16 Eylül 2013 Pazartesi

Ayaklara Daha Çok Özgürlük - 2

  Evet bundan önceki yayına gelen yorumlardan  da anlaşıldığı üzere 35-36 numara gibi küçük kabul edilebilecek ayaklar kadar, 40 ve üstü numaralara  duyulan ihtiyacın da; hiç de az olmadığı fikri netleşti. Herkes kendi yaşadıklarından bir şeyler paylaştı, ortaya çıkan tablodan da anlaşılacağı üzere küçük ayakkabı numaraları bulmak problem olabildiği gibi 40 ve üstü ayak numarasına sahip olan arkadaşların yaşadıkları da asla göz ardı edilmemeli.
 
O halde, "BUÇUKLU" üretimlerde dahil;
 
"Ayaklara Daha Çok Özgürlük"  diyorum.

" Daha çok; 35-36    ve   Daha çok 40 ve üstü "
 
 
Kışın ayaklarımıza uygun sıcacık ayakkabılar giymek dileğiyle:)..
 
Sevgiler.
 
 

13 yorum:

  1. :))))36 no ayakkabı giymek ne güzel:)))ben kışın 39 numara bot alıyorum yün çoraplarla ancak oluyor, koca ayaklıyım yani:)))hele o sivri topuklu ayakkabılar asla bana göre değil, Sindrella'nın üvey kızkardeşlerinin haline dönüyorum denerken:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hanım, bu tanımlamalar insanlar tarafından yapılmış değilse neye göre büyük, neye göre küçük öyle değil mi, 35-36 genelde çocuk grubunda yer alıyor aslında mesele o.

      Değilse diğer arkadaşlarda büyük diye yazmışlar ayaklarını, bir arkadaşımız 40 numara demiş bir Ayakkabıcıda 40'dan yukarısı erkek ayakkabısı numarası olduğundan yok gibilerinden bir yanıt dönmüş, bunlar bizlerin tanımlamalarından öte bir şey değil. Büyük-küçük diye bir şey yok aslında yalnızca numara var;)
      Sevgiler:).

      Sil
  2. Benim de Müjde hanım gibi kışın mutlaka 39 giyerim kalın yün çoraplarımla..:))
    yoksa 38.5 onu da bulamıyorum kolay kolay..:))
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  3. Ben şanslı gurubum sanırım 38 numarayım :) Çok rahat numaramı bulabiliyorum..Ama büyük ve küçük numara giyen çevremin sıkıntı yaşadığını biliyorum..Deichmann'da bazı modellerde 40+ ve ara numaralar bulunabiliyor..İnternet sitelerinden araştırılabilir ..

    YanıtlaSil
  4. Ayak numarası kişinin fiziğine göre değişiyor.. ne yazık ki benimde şikayetim var buçuklu ayakkabı olmalı diye düşünüyorum.. Umarım o günleri de görürüz Handan ablacım sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ben ortalama giyiyorum sanırım :)
    38-39 yerinde oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. cok haklısın canım tam 37.5 ayagım topuklularda 38 buyuk 37 sıkı oluyor :)

    YanıtlaSil
  7. 37.5 giyiyorum ve her markada yok :( kaldıki eşim ayakkabıcı kızıyorum neden buçuklarıda düşünmüyosunuz yada küçük ayakları diye ama :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. buçuklu ayakkabı giyen biri olarak 37.5 herzman bulunmuyor malesef.37 38 arasında sürekli gelip gidiyosun.

    YanıtlaSil
  9. Sana katılıyorummm...Özgürlükkk..

    YanıtlaSil
  10. öyleyse #diren35-36-40 numara diyorum:)))))) ama kalan en güzel numaralar da hep 39-40 numara olur o da var:)))
    o zaman daha çok 35-36 ve buçuklu ve ben de 37 giyen biri olarak 37 partisi için üretim miktraının arttırılmasını istiyorum:P Bu liste bitmez cnm, ama destekliyorum seni!!!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. 38 - 39 konusunda diğer yorum yazan arkadaşlara katılıyorum, miyavkedicik'in yazdığı gibi 38.5 bulmak zor:( hatta imkansız bence:( bir de ayakkabıların kalıpları arasında fark oluyor, kimi ayakkabı 38 çok rahat oluyor, 39 alırsam arkadan çıkıyor, bol oluyor ama kimi ayakkabı 39 numarası bile dar geldi ! ! Komlekse kapılacaktım! ! ev terliklerim ise 38 numara..yani ayakkabı almak hakikaten dert:((

    YanıtlaSil
  12. "Daha çok 40 ve üstü"""""....

    YanıtlaSil