1 Eylül 2015 Salı

Puantiyeli Salaş Bluz ve Yapım Aşamaları

Merhaba, 
Yayınlarıma istemeden aralar veriyorum ama arka planımda dikiş eksik olmuyor gerçekten. Kimini burada paylaşma fırsatı bulamaya da biliyorum. Bir ara onları da toparlayıp paylaşacağım; tabiki fotoğraflama fırsatı bulduklarımı öncelikle. Bu nedenle hemen sıcağı sıcağına bugün giydiğim puantiyeli salaş bluzum sizlerle.



    Son derece kolay bir çalışma . Yaz bitmeden dikip giymek istedim. Aşağıda yapım aşamalarını paylaştım.





   Bluz 38 bedene uygun dikilmiştir. Elimde pudra üzerine beyaz puantiyeli 75'e 140 cm lik şifon kumaş vardı. Aşağıda göreceğiniz gibi 50 cm i gövde olacak şekilde ayırdım geriye 25cm lik kısım kaldı.



 Daha önce kendime diktiğim bir bluzun kalıbını kullandım normal kolsuz bir bluz ve yandan ayrılan 25cm lik kısmı (140'a 25 lik ölçüyü) ikiye katlayıp kesiyoruz ve yanlara kol oyunğunun 4-5 parmak altına gelecek şekilde yerleştiriyoruz ve dikiyoruz (yanlar açık olacak ama unutmayalım). Aşağıda dikilmiş ve askıdaki görüntüsünü görüyorsunuz.

 




   Yanlardaki kumaş uygulaması bluza farklı bir hava kattı. Benzer bir uygulama Burda Dergisinin Mart 2015 sayısında da yer aldığını hatırlıyorum. Esasen gömlekteki uygulamasını görüce biraz yadırgamıştım ama bu tarz şifon ve kolsuz bir bluzda hoş durdu diye düşünüyorum. Beğenip uygulamak isteyenler ölçüyle biraz oynayabilirler. Umarım siz de beğenmişsinizdir. Yaz bitmeden yapılası kolay bir çalışma.

 Bluz: Ben diktim
 Jean: Zara
 Sandalet:Canzone
 Kolye: Vera Moda


Herkese sevgiler. 


15 yorum:

  1. Harika bir model ve size çok yakışmış.
    Bayıldım gerçekten.
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Sen sesin çıkmadığı zamanlarda bile hep aktifsindir birşeyler yapıyorsundur, hep hamaratsındır arkadaşım:))))
    Puantiyeli bluzun çok cici çok yakışmış cnm çok tatlı olmuşsun. Sandaletlerin, kotun herşeyle harika bir uyum içinde, en güzel şeylerden biri de sana çok yakışan o güzel içten gülümsemen:)
    Ellerine sağlık cnm
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Harikasın canım. Gerçekten çok pratik hoş olmuş. Şifon sayesinde dökümlü havalı hele ki senin üzerinde daha da bi havalı sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çokk güzell olmuş handan'cığım nasıl beğendim bilemezsin ...açıklamalrınla sanki bir çırpıda ben dikecekmişim gibi hissettim birgün denemek isterim....iyi günlerde giyesin

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Süper Handancım ellerine sağlık bayıldım özellikle kot ile nefis olmuş güzel günlerde kullan :)) Hemen denicem ;))

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle yapılası bir parça. Çok kıskandım

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık,çok hoş görünüyorsunuz hanımefendi :)

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel elinize saglık. Hem de pratik gözukuyor. Resmen benimde dikesim geldi.

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir model hazırlamışsın yine canım, hem pratik hemde şık. Sanada çok yakışmış ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Wauuww....Bu güzel blüz ancak bu kadar güzel taşınır.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım, harika. Çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık çok hoş olmuş güle güle kullanın. bende sizi sayfama beklerim..
    http://cileklireccel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil