12 Ocak 2014 Pazar

Hem Spor, Hem Şık Bir Bere

    Merhaba,
  Malum kış mevsiminde sizi bilmem ama benim gözüm hep değişik örgülerde, iplerde, şişlerde. Hatta satın alıyor, evde öylece bir yığın oluşturuyorum. Dikiş kadar ilgimi çekiyor bu örgü işleri. Ancak  örgü konusunda çok çok iyi olduğumu söyleyemeyeceğim. 
 
   Bir sitede gezerken, Jean ceket tanıtımında aksesuar olarak kullanılmış aşağıda göstermeye çalıştığım bere ve benim çok hoşuma gitti. Hem spor hem de  istendiğinde şık bereye dönüşmesi  beni etkiledi. Berenin ön kısmı kullanıldığında şık, önü arkaya çevrildiğinde ise spor giysilerle çok rahat kullanılabilecek bir model.  Bu berenin yapımını örgü konusunda iyi olanlar muhakkak tahmin edebilirler diye düşünüyorum.

Ben halen kafa yormaktayım:) zor değil gibi;))  Yapacak olan arkadaşlara kolaylıklar dilerim.

 


 

Berenin önden görünümü son derece şık.
 
 
Solda Jean ceket ile spor kullanımı ve görünümü
 
 
 
farklı renklerde...:)
 
 

 
 Nasıl yapıldığını anladım gibi;) ama orijinalini nereden gördüğümü sorarsanız; aşağıdaki linkten (videodan). Öremem vaktim yok, diyenler satın da alabilir.
 
 Sevgiler.

26 yorum:

  1. kışın beresiz sokağa çıkmıyorum bu da güzelmiş alanaycığım, ben lacivert olanını çok beğendim..örgü örmek güzel ama zor ben hiç beceremiyorum:( kolay gelsin sen harika yaparsın eminim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) umarım. Yapılışını öğrendim gibi.. Ama ne zaman niyetlenir de hemen yaparım bilemiyorum;)
      Sevgiler benden de.. Soğuk Ankara günlerinde kendinize dikkat edin:).

      Sil
  2. ayyyyyyy cnm süper bişeymiş bu! nasıl değişik bir model, bere hali çok sevimli, diğer hali ise hem hafif etnik hem de elegan bir hava katmış. Ben de örebilmeyi çok isterdim bunu:)))) yapacak olursan büyük merakla bekliyorum detayları...
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yapar mıyım bilmiyorum canım ama çok beğendim hakikatten.

      Sil
  3. Gerçekten çok şık bir bere çok beğendim vakit çok ama örme kabiliyetim yok :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Serap beğenmene sevindim. Vaktim her zaman olmuyor benim de bazen çok zorluyorum kendimi;) zor modeller benim harcım değil. Sevgiler benden de..

      Sil
  4. Çok hoş hem örgü sıcacık tutar hem de şık bayıldım valla :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, sevgiler benden de Ceren Hanım.

      Sil
  5. nasıl örüldüğünü de anlatabilir misiniz, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selda hanım, yaparsam ve tam çıkarırsam modeli neden olmasın;) seve seve.

      Sil
  6. ilk fotodaki gözlükte çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikatten, nasıl da birbirlerini tamamlıyorlar;)

      Sil
  7. Bone havası verilmiş.
    Merakla bitirmiş halini bekliyorum :)
    Bu arada hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülay, aynı fikirdeyiz, ben henüz başlamadım, çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  8. Ne kadar değişik bir modelmis,benimde çok hoşuma gitti.
    Bende örgü den pek anlamam ama annem kesin çözer :) hemen birtane siparis vermeli.sevgiler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nur enteresan bir şey gerçekten;) sevgili anneciğinde kimbilir ne güzel modeller var o halde;)) arada bizimle paylaşsan ne iyi olur, sevgiler benden de..

      Sil
  9. Çok şık bir bere gerçekten. Sanırım dümdüz örüp döndürerek eklemişler. Ben öyle anladım. Yaparsan resimle lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aycan Hanım, yaparsam paylaşırım;)

      Sil
  10. çok şıkmış gerçekten bordo rengi de ayrı bir güzel ufak tefek şeyler örüyorum ama bu beni aşar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülnur, aşmaz bence de yapar gideriz bunu, çözersem paylaşacağım zaten, sevgiler;)

      Sil
  11. güzel bi modelmiş gerçekten

    http://qhayadesign.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. handanım gerçekten güzelmiş ama satın alsam daha ii :)
    bu aralar çooook yoğun günler geçiriyorum
    blogumuda saldım gitti zaten
    2014'e tuhaf girdik öyle de gidiyor
    akrepler için öyle heralde bilirsin Türkiye'ninde burcu akrep ve tuhaf gelişmeler yaşıyoruz
    güzel yorumların için saol arkadaşım
    ben bir süre daha gündeme kafa yorup kafamı toplayınca döneceğim inş.
    aklımda gönlümdesin hep , sevgiler canım

    YanıtlaSil
  13. Örgü bilmeyen ama örülmüş herşeye aşırı merakı olan ben için çok şık bir tasarım olmuş. Bakarsınız bir gün ilham gelir örerim bu tarz bir şey ;)

    YanıtlaSil
  14. valla bu bereye bittim ama nasıl yapmışlar bak onu çıkaramadım.kafa patlatırmıyım sanmıyorum ama görsem kesin alırım :)))

    YanıtlaSil
  15. bereye bayıldım eğer örersen de nasıl yapıldığını paylaşırsan çok sevinirim:)))))

    YanıtlaSil
  16. bayıldım.. mavi rengini örme fırsatınız olursa emeğiniz karşılığında satın almayı çok isterim..

    YanıtlaSil