bende ozel bir anlami var isminin yani :)
    Biraz aha iyi olmana sevindim,hastalik sana hic yakismiyor alsin basini gitsin artik.
    Islerinde kolayliklar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli Nilgün Ablacığım, ismimi de ilk kullanan siz oldunuz ben de sizi tebrik ederim:)) çok sevindim böyle bir tesadüfe, bir de şu ilginç bir nokta gibi gelir bana, şöyle ki; kişiye konulmak istenen diğer isimlerin de bir yansımalarının o kişilerde göründüğüne inanırım. Mesela bana da "Güven" ismini layık görmüş babannem ama erkek ismi gibi düşünülüp konmamış. Ben de genelde insanlarda fazlasıyla "Güven" uyandırmam buradan mı geliyor, diye hep düşünmüşümdür. İsmimin asıl anlamı, gülümseyen ve gülümseten. O nedenle bana uygun olduğunu düşünürüm. Siz de de etkileri var sanki bu ismin;)karşınızdaki kişilerde tatlı bir tebessüm bırakmak kolay birşey değil bence. İyi dilekleriniz hep işime yarıyor, daha da iyi olduğuma inanıyorum, bu güzel dilekler sayesinde..Sevgilerimle:)

      Sil
  3. Nurdan isminizi bilirmis megerse, kursaktan sallamissin sorsaydin dedi Cumartesi.Bu arada Nilgin Hanim'da bilirmis, soylemezmis.

    Neyse bilmemek ayip degil diye gecistireyim bari :)

    Bu arada isminizin size verdigi hayat manasi; 21 Mecusi tacı imis:
    Bu sayı genel olarak başarı, ilerleme garantisi, onur ve ödül kazanma yönünde başarılar gösterir. Bu başarılar uzun mücadele, çalışmaların ve kararlılığın arkasından kazanılmıştır. Ancak kişi her durumda tüm karşıtlıklar ve mücadeleler karşısında son bir zafer için hazır olmalıdır.
    Bu şanslı bir sayıdır.

    E sizden de korkulur yani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar memnun oldum bu analize çok teşekkür ederim. Blogunuzu ziyaret ettiğimde tam da keyif aldığım konulardan biriyle karşılaşınca mıhlandım kaldım, dünden beri sistemi çözmeye çalışıyorum. Esasen çabuk kaparım ama diyorum ya biraz rahatsızlık yüzünden hemen çözemedim sanki;)) (aa neredeyse hastalık ruhsatı alıp her suçu hastağılıma atmak üzereyim farkındaysanız:))). Ben çok şaşırdım bu yoruma, esasen normal numerolojide kızlık adım soyadım:9 yapıyor, doğum günü tarihlerimin toplamı da: 9 yapıyor o nedenle sizin blogunuzdaki bilgiler bana çok değişik geldi. Çook teşekkür ederim. Bence başkaları da mutlaka girip bir göz atmalı...

      Beni çok mutlu ettiniz Nursun Hanım, bu arada normal adımı da tüm arkadaşlar gibi ne zaman isterseniz kullanabilirsiniz elbette.. Siz, Nurdan Hanım ve Nilgün hanım gibi; dolu insanlarla tanışmamız, hakikatten de şanslı olduğumuzun göstergesi!

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun,ödülünüzü kutlarım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok incesiniz, sevgiler.

      Sil
  5. İade-i ziyarete gelmiştim ki sizin de ödüllendirildiğinizi gördüm.Ben de sizi kutluyorum.Bundan sonra peşinizdeyim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sağolun, sevgiler benden de.

      Sil
  6. Merhaba,beni ne kadar mutlu ettiniz, çokkkkk teşekkür ederim..Nice izleyicilere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Reyhane; merhaba, çok teşekkür ederim iyi temenniniz için, sevgiler;)

      Sil
  7. Bende çok teşekkür ederim çok güzel bahsetmişsiniz benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'ciğim, gerçekten bahse değersiniz, daha güzel paylaşımlarda bulunmak dileğimle;).

      Sil
  8. Tebriklerrrr :) Handan hanım hastalık falan kalmaz bence bu güzel ödülle, geçeeeer gider inşallah tez vakitte :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esen Hanım, çok sağolun, öyle gibi görünüyor daha iyiyim gerçekten;) sevgiler.

      Sil
  9. Bende ödülünüz var alırmısınız demeye gelmiştim ki benim de blogumun ismini geçtiğini gördüm ve çok sevindim..Siz de 100 ü geçmişsiniz tebrik ederim..Nice 100. izleyicilere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba Mutfakta; çok teşekkür ederim, incelikle beni ödüle layık gördüğünüz için.. Sevgiler benden de..

      Sil