4 Haziran 2014 Çarşamba

Bazı Güzelliklere Teşekkür

   Merhaba, 
Geçtiğimiz günlerde doğum günümdü ve kimi doğum günüm nedeniyle kimi öncesinde verilmiş hediyelere teşekkür etmem gerekiyor;) 


 Bu güzel kimono triko hırka için ve harika makyaj çantası için sevgili Nur'a; (Nur'sbutik) çok çok teşekkürler her ikisine de bayıldım emeklerine sağlık canım:)


 Bu Harika çalışmaları için sevgili Melis'e  (Melislicious) çok çok teşekkürler, harika hepsi de beğenerek kullanıyorum;))
  

Keçeden üzeri işlenmiş harika bir şal, keçeden telefon kılıfı ve Kediyi sevdiğimi bilen sevgili Hanife Kamar'dan kedili kolye;))!

Bu güzel hediyeler için değerli arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum yeniden hepsi de birbirinden değerli ve emek harcanmış çalışmalar;) mümkün olan en kısa sürede üzerimde de fotoğraflamayı isterim, lakin havalar düzelince zira şehrimizde halen çok kapalı bir hava var.

Sevgiler.


18 yorum:

  1. Gecikmiş olsam da doğum gününüz kutlu olsun Handan Hanım. Dilerim içi huzur, mutluluk, bereket ve sağlık dolu bir yaş olur :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım, ne demek gecikmek hiç önemli değil çok yoğun yaşıyoruz hepimiz; çok memnun oldum, güzel cümleleriniz ve içtenlikle atan iki kalp var oralarda uzakta bir yerde o da bana yeter, neden iki kalp dediğimi biliyorsunuz, Nursun Hanım'a da size de sonsuz sevgi ve selamlarımla:)) Güzel dileklerinize Amin diyorum.

      Sil
  2. AY ben senin doğumgününü kutlamadım sanırım :(
    Bazen bloglara bakıyorum yazıları da okuyorum ama sonra bir şey oluyor yorum yapmadan çıkıyorum :(
    Geçmiş de olsa doğum günün kutlu olsun Handancım...
    Sevdiklerinle ve bizlerle nice yıllara inşallah...
    Hediyelerin ise çok güzel.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülay, önemli değil canım ne demek, doğrudur oluyor öyle hep, önemli olan karşımızdakinin kalbini görebilmek ben senin içtenlikle kutladığını biliyorum günler sonra yazsan bile ne farkeder;)) eksik olma varlığın yetiyor, çok teşekkür ederim:) sevgiler.

      Sil
  3. Canım güle güle kullan tüm hediyelerini , beğenmene çok mutlu oldum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmez miyim özenle hazırlanmış ellerine sağlık yeniden teşekkürler Nur;).

      Sil
  4. Çok zarif düşünülmüş hediyeler, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Hanım, çok teşekkürler eksik olmayın;) sevgiler.

      Sil
  5. İyi ki doğdun canım arkadaşım:) Geçmiş olsa da iyi ki varsın demek istedim. Hediyelerin harika... Çok şanslı kızsın sen ÇOOK:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzy'ciğim çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:) Tabi ki şanslıyım; İyi ki hayatımdasınız;)!

      Sil
  6. İyi günlerde kullan hepsi çok güzel canım. Bir kez de buradan tekrar mutlu, sağlıklı, bir yaş dilerim.
    Hanife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife'ciğim, yeniden teşekkürler, bu güzellikleri paylaşmamak olmazdı;)

      Sil
  7. canım güle güle kullan , hepsi birbirinden güzel
    çok inceler ama bana kendimi çok kaba hissettirdiler :(
    ben akıl edemedim böyle bir şıklığı
    arkadaşların düşüncelerine ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülay'cığım , ne demek estağfurullah senin varlığın yeter canım;)) eksik olma çok teşekkürler.

      Sil
  8. güle güle kullan canım çok güzeller :)
    mutlu bir hafta sonu dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, çok teşekkürler;) sana da güzel bir hafta sonu diliyorum:).

      Sil
  9. Ne kadar güzeller. Güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  10. cnmcm beğenmen çok mutlu etti beni de güzel günlerde kullan! Nur'un hırkasına zaten bayılmıştım, Hanife'ninkiler çok tatlı çok ince hediyeler... daha nice nice mutlu yıllara iyi ki tanımışız seni:)))

    YanıtlaSil