20 Haziran 2017 Salı

Hediyelerim ve Teşekkür

Merhaba,

Bir süre önce sevgili adaşım Handan Hanım'dan ( "Bir" bloğunun sahibesi), güzel mi güzel hediyelerim geldi.  Şöyle ki; Handan Hanım, bloğunun doğum günü vesilesiyle bloğunda yorum yapanlar arasında çekiliş düzenlemiş!. Sizin anlayacağınız farkında olmadan blog çekilişine dahil edilmiş oldum:) ve çekiliş neticisinde aşağıdaki güzelliklere sahip oldum. Nasıl ince bir düşünce; gürültü patırtısız, sessiz ve narince bir çekilişe dahil olmuş olmak insanı çok mutlu ediyor. Hediyeler ise en güzelinden!. Kendisi tam bir "Kitap Kurdu" olduğu için bizlere de dünyanın en güzel hediyesi "Kitap" ve aşağıda gördüğünüz diğer güzellikleri göndermiş, liste baya kalabalık sizin anlayacağınız.  Sürpriz çok seven biri değilimdir açıkçası ama böylesi bir sürprize bayıldığımı itiraf etmeliyim. Nasıl düşüncelisiniz Handan Hanım, müthiş mutlu oldum, "Tatlı Rüyalar" ismindeki kitaptan ise çok keyif aldım:)).




 Ve başka bir teşekkür, çok sevgili arkadaşım Hanife Kamar'ın bana hediyesi olan bu güzellikler ise benim doğum günü hediyem idi.. Kaftanlı Türk kahvesi takımı ve "Zero Limit" isimli kitap, bu kitabın geliş hikayesi ise ayrı güzel mi diyeyim enteresan mı:)) Ne kadar teşekkür etsem azdır. Kitap gerçekten hediyelerin en güzeli!! Cici kahve fincanımda kahvemi yudumlarken okuyacağım bu güzel kitap benim için tam bir keyif olacak. Çok ama çok teşekkürler Hanife'ciğim..


Böylesi mutlu ve sevinçli, sürprizlerle dolu güzel günleriniz olsun, sevgiler.

 

3 yorum:

  1. Hediyelerini güle güle kullan çok mutluluk verici ben de dün aldım Handan'dan hediyelerimi :)

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yaşlarınaa..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Küçük bir sürpriz olsun istemiştim, sanırım amacıma ulaşmışım. Güle güle kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil