13 Mart 2016 Pazar

İnstagramdan Kareler

   Merhaba, 

   Uzun zamandır İnstagramdan kareler paylaşmamıştım. İnstagram paylaşımları daha hızlı ve yayın hazırlığı pek gerektirmediğinden olsa gerek, paylaşımların sayısı fazla oluyor. Yine de  bloglarda yayın yapılmaması boş durulduğu anlamı taşımıyor pekçoğumuz için. Zaten hobileri olan birinin asla boş durduğuna  inanamam. Çünkü hobiler tutku gibi, rahatlattığı kadar ilgilenmediğimizde de rahatsızlık duyuyoruz bunu kendi adıma da açıkça söyleyebilirim. İşte dikişle yoğun ilgilenemediğim zamanlar olduğunda da dikişle yine de ilgili şeyler ya yapıyor, ya araştırıyor, ya da izliyorum. Bakalım instagramda neler paylaştım.. 


1- Erkek fuları diktim, hep hanımlara birşeyler yapılacak değil ya...

2- Burnu açık ve yandan bağcıklı ayakkabıyı görür görmez beğendim. Aslında ayağım kalıba göre değişmekle birlikte 35 ve 36 da oluyor. Ben 35 numara ısmarladım yandaki bağcıklarına güvenerek. İyi oldu ama 35,5 yani buçuklu numaralar da olsa çok daha sevinirdim. 

3- Singer den ölçüleri ayarlanabilir prova mankeni aldım. İşlerimi sayesinde daha kolay yapabileceğimi umuyorum. Bir hayli işler yapıldı bile aslında ama, şimdilik sırayla paylaşmayı düşünüyorum.






4- Farmasi ürünleriyle ilk defa tanıştım açıkçası ve şimdiye kadar neden ertelediğimi bir türlü bilemiyorum.... Dünya tatlısı bir insandan sipariş etmiş olmam da işin ayrı güzel tarafıydı. Bir Türk markası olması ve ürünlerinin hayvanlar üzerinde denenmeyişi, paraben sülfat, silikon veya renklendirici içermeyen hayli geniş ürün yelpazelerinin olması beni cezbetti kesinlikle, ürünleri hemen denemeye başladım bile..

5- Kışın başından beri hastalanmayan ben; havalar ısınınca hafif de olsa bir boğaz enfeksiyonu ile karşı karşıya kaldım. İlaç taraftarı olmayan bir bünye olarak kendimi doğanın nimetlerine bıraktım.. Geçen yazdan beri taktığım Reyhan şerbeti, Kiwi, Fındık ve Ceviz. Bir parça da olsa beni kendime getirdi. 1 Kiwinin günlük C vitamini ihtiyacımızı karşıladığı söyleniyor, ben de lüzumsuz portakal hammallığı yaparak kendimi şişirmek yerine Kiwinin bahsi geçen şifasına kendimi teslim ettim.. 

6- DDF ürünleri hep keşfetmek istediğim ürünlerdendi. Günlük nemlendiricisini deneyerek tanışmaya başladım. Spf 45 içeriği ile şu sıralar kıştan hayli yorgun düşen cildime iyi geleceğini düşünüyorum. Deneyip göreceğim... 


Şimdilik benden bu kadar.. Herkese güzel günler diliyorum...

11 yorum:

  1. Burnu açık çizmeleri nedense ben pek şık buluyorum, ama güle güle kullanın:)
    Farmasi'nin türk markası olması gerçekten güzel. Kiiyi eskiden yerdim ama şimdi nedense tiksindim , yiyemiyorum.
    :) prova mankeninizi güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ben botlara bittim ama.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Botlar internet üzerinden pelininayakkabılari 'ndan..

      Sil
  4. Ayakkabılara bayıldım güle güle kullan canım...manken 10 numara bende almak istiyorum...kivi ve ceviz tabağını alıp gidiyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Haklısınız hep bize dikecek değilizya,bende eşime dikmeyi düşünmüştüm şık olmuş kumaş hakkında bilgi verirseniz sevinirim.Manken nerede satılıyor,Merak ettim.Kolay gelsin Ellerinize sağlık.Sınger bayii mi?

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan canım. Prova mankeni için yorumlarını merak ediyorum. İğne batıyor mu?

    YanıtlaSil