23 Şubat 2015 Pazartesi

Pullu Kazak

   Merhaba geçtiğimiz günlerde siyah kazağımı gece mavisi pullarla süslediğimi paylaşmıştım. Kazağın pul işleri biteli epey zaman oldu, ama sıra paylaşmaya gelince az ışık ve ara ara devam eden kar yağışından bir türlü istediğim fotoğraflar elde edemedim. Aslında bugün de amaç direk çekim değildi   ama bu kez ışık fena değil sanki. Dilerim çalışma yapmak isteyenlere de ilham verici olur. 










İPUCU: Pul işlemeyle ilgili önemli bir kaç ipucu vermek istiyorum. Pul işlemeyi benim yaptığım gibi direk kazağa işleyebileceğiniz gibi işinizi kolaylaştıracak bir kaç uygulama ile faydalı sonuçlar da alabilirsiniz.  

1- Tülün üzerine işleyip kazağa monteleyebilirsiniz. 
2- Arkasını önce telalayıp sonra işlemeye başlayarak daha rahat işleyebilirsiniz.
3- veya  işlemeden çok memnun kalıp bir daha hiç sökmemeyi düşünüyorsanız- işleme bittikten sonra en son olarak arkasından sabitleme amacıyla telalayabilirsiniz. Karar sizin. Bunlar da işleri kolaylaştıracak birkaç metod. 

33 yorum:

  1. Harika pul dizimin çok hoş kapağı bambaşka bir havaya sokmuş güle güle kullanın çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. aaa çok güzel olmuş gece mavisi pırıltısı çok şık durmuş :) eline sağlık bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  3. çok çok güzel olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, çok da yakışmış :) Güle güle kullan :) Pullar nasıl da havasını değiştirmiş kazağın, çok beğendim :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Canım bu fikri acayip sevdim bluzun havası nasıl değişmiş, çok şık bir kazağa dönüşmüş.
    Bu arada sende harika görünüyorsun , ellerine sağlık canım bayıldım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. o mavili yeşilimsi ışıltılar bir harika duruyor cnm, ne kadar güzel renk geçişleri yapmışsın çok harika bir ışıltı olmuş. Çok çok güzel ve kaliteli duran bir pullu kazak işleme örneği bence ellerine sağlık. Bu arada çok zayıflamışsın cnm:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Oldukça emek isteyen bir çalışma gibi gözüküyor. Elinize sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Cok beğendim. Ellerine sağlık. Iyi gunlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bu bluzu süslemeye başladığınızda görmüştüm.
    Harika bir şey olacağına emindim.
    Ama bu kadarını da beklemiyordum.,
    Mükemmel.
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Vallahi şahane olmuş; pulların renklerine de bayıldım. Ellerinize sağlık ♥♥ Tasarımlarınızı üzerinizde de çok güzel taşıyorsunuz; Maşallah ♥

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bayıldım:)

    YanıtlaSil
  12. Handancım bayıldım sonuca , renk seçimin , siyah lacivert öyle şık durmuşki !
    Işıltılar yansımalar harika
    Başka hiçbir renk bu kadar güzel olmazdı bence
    Zevkli arkadaşım benim , güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  13. Bitirmişsin.. Harika olmuş bence gülü güle kullan:))

    YanıtlaSil
  14. Batmanin dişisi vardı. Ona benzemişsin. :) Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  15. Renklerin dağılımını çok guzel yapmışsın, ellerine sağlık. Işıl ışıl parlıyorsun canım.

    YanıtlaSil
  16. Çok şık Handancım ellerine sağlık sanki pahalı mağazalardan alınmış gibi güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  17. harika kazağa bambaşka hava katmış :)

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık parıl parıl olmuş :) Tavsiyeler için teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Şebnem Kara: çok teşekkürler, sağ olun.
    Samira's Life and Style: Gece Mavisi rengini özellikle seçtim, tuhaf bir şekilde bu renge çekiliyorum.
    İLKNUR YAĞMUR: Çok teşekkürler beğenilmesi mutlu etti.
    Hülya Kutlubay: Işıltılı şeyler hoşuma gidiyor, rengiyle birlikte tam olarak içime yattı.
    nursbutik: Çok teşekkürler Sevgili Nur, beğenmene sevindim, ufak dokunuşlar bazı şeyleri hemen farklı bir şekle dönüştürüyor ;)
    Melislicious: Çok teşekkür ederim Melis’ çiğim, sağ ol. Benim de içime sindi;)
    benimsel: Biraz oyalayıcı evet; ama çıkan sonuca göre mutlu ediyor;))
    biç ki dikesin: Bir parça oyalayıcı, bazen heralde hiç bitmeyecek dedim ama bitti;)))))!
    nahide zereyak: Nahide Hanım, evet biraz zaman aldı bir de sürekli aynı iş sıkınca araya başka çalışmalar da sıkıştırdım açıkçası:) Beğenmenize sevindim, çok teşekkürler.
    Nurdan Kanber: Nurdan Hanım, hele de sizin desteğiniz, yorumlarınız olmasa bu blog böylesi devam eder miydi bilmiyorum, eksik olmayın, her yorumunuz benim için motivasyon, çok teşekkürler. Sevgiler benden de…!
    Aslıhan Karaaslan: Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim, sevgili Aslıhan.
    Tulay Demirbas: Tülay’ çığım ben de önce renklerini planladım zaten nedense aklımdan başka renkler geçmedi, çok teşekkürler canım, sevgiler;)
    sevdicann: Çok teşekkür ederim, ışıltı sevenler nasıl da belli oluyor;) Sevgiler.
    safiye yaşar erdiger: Sevgili Safiye, sana ve renkli hayal gücüne bayılıyorum biliyorsun;) çok tatlısın..
    Begüm Şen: Pırıltıları seviyorum evet:).

    YanıtlaSil
  20. Çok şık olmuş güle güle iyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel olmuş ışıl ışıl :) Verdiğin ipuçları da postun bonusu olmuş :)
    GÜle güle giy Handancım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. Çok yakışmış Handan,güle güle giy arkadaşım.Sadece giyinmek değil taşıyabilmek de önemli.İşte sen bunu çok iyi yapıyorsun. Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten çok şık olmuŞ. Ayrıca hem kombinin hemde fotoğrafları çekildiğin yer harika olmuş. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  24. Işıltı sevenler içi ne güzel bir kazak, hazırları yanından geçemez.

    YanıtlaSil
  25. Handan'cığım harika bir iş olmuş, kazak süper lige atlamış !
    Yıllar önce yine moda olduğu yıllarda ben de bir kazağıma, senin belirttiğin 2. yöntemle pullu işleme yapmıştım. Sonradan bir başka kazağımı, 1. yöntemin daha kullanışlı olduğunu düşünerek tül üzerine yapmıştım. Ama hangisi olursa olsun özen ve emek isteyen bir iş. Ellerine sağlık.
    Fotoğraflar ve model de süper görünüyor :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. Bitanem çok güzel olmuş. Süper ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  27. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. çok şık olmuş size de çok yakışmış ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  29. Uğraşmanıza değmiş çok şık olmuş bambaşka bir havaya bürünmüş... sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  30. Çok şık olmuş güle güle kullan karların içinde de çok güzel görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
  31. Cok guzel bir hava katmis, ellerinize saglik, Fizik te sahane olmus.

    YanıtlaSil
  32. Elinize sağlık çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  33. harikaaaa.çok güzel bi ürüne dönüşmüş...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil