29 Eylül 2016 Perşembe

A Formlu Çicek Desenli Etek

   Merhaba, 

   A formlu ve 4 parçadan oluşan bu eteği biçeli epey zaman olmuştu. Burda Dergisi 2004 yılına ait bir sayısından çıkartmıştım. Çok uzun zaman geçtiğinden ne yazık ki not etmediğim için model ve sayıyı veremiyorum. Hatırlarsam ekleyeceğim. 

   Kumaşım ince kadife ve çiçek desenli kahve üzerine gül kurusu bir kumaş görür görmez sevmiştim ve bu parçayı biçip hazırlayalı da epey zaman olmuştu. Tamamlandı ve henüz kombinleme fırsatım olmasa da paylaşmak istedim.


Etek ile birlikte kombinlediğim kiremit rengi bluzu da ben dikmiş ve yayınlamıştım. Yumuşacık bir penye.. BURADA


   Aşağıda eteğin kalıbını çizmeye çalıştım. 4 parçadan oluşuyor, çünkü yanlarlarda değil ön orta ve arka ortanın iki yanından dikişli bir etek. Görüntüde 6 parçaymış gibi algılansa da 4 parçadan oluşuyor. Sanırım ince kadife yapısıyla giymek için tam zamanı.



   Sonbahar kendisini bir parça daha hissettirmeye başladı giyim tarzlarımıza da yavaştan yansımaya başladı bile bakalım yeni dikiş projeleri neler olacak. Böyle hem yazın son demleri hem de yavaştan sonbahar bize göz kırparken, dikiş projelerine karar vermek kolay olmuyor. 

Sevgiler.

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş, hele ki kumaşın deseni harika... iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Handan'cım instagramda da gördüğümde çok beğenmiştim pembe tonlarına bayılıyorum öyle asil bir etek olmuş ki severek giyesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel Hanım, evet çok teşekkür ederim. Gülkurusu renginin farklı bir cazibesi var benim için de:)

      Sil
  3. Çok hoş olmuş canım güle güle güzel günlerde kullan. Tam mevsimi... Eteğin kalıbı çok ilgimi çekti... Bendeki 2004 yıllarına ait olan sayılara bir bakayım... Kiloş kadar bol değil evaze kadar da dar değil ... Çok hoş kalıpmış... Bundan bir kaç tane daha dikmelisin....ve dikmeliyim :)))

    YanıtlaSil
  4. Modeli böyle uygulamak çok daha iyi karın kısmın da bolluk da olmaz ben de Ayşe kızıma çok ince fitilli kadifeden 4 parça dikeyim istiyordum eğer farklı bir model uygulamaya geçmezsem 4 parçayı bu şekilde çalışayım görüntü çok hoş. sağlıkla giy canım. Ben diktimlerimi yayınlama fırsatı bulamıyorum al kızım bitti götürebilirsin diyorum etekler gidince aaa ben fotoğraf çekmedim diye kalıyorum öyle:))))

    YanıtlaSil