13 Nisan 2016 Çarşamba

Kurtarıcı Siyah Beyaz

   Merhaba, 

   Bahar renklerine tam da ısınamadığım şu zamanlar benim özellikle tercihim siyah - beyaz dan yana oluyor.  Bulutlu havalar tam da baharın gelmediğini anımsatıyorsa siyah ve beyaza daha bir sarılıyorum. Her daim kurtarıcı bu iki rengin büyüsüne kapılmamak zor. İşte benim beğendiğim ve istediğim siyah beyazlar...

 1- Siyah beyaz krem kısa şort tulum; Burada

2- Siyah beyaz omuz detaylı bluz; Burada

3- Siyah beyaz desenli mini elbise; Burada

  

 4- Siyah beyaz çizgili A kesim elbise; Burada

5- Siyah beyaz şalh desen salaş elbise; Burada

6- Siyah beyaz gömlek; Burada



7- Siyah beyaz crop top ve kalem etek; Burada

8- Siyah - beyaz dantel detaylı elbise; Burada

9- Siyah beyaz kareli Carmen üst kesim elbise; Burada


 Sizin favoriniz oldu mu içlerinde ?

 

12 yorum:

  1. Siyah Beyaz hiç bir zaman modası geçmeyecek renkler.
    Günlük hayatımda siyah renk kullanmayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. 1 ve 5 :) tulum sevmesem de beğendim.. salas elbiselere zaten bayılırım..

    YanıtlaSil
  3. 3 ve 8 numaraya bayıldım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. 6 numara güzel. Siyah beyaz çok severim

    YanıtlaSil
  5. bu arada 3*5 ve 8 numara :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel secimler. Özellikle ilk sıradaki 3. Elbiseye bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Siyah ve beyazın çok tarz halleri bunlar.Benim de hep aklımda olan 9 numaralı gibi bir eibise.Paylaşım harika teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Canım ne güzel ve değişik modeller seçmişsin. Çoğuna bayıldım.Sevgiler çokk :)

    YanıtlaSil