19 Ocak 2017 Perşembe

Jean Gömlek


Merhaba,
Bir süre önce Shein'den ısmarlağıdım jean gömleğim elime ulaşttı. Fiyonk detaylı giysileri seviyorum. Herkes sevmeyebilir, kimilerine göre fazla süslü gelebilir. Bu kişinin kendi yapısı ve ruh haliyle ilgili bence. Sonuçta bazen çok şık, bazense spor giyinmek, hatta kimi zaman görülmemiş aykırılıkta giysiler seçmek kişinin kendisiyle ilgili bir durum. Herkes özgür.  Bu gömleğin hem jean oluşu, hem fiyonk detayı tam benlik. Hem spor hem şık  havası beni cezbetti. 






 Kafama göre adlı pozum yukarıdadır:)) Laf aramızda soğuklarda uzun süre fotoğraf çekimi  olmayınca poz vermekte zorlandım.




 Karlar tam erimeden, yarı bahardan kalma bir günde çekim yapabilmiş olmanın mutluluğu...


 Gömlek: BURADAN
Çizme: Koton
Jean: Koton
Çanta: Yerel Mağaza
 
Herkese mutlu günler.

3 yorum:

  1. çok hoş,güzel günlerde giyin,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ay onun yakası ne güzelmiş. Instagram da tam belli olmuyor, şimdi fark ettim. Güzel günlerde giy canım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben bayıldım hem sıradışı bir kot gömlek, mutlulukla giyesin ayrıca çokkk güzelsin canım maşallahh.

    YanıtlaSil