16 Kasım 2017 Perşembe

Sonbaharlık Bol Üstler

Merhaba,

Sonbahar gelince giyim konusu beni hep tereddütte bırakır. Çok soğuk değilse ince kumaş tercih etmeye devam ederim, ama şehrimiz gün içindeki hava durumuyla bile değişiklik gösterebildiğinden, kalın veya ince kumaş giysileri seçme konusunda hep tereddütüm vardır. Kışın yaklaşmasını ve o soğuk günleri bir parça kabul edememe var açıkçası, bu kez sonbaharlık bol giysiler seçtim. 

Bol giysiler, kilo fazlalığı olsun, olmasın, bence insanların çok  fazla tercih ettikleri giysilerden. Ben de seviyorum bol ve salaş giysileri.  Sizin beğendikleriniz de var mı içlerinden... Bol ve Salaş giysiler konusunda siz ne düşünüyorsunuz? Özel kumaş tercihleriniz var mı sonbahar için?

 1   /   2   /   3



5  /  6  /  7  /  8

Herkese mutlu günler.

2 yorum:

  1. Taytlarla çok severim bol üstleri. 4,6 ve 7 cok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Rahatlık açısından bol giysiler çok iyi ama galiba ben tam üzerime oturan kıyafetleri daha çok giyiyorum. Görsellerde 3 numara güzel ama alsam siyahını tercih ederdim :)

    YanıtlaSil