11 Temmuz 2017 Salı

Yeniler: Bordo Gömlek ve Plaj Örtüsü

   Merhaba,

   Bir hayli zaman önce elime ulaşan ama ancak yayınlayabildiğim yeni siparişlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Öncelikle şunu belirteyim siparişlerim çok çabuk geldi.  Bu kez siparişlerim Rosegal 'dan.. Açıkçası ilk kez geleceği için ürün kalitesini  merak ediyordum.

   Gömleğin kumaş kalitesini çok çok beğendim. Siparişlerim genelde iş yerime geldiği için, illa ki iş arkadaşlarımın da onayından geçiyor diyebilirim:)). Onlar da çok beğendiler kumaşını. Rosegal ' dan gelen her iki ürünün kalitesi de beni memnun etti. 









 Bordo Bluz (Rosegal) : BURADAN





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


round beach throw, beach throw



Plaj örtüleri birkaç senedir son derece dikkat çekiyor plajlarda ve ben de bu güzelliği görür görmez çok sevdim. Ölçüleri inanılmaz büyük; 1,50  x 1,50 cm ölçeleriyle çok rahat iki kişinin birlikte paylaşabilecekleri bir örtü. Üzerindeki desenleriyle mandalaları andırıyor.
 


Round Beach Throw


     Benim tatile çıkmama biraz daha zaman olsa da bu temayı canlandırmak bile beni fazlasıyla tatil havasına soktu. Sahil kenarları kitapsız olmaz. Ben de sevgili Şebnem Özkan'ın yeni kitabını tatili beklemeden okumaya başladım bile, bu güzel kitap hakkında başka bir yayında fikirlerimi söylemek istiyorum. 


Nasıl siz de beğendiniz mi Plaj örtüsünü ?


 Plaj örtüsü (Rosegal) : BURADAN


 

2 yorum:

  1. İnstagramda arkadaşlarına diker, blogda hazır giyer:)))
    Baktım siteye güzel modeller var,insanın hemen alası geliyor. gelsin tatil zamanı..

    YanıtlaSil
  2. Ürünler çok güzel fakat yurtdışından yapılacak alışverişlerinden stopaj kesilecek diyorlardı sizde böyle bir sıkıntı yaşandımı acaba bilgilendirebilirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil