28 Haziran 2012 Perşembe

Biye Aparatını Kendin Yap

Aşağıda linklerini verdiğim bloglarda biye yapma aparatınız olmasa bile nasıl rahatlıkla biye yapabileceğiniz anlatılıyor.

İlkinde bildiğimiz falçatanın bıçağını çıkartarak bir düzenek oluşturmuşlar.

Burada ise videolu bir anlatım var. Çok rahatlıkla uygulanabilecek bir yöntem.


http://www.draperyu.com/sewing-tips-how-to-make-bias-binding-tape-needle-pin/



Videolu bağlantıyı açmakta sorun yaşarsanız yine resimlerle aşağıdaki blogda da iğne ile yapılan basit uygulamayı inceleyebilirsiniz.
Haydi hünerli hanımlar kolay gelsin.

 

8 yorum:

  1. Sevgili "gooogoook" cum bana bıraktığın sorunun cevabını yazıma ekledim. Cam tabaklara peçete transferini nasıl yaptığımı teek tek yazdım. umarım faydalı olur..
    Bu arada dikiş bilmesem de bu yazındaki paylaşımın çok ilgimi çekti. makinem olsaydı.. benim bile dikiş dikesim geldi beceriksizce.. (^_^) CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cevabınıza:)hemen gidip bakacaktım zaten;) Zahmet olmamıştır dilerim tek tek anlatmak.
      Bu arada evet pratik yöntemler ve metodlar insanda birşeyler yapma isteğini inanılmaz şekilde tetikliyor değil mi? Mutlaka yapılır, başlayın gerisi mutlaka gelir:) makine de alınır, niyetine girdikten sonra, sevgilerimle:)

      Sil
  2. DIY projelerini çok seviyorum bende.
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum böyle Dıy projelerini.. Blogunuza geldim bile takibe de aldım, nedir o güzelim güller, swarovskiler:) bayıldım.

      Sil
  3. bloğunuzu yeni keşfettim, başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoş geldiniz:) ben de size iadei ziyarette bulundum. Memnun oldum:)

      Sil
  4. dikiş dikmeyi hiç bilmiyorum ama öğrenmek istiyorum bir bilsem neler dikicem neler:))canım senınde blogun hayırlı olsun..izleyicilerimde göremedim seni ..ben seni izlemeye aldım..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoş geldiniz. Elbette gerçekten dikebilirsiniz, zor değil özellikle basit şeylerle başlarsanız cesaret verici olur, ben de izliyorum sizi, internetten kaynaklı olabilir, bugün benim bağlantılarım bir gelip bir gidiyor, yeniden bakarsanız görebilirsiniz sanırım, benden de sevgiler:)

      Sil