2 Nisan 2014 Çarşamba

Aurelie Bidermann Kolye ve Bileklikler

  Hızla yükselen bir trendle gönülleri fetheden,  birkaç senedir görmeye alışkın olduğumuz  zincir ve ip bilekliklerle ve kolyeleriyle Aurelie Bidermann tasarımlarına birkaç örnek toparladım. Hem tasarım yönünden, hem kullandığı farklı renk uygulamaları açısından benim favorim.  Bahar kapıda...  kolyeler, bileklikler hiç olmadığı kadar hevesliler boyunları ve kolları süslemeye...  Esinlenmek isteyenler buyursun.



necklace, bracelet

Görseller: Couturelab, polyvore, kapka, boutque1, aureliebidermann.

13 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel bu kolyelerin :))

    YanıtlaSil
  2. 8. resimdeki daha güzelmiş sanki.

    enem, bana da beklerim;
    http://kardadusenpenguen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. gerçekten farklı, metalle örgü ipini saç örgüsü yapıp, birarada kullanmak aklıma gelmezdi, çok teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  4. 2 resimdekine bayıldım... (sanki takabilirmişim gibi)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık ve ilham vericiler, vakit ve malzeme olsa da yapsam eskiden olduğu gibi:)
    Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. 2 ve sonuncuya bayıldııım :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller.. en üstte ortadakini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. cok deigiskler! Sevdim =)

    www.missysworld.com
    facebook.com/Missysworld.blogspot

    YanıtlaSil
  9. benim de birkaç sezondur çok beğendiğim modellerden cnm. Metal yaka kolye üzerine taşlı olan da çok hoşuma gitti:)))

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir derleme olmuş ! Renkler, tasarımlar hepsi birbirinden güzel. Handan'cığım sen bunlardan esinlenerek ve üstüne kendi ince zevkini katarak neler neler yaparsın.
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Bence senden güzel çalışmalar gelir canım.
    Hepsi çok hoş.
    Sergiler

    YanıtlaSil
  12. canımm benim kolyeler bir harika hiç doymuyorumm kolye almalaraa :))
    buarada blogumda işe giderken ne giyilir başlıklı bir kombin yayınladım senin de çalışan kadın stili hakkında bir postun varsa altına linkini yorum olarak bırakırsan çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  13. Hepsi de çok zarif ve şık :-)

    YanıtlaSil