6 Haziran 2012 Çarşamba

Kahve Bakır Tonlu Uzun Kolye

   Kahverengi ve bakır  tonlarda; bakır rengi aparatlar kullanılarak, zinciri oldukça uzun bir kolye yaptım. Çekimde zincirinin uzunluğu yeterince belli olmasa da; zincirini oldukça uzun kullandım.  Oldukça uzun bir süredir orta aparatlı basit kolyelerde  çok uzun zincirler kullanma akımı var malumunuz, ve malzemeler de bir o kadar yoğun olabiliyor, elbette kişisel tercihinize kalmış. Ben malzemeleri iri kullandığım için daha da fazla bir yoğunluk olsun istemedim.



V yakalı bluzlarda daha da güzel durcağını düşündüğüm bu kolye için Polyvore'dan set hazırladım. Her zaman giyilebilecek rahat şeyler seçtim, abartısız bir set olsun istedim.



V yakalı bluzlarda takılar o kadar gerekli ki bana göre, çünkü ne kadar bol aksesuar takarsanız takın yakışıyor. Saçlar da aynı şekilde salaş topuzlar yapılabileceği gibi (yukarıdaki sette görüldüğü gibi), at kuyruğu yapıldığında ya da  rahat bırakıldığında da son derece uyumlu duruyor.   İşte aşağıdaki örnek; Penti Swimwear 2012 koleksiyonundan. V yaka ve bol takı kullanımının güzelliği tezimi kanıtlar gibi, swimwear olarak düşünülse bile son derece hoş bir görsel.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder