19 Eylül 2013 Perşembe

Rengarenk Bir Post; Defacto Desenli Pantolon ve Graffiti ..

   Merhaba bu kez kendi diktiğim değil ama desenini çok beğendiğim bir pantolon ile karşınızdayım, arka plandaki graffiti  desenli duvarlar şehrimizde çok moda; zira görseli arka plan yapıp fotoğraf çekinmek isteyen başka insanlar da geldi ben oradayken. Bunlar şehirlerin güzellikleri aslında, böyle olmalı yeryüzü.. RENGARENK!   Tek tip bakış açısına inat, tıpkı gökkuşağını andıran  boyanmış merdivenler gibi... Bizler de çok renkli bakabilsek hayata ve saygıyla kabul etsek çok daha güzel olacak herşey...Gelelim detaylara...
 
   Defacto' nun bu desenli pantolonunu çok severek aldım, bu tarz desenler çok hoşuma gidiyor tanıyanlar az çok anlamışlardır vurgularımdan. Barok diyemeyeceğim desene çünkü içinde yoğun karanfil desenleri var. Malumunuz karanfil özellikle Osmanlı döneminde ve Çini'de çok fazla kullanıldı. 
 
 
 
 
 
 
Çok fazla poz vermeyi bilen ve hoşlanan biri değilim aslında artık olduğu kadar...;)
 

 
 
 



 
 
 
 

 

  Bu son iki kare ise fotoğraflarda ne kadar canlı, pozitif ve neşeli göründüğün çok fazla belli olmuyor diyen çok sevdiğim canım dostum ve arkadaşım için ekledim. Hakikatten fotoğraflar gerçeği yansıtmaya biliyor; gerçekte fotoğraflarda göründüğümden biraz daha zayıfım:).

Üst- Bluz : Vero Moda
Kolye: Vero Moda
Yüzük: Vero Moda
Pantolon: Defacto
Çanta: Eski





17 Eylül 2013 Salı

Hediyelere Teşekkür

 Sevgili dostlarımdan, arkadaşlarımdan ve akrabalardan gelen hediyelere teşekkür etme zamanı..   Beni düşünerek hediye edilen tüm güzelliklere ayrı ayrı teşekkür ediyorum hepiniz çok incesiniz. Hayır doğum günüm değil ama dostların içinden gelmiş eksik olmasınlar. Çok teşekkürler yeniden..
 
 
 
Bu güzel kolaj kapı süsü son derece esprili bir çalışma olmuş bu değerli çalışma için NOWACRAT'a çok teşekkürler:).

 Kolajdan yakın bir detay.  Sizce de yaratıcı bir çalışma değil mi;) ?




 Bu güzel kahve fincanları için Nur'a (Nur's Butik) çok teşekkürler. Çok ince seçilmiş.


Kahve fincanından yakın bir detay, çok narin bir porselen incecik..
 

 
  
Bu güzel kek fanusu ve bileklik için Melis'e (Melislicious) çok teşekkürler. Her ikisiyle de güzel planlarım var;))
 
 


Bu sevimli Duvar süsü ve Magnet için Serap Ablama çok teşekkür ederim, çok sevimliler:).



 
 
Çok severim rüzgar çanlarını; bu sevimli rüzgar çanı, bilezik ve kolye askılğı için Şükran Ablama da  çok çok teşekkür ediyorum.
 
Hepsini ayrı ayrı değerlendireceğim;))   Sevgiler. 

16 Eylül 2013 Pazartesi

Ayaklara Daha Çok Özgürlük - 2

  Evet bundan önceki yayına gelen yorumlardan  da anlaşıldığı üzere 35-36 numara gibi küçük kabul edilebilecek ayaklar kadar, 40 ve üstü numaralara  duyulan ihtiyacın da; hiç de az olmadığı fikri netleşti. Herkes kendi yaşadıklarından bir şeyler paylaştı, ortaya çıkan tablodan da anlaşılacağı üzere küçük ayakkabı numaraları bulmak problem olabildiği gibi 40 ve üstü ayak numarasına sahip olan arkadaşların yaşadıkları da asla göz ardı edilmemeli.
 
O halde, "BUÇUKLU" üretimlerde dahil;
 
"Ayaklara Daha Çok Özgürlük"  diyorum.

" Daha çok; 35-36    ve   Daha çok 40 ve üstü "
 
 
Kışın ayaklarımıza uygun sıcacık ayakkabılar giymek dileğiyle:)..
 
Sevgiler.