20 Haziran 2012 Çarşamba

Erkek Gömlek Geri Dönüşüm

Merhaba,
Böyle de erkek gömlek olur mu demeyin, yapmışlar, yanılmıyorsam zamanında İtalya'dan alınmış.. Ama giyen yok tabiki de öylece kuytu bir köşede başına geleceklerden habersiz bekliyordu.. Onu ilk gördüğüm an şu son bitmiş kare gözümde hemen canlanmıştı.. O kadar boldu ki... Kenarlarından 6 santim aldım.. Kolları kaldırmaya karar verdim.. Lila rengi bir biye kullanarak gömlekte kurdele havası yaratmayı uygun buldum.. İşte kare kare Erkek gömleğinin dönüşümü...



 
 


Evdeki çekimlerde sevdiğim beyaz portföy çantamı bulamayınca Dıy amacıyla aldığım; kendin yap çalışmalarında kullanmak amacıyla boyanmayı ve şekil değiştirmeyi bekleyen beyaz çantayı aldım elime..


Dikildi ve arkadaşlarla dondurma keyfi yapmakta giyildi bile...  Sevgiler.

11 yorum:

  1. Eşim olsa asla o gömleği vermezdi... Süpermiş! Yeni hali de çok romantik olmuş. Güle güle kullan:) Eline sağlık, sende de ne marifetler var amaaan, börekler, bluzler;) Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Suzy'cim benim eşim de görseydi şayet vermezdi de, o görmeden yaptım:))) Zavallıcık herşey olup bittikten sonra gördüğünden büyük bir şaşkınlık yaşayıp kaderine razı geldi. Çok giydiği birşey olsa belki tepki gösterirdi. Valla marifetlere gelince; yok sizlerin eline su dökemem, çünkü hem çalışıyorum, hem de blog camiasında yeniyim, birşeyler yapmak için ille de blog açmaya gerek yok elbette. Ama bunu her zaman söylüyorum, bizler bu yurdun güzel insanları gerçekten değerimizi bilelim, hem genç nefeslerimiz çok fazla (genç nefes'in yaşla ilgisi yok) hem de yeteneklerimiz; yaşımız kaç olursa olsun elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Güzel iltifatın için teşekkür ederim canım, çok incesin.

      Sil
  2. benim eşimde bedava versen giymezdi. bu hali çok ama çok daha ii olmuş. ne o erkekde dallı güllü:))harıka iş çıkarmışsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Değerli Huzur Moda; bir bilseniz moda ve o gün geçerli olan trendler insana neler yaptırmaz... Bir zamanlar erkeklerin dantel gömlek giydikleri bile olmuştu!. Akımlar böyle birşey işte o an insana cazip görünüp ilgisini çekebiliyor. Bloguma hoş geldiniz bu arada..

      Sil
  3. :) erkek gömleği mii :)))
    bu gömlek sen onu geri dönüşüm yap diye üretilmiş bence çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedaSRC(BiçDikGiy), Serap ablama sordum gerçekten de bu gömlek İtalya'dan alınmış. Yurtdışında o günkü giyim tarzları bizim kültürümüzden bir parça daha farklılık gösterebiliyor, ben dantel erkek gömlekleri bilirim 70'li yıllardan kalma, sanrım herşey zamanını bekliyor;) Sevgilerimle.

      Sil
    2. keşke babamında mı dantelli gömlekleri falan olsaydıda şimdi ben giyseydim acaba :))

      Sil
  4. ay nasılbayıldım suan!ben de ıstıyorum gomlekten banane:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Sevgi: mutlaka bir yerlerde öylece bekleyen gömlekler vardır;).

      Sil
  5. ooyy bu gömlek bu kadar şık bir bluza nasılda güzel dönüşmüş ellerine sağlıkk...

    YanıtlaSil
  6. Çok şık bir bayan gömleği olmş valla elinize sağlık.

    YanıtlaSil