2 Eylül 2012 Pazar

Blogger Bağlantı Ayarları'nız Açık Mı ?

   Değerli Arkadaşlar, Blogger da çok yeniyim esasen ama bir konuyu sizinle paylaşmak istedim, görüyorum ki bazı arkadaşlarımız bağlantılarını henüz açmamışlar. Kısacası kişi yorum bıraksa bile blog adınız ve görünen isim farklı ise kişilerin size ulaşmaları zor olabiliyor. Bunu esasen çok ama çok güzel bir şekilde Tatlı Cadı Blog sahibesi anlatmıştı, o nedenle ben sizleri sevgili Tatlı Cadı'nın ; "Blogger Bağlantılarımız Açılsın" başlıklı yazısını okumaya davet ediyorum, böylece henüz yeni olanlarımız da dahil olmak üzere bağlantılarınızın açık olup olmadığını kontrol etme şansınız olacaktır. Bu sayede, diğer izleyenler de sizleri listelerine eklemeyi istediklerinde rahat ulaşacaklardır. En azından yazıda anlatılanlara şöyle bir göz atıp, ayarlarınızın doğru olup olmadığını kontrol etmeye ne dersiniz;) ?  Sevgiler...

5 yorum:

  1. Güzel paylaşım için teşekkürler..üye sayısını arttırmak için gerekli Bloğunu çok beğendim bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  2. Olur mu arkadaşım, tabii ki paylaşmana sevindim. Ben blogumu yeniden kurduğumda bağlantılarımı açamamıştım. Oradan buradan denedim sonunda pes ettim. Kaç ay sonra sevgili mavii tekrar uyarınca, bir gün bir gece uğraştım "mutlaka bir yerden açılıyor olmalıydı" inat değil mi ben kazandım. Bir ay içinde izleyenlerim yüzde elli arttı.. demek ki bağlantılar bizim için önemli.. izleyenler arttıkça, güzel yorumlar aldıkça daha da hırslanıyorum güzel işler çıkıyor ortaya..
    Darısı bağlantıları kapalı olanların başına.. (^_^) CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  3. Ben geldiiiiiimmm :) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, rica ederim, pekçok kişinin kapalı olabiliyor çünkü, tatlı cadı konudan bahsedince ben de paylaşmak istemiştim, halen o sorunu olanları gördüğümden ayrı bir pencerede sunmak iyi olur diye düşündüm, sevgiler:).

      Sil
  4. Güzel bir bilgilendirme olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil