22 Aralık 2014 Pazartesi

Boş Kutulardan Hediye Kutusu Kaplama

      Merhaba , Yeni Yıl Hediyeleri ve hediye kutuları çok fazla çeşitlilik gösteriyor eskiye kıyasla. Tek bir hediye aldıysanız paketlenmesi mağazalarda daha kolay olmakla birlikte birden çok hediyeyi tek bir pakete veya kutuya yerleştirmek daha mantıklı. Böylece birden çok hediyeyi tek bir kişiye verecekseniz dağılma kaybetme ve düşürme problemi olmadan tek bir paket ile halletmiş oluyorsunuz.
 
    Evdeki boş kutuları birşeyler yaparım düşüncesiyle sakladıysanız, yerlerinden çıkartmanın tam zamanı. Boş kutuları çeşitli ambalaj kağıtlarıyla kaplayabileceğiniz gibi, kendinden yapışkanlı kağıtları da bu amaçla kullanabilirsiniz.  Ben parlak kağıtlarla kutuları kaplamayı tercih ettim.  Hatta son dakikaya bırakmamak için bu sene bir kaçını erkenden paketledim bile. Sizler de vaktiniz varsa şimdiden hazırlayın; )


Gift box idea

    Tek yapmanız gereken kutunun kalıbını çıkartmak; bunun için biraz da içine kıvırma paylarını hesap ederek ve kutuyu sağa sola yatırarak rahatlıkla kalıbını çıkartabilirsiniz. Geriye yapıştırıcıyla kutuya yapıştırmak kalıyor...

gift box idea

    Hediye edeceklerimin bir kısmı hazır olduğu için paketlerimi hazırladım.
Birkaç hediyelik daha kaldı hazırlanacak..
   



Farklı bir kutu alternatifim ise bu yayında 


gift box idea

 

    Dikiş üzerine bir alternatif isteyen olursa kutu veya paket yapmak yerine kumaş kese de hazırlayabilir. Geçmişte bu konuda bir yayın yapmıştım. Sarı renk kumaştan hazırladığım keseler de cıvıltılı  renkleriyle parlak kaplı kutuları aratmayacak alternatifler,  dikiş severler rahatlıkla yapabilir...

 Merak edenler buradan bakabilir...



25 yorum:

  1. Cok iyi bir fikir. :) Keseler de cok guzel. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Evet kumaştan paketleri çok sevdim.:))

    YanıtlaSil
  3. sabır işi
    ben sarıveriyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  4. Keseler şahane görünüyor. :) Kutulara da bayıldım, harika fikir :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Sağlam ve bu tür işlere yarayabilecek kutuları hayatta atmam. Evde biraz yer kaplasalar da, günü gelince görevlerini en güzel şekilde yerine getirirler. Senin hediye paketlerin de şahane olmuş, hediye sahipleri çok şanslı. İçindeki hediyeyi merak ederken, kutuyu açmaya kıyamama durumları yaşanacak :)
    Yine çok güzel ve emek yoğun bir yayın olmuş Handan'cığım, ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Kutudan ziyade kese fikrine bayıldım handancım. Kırmızı pırıltılı keseler geldi gözümün önüne.
    El emeği olan herşey nede güzel oluyor :) . Ellerine sağlık canım
    Şimdiden yeniyılını kutlarım canım , 2015 ülkemize ve halkına ve en çok sana güzellikler getirsin :)

    YanıtlaSil
  7. cnm kutu gerçekten çok güzel bir geri dönüşüm fikri olmuş, çok da şık bir sunum olmuş bu şekilde... Bu arada farklı kutu alternatifini de çok iyi hatırlıyorum çok yaratıcı bir fikirdi... Sen hediye paketine bile el emeğini sevgisini katan çok ince insanlardansın cnm benim! ellerine saglık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  9. Canım çok güzel olmuş bu paketler, bende hiç sevmem paketleme işini ama bu fikir kurtarıcı gibi geldi. Eline sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Şahane olmuş kutularda, keselerde.Ayrıca kese fikri süpermiş...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel olmuşlar, o kutular bile ne değerli hediyeyi alan için :)

    YanıtlaSil
  12. En çok kumaş olanları sevdim, hediye sahibi için de gayet kullanışlı olur hem :) Sarının tonu da ne güzel, içimi açtı, ellerine sağlık Handancım ;)

    YanıtlaSil
  13. Attığım ayakkabı kutuları, sizi değerlendirebileceğimi hiç düşünmemiştim, pardon :)))

    YanıtlaSil
  14. bu kutu kaplama fikrini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Çok iyi fikirmiş bu :) Farklı süslemelerle çok daha güzel olur yapınca :)

    YanıtlaSil
  16. yaratıcı olmuş :) tebrikler

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyorlar.benim de aklıma artan kumaşlardan kaplama fikri geliyor,boş bir zamanda denenmeli :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok şık olmuş, bayılırım kutu kaplamaya..Ellerinize sağlık. Denemeliyim bende, harika el emeği hediye kutusu....

    YanıtlaSil
  19. Çok faydalı bir yazı Handancım.Eline gönlüne sağlık.Bende çok önem veririm hediye paketine..

    YanıtlaSil
  20. eline sağlık bu şekil hediye vermek çok daha güzel kendi el yapımın ne kadar hoş bişey sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Çok iyi fikir..bir sürü amaçla kullanılabilir kumaşla kaplamada acaba nasıl bir yapıştırıcı kullanabiliriz bilmiyorum..ellerinize sağlık..sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten çok hoş görünüyor, ellerinize sağlık :)
    Blogunuzu takipteyim, benimkine de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  23. evde paketlemeyi kendi yapmayı sevenler için harika bir post olmuş

    YanıtlaSil
  24. Emek yoğun ve faydalı bir yayın olmuş. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil