1 Kasım 2015 Pazar

Etamin İşli, Şile Bezi Bluz

   Merhaba,

   Oldukça uzun zaman önce başladığım, etamin işi bluzun desenini kuzenimin bluzundan örnek almıştım. Uğraştırıcı oldu hayli ama sonuca değdi diye düşünüyorum. Bluz bitince sıra fotoğraflamaya geldi. Kış kapıda olsa da bu havada da piknik olur deyip arkadaşımla piknikte değerlendirdik. Onun ve benim de yoğun tempom olduğundan bir türlü bir araya gelemeyen iki arkadaş için güzel bir gün geçirdik. Bizimki biraz gece pikniği gibi olsa da kedi ve köpeklerle ve dahi kuşlarla bir arada oldukça eğlenceli bir piknik oldu. Çok sevgili Hanife Kamar'a fotoğraflar için ayrıca teşekkür ederim.





   Soğuk olduğundan boynumdan boyunluğumu çıkartmasam da aşağıda bluzun orjinal yakasını görebilirsiniz, aslında omzu açık bir model, kurdele ile bolluğu ayarlanabiliyor. Seçtiğim dantelin arasından kurdele geçebiliyor.





Bu arada etek ise yine bir değerlendirme 
ona da buradan ulaşabilirsiniz.


Bluz dikişi

Sevgiler.



20 yorum:

  1. Wwoooww bitmiş :) ve oldukça da güzel olmuş.Güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Çok değişik , şık ve sana çok yakışmış cnm. uğraşan ellerin dert görmesin .

    YanıtlaSil
  3. Oo tamamlamissin çok da güzel olmuş. Eline saglik.Coraplarindan ben de de var .Çok seviyorum. .

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ayrıca kol ve yaka detayına bayıldım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş, bayıldım. Ellerine sağlık :=)

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş. ben de yaz boyu böyle bir şey yapmayı hayal ettim, kumaşım da hazırdı ama yaz geldi, geçti. Sizinki geç de olsa bitmiş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Bayıldımmm çok severim bu tarzı ellerine sağlık canım emeğine fazlasıyla değmiş sağlıkla giy

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık çok güzel olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  9. Harikaaa olmuş! Ellerine sağlık hep öyle keyifli günlerde giy inş

    YanıtlaSil
  10. Masallah sabriniza diyorum da baskada birsey diyemiyorum :))))

    YanıtlaSil
  11. Bluzünün romantik havası ve mekan o kadar güzel bir uyum içindeki!
    Nasıl güzel bir emek var bu bluzde gerçekten harika olmuş cnm ellerine sağlık... O güzel piknik yerinde yine hep birlikte olsak diye geçirdim aklımdan :)))

    YanıtlaSil
  12. Canım harika bir gündü gerçekten... Bu piknikler tekrarlanmalı... Fotoğraflar içine sindiyse ne mutlu bana. Bluzün için diyecek bir şey yok zaten tam bir emek ürünü. Maşallah diyorum. Seni de öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Bu arada ismimi yazmayı da unutmuşum Ben Hanife :)

    YanıtlaSil
  14. Çok çok çok beğendim,benim de hayalimdi böyle bir buluz,hatta kumaş da aldım böyle işlemeli yapmak için,öyle pahalı ki bu işlemeli bluzlar,,Yapılmışını gördüm ya ,yapabilirim diye düşündüm,ellerine sağlık,iyi günlerde giy :))

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  16. işlemesi yeter bu bluzun ya ,harika olmuş

    YanıtlaSil
  17. Eline sağlık canım harika bir parça olmuş :) sana da çok yakışmış

    YanıtlaSil
  18. Sonucunu merakla bekliyordum harikasın canım eline sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
  19. İşlemeli bluzlara bayılıyorum ama hiç öyle sabredemiyorum. Muhteşem olmuş! Fotoğraflar da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  20. Ellerinize saglik cok guzel olmus size cok yakismis

    YanıtlaSil