15 Aralık 2014 Pazartesi

Kışlık Kabanlar

  Merhaba her kış kabanlar konusunda kararsızlık yaşarım, boyları, duruşları, içine uzun birşeyler mi giymeliyim, mini elbiselerle mi daha hoş olur yoksa salaş ve spor mu durmalı? Bu sorunun cevabı gittikçe zorlaşıyor çünkü piyasaya öyle çok modelde kışlık kaban ve üstler sunulmuş durumda ki, karar vermek çok çok zorlaştı. Benim seçtiğim örnekler Polyvore'dan olsa da, iç piyasada da farkettiyseniz çok fazla çeşit bulmak mümkün artık. Karar size kalmış ister hazır alırsınız, ister dikersiniz. Birebir aynı kalıbı bulmak kolay olmasa da kalıpları değiştirerek yapmak mümkün olabilir, tabi ki biraz da vakti olana. Öte yandan kumaş fiyatlarını da düşünecek olursak satın almak mı daha iyi yoksa gönlümüze yatan modeli kendimizin yapması mı orası tartışılır. Bu sezondan benim beğendiklerim ve örnekler aşağıda.  Bakalım sizler ne düşünüyorsunuz?

winter coat, winter outwear

 Seçtiğim sol baştaki ve ortadaki birkaç sezondur moda malumunuz, kışlık ve sonbaharlık üstlere güzel örnekler. Buna benzer çalışmalar hoşuma gidiyor, uygun kumaş bulup uygulamak kalıyor geriye. Kalın napa tarzı sağ üstteki model ise benim favorimdir, geçmişte kullanmıştım çok sevdiğim bir modeldir,  benimkinin kalıbı daha güzel ve feminen kesime sahip, hazır alsam da eskise de, kalıp olarak elimde bulunması açısından halen saklıyorum.

winter coat, winter outwear
   Bu üç model de süper. Sol en baştaki kalbimi 12'den vuran bir model. Ortadaki ve ve sağ baştaki ise 60' ların çizgisini andıran modellerden. Bu modellerin biraz kilolu gösterme ihtimali de mevcut;) tabi ki.

 Fazla söze gerek yok yapılabilir mi; evet yapılabilir ama "bulursam kaçırmam" diyenler almalı ben çok beğendim.








   Desen severlere.. Sol en baştaki uzatılarak harika bir kışlık uzun kaban elde edilebilir...

 

 Bu modeller tam birer klasik. Uzun olanlar uzun tarz eteklerle harika duruyor, mutlaka bir tane bulunmalı ...





winter outwear, winter coat
 Renkli severlere de birbirinden renkli örnekler, hepsi çok tatlı olsa da herkesin tercihi olmayabilir. Bu gruptan ise turuncu ve neon açık yeşil favorim. Turuncuyu tabiki de yapay kürk ise seviyoruz değil mi;)




33 yorum:

  1. ben uzun bir hırka üstüne deri ceketle hallediyorum
    kaban giyecek kadar sadece bir kaç gün soğudu buralar
    onda da dağ montumu giydim:)
    ama en baştaki kaban çok zarif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havanın o kadar da soğumadığı yerlerde olmak isterdim, benim şehrim çok soğuk olabiliyor ne yazık ki, bizler kabanları sıkıştıracak yerler arıyoruz yazın da evlerde;)) Sevgiler.

      Sil
  2. Kaban bakmak kâbus gibi geliyor bana:-) Uzun olmasın, kısa olmasın, içine bir şey giyilecek daracık olmasın, kaba durmasın, fermuarlı olsun, hafif olsun bıttırı bıttırı derken onca model arasından geçen sene bir tane zor seçtim. Daha da almam o paralanıncaya kadar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız desenize, ben hevesleniyorum dikmeye ama tam kalbimi vuran bir model buldum dediğimde genelde ilkbahar yaklaşmış oluyor;))) dikilmeden kalabiliyor.

      Sil
    2. :)) o kadar kendimi okuyormuşum gibi geldiki sohbetinize daldım. Ya bi de astar işi deli ediyor beni o Yüzden hevesleniyorum ama yaz oluyor başlayana kadar :)) yukarıdakilerin hepsi olsun hepsii:))

      Sil
  3. çok hoş modeller :) ben en çok ara boy beyaz olanı beğendim

    YanıtlaSil
  4. turuncuyu sevdim en çok, tabii yapay kürkle:)))

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten neden bu kadar zor bir seçimi vardır kabanin anlamıyorum ..Oysa ki en severek giydiklerimizdendir..renkli gruptaki hariç tümünü çok sevdim ben
    .renkler de hoş lakin fazla dikkat çekici olduklarından sanırım tercih etmezdim..Handan hanima da kesinlikle katılıyorum içime en çok sinan ilk gri olanı oldu :)sevgilerimi bırakıyor güzel bir hafta diliyorum herkese..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Hanım, güzel dileklerinizi aldık , çok teşekkürler;) Demek aynı fikirdeyiz ne hoş, en çok o gri olan modele bayıldım:)) Size de güzel bir hafta diliyorum ortasına geldik tabiki;))

      Sil
  6. Handancım bende senin gibi eskiden napadan şaşmazdım halada seviyorum aslında ama son yıllarda çok sıcak tuttuğu için heralde yapay kürk tercih ediyorum bilirsin akrepler lüksü sever :)
    Ama kürkün gerçek zannedilmesi handikapı kötü oluyor :(
    Çok güzel modeller seçmişsin bazılarında gözüm kaldı :)
    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülay'cığım, çok güzel ifade etmişsin, yapay kürkün bazen gerçek sanılması insanı üzüyor. Sevgiler benden de..

      Sil
  7. Bu modellerin cogunu beğendim aslinda.bana dikmek daha mantıklı geliyor,iyisini bulunca rakamlar cok yukseliyor malum..ilham aldim bu yayindan.tesekkurler sevgiler. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan Hanım, çok teşekkürler, beğenmenize sevindim. Güzel örnekler derlemeye çalıştım, ben de çok hevese geldim aslında ancak gönlüme yatacak güzellikte bir kumaş bulursam her an değişik bir çalışma yapabilirim.

      Sil
  8. Gerçekten çok şık modeller en üstteki sodaki ve ortadaki de benim favorim. Aslında bir iki tane ben de dikmek istiyorum ama vakit bulabilisem :)) Paylaşım için de teşekkürler..Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycan' cığım, hem vakit düşündürüyor hem de gönlümüze uygun kumaş bulmak bazen problem oluyor, değilse yapılabilir, ama ben biraz hevese geldim, inşallah kaçmadan yapma fırsatı bulurum. Sevgiler benden de..

      Sil
  9. Beyaz kaban çok şıkmış ama benim yeni hedefim spor bir kaban dikmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem spor hem şık kabanlar var evet çok iyi olur Begüm Hanım;)

      Sil
  10. aaa süper olmuş bu paylaşım, teşekkürler, fikir oldu...

    YanıtlaSil
  11. Kırmızı kareliyi,ilk sıradakini,klasikleri çoook beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızının albenisi ayrı oluyor;) klasiklere de diyecek yok tabi kii;)

      Sil
  12. Gercekten çok hoş modeller seçmişsiniz handan hanım. Kumaş fiyatları malum biraz yükseklerde. Yıne malatya da kilo ile falan alıyordum, biraz ucuza geliyordu. Ankara da maalesef bu da mümkün değil. Büyük beden olunca haliyle kumaşda fazlaca gidiyor:) ama yinede dikmenin keyfi başka bir şey de yok:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her şeye rağmen denenebilir, benden de sevgiler;)

      Sil
  13. hepsi birbirinden harika bakınca hangisi acaba diye şaşırdım kaldım ve hepsi benim olmalı diye hastalıklı bir fikre kapıldım :) Bu arada vaktin olur mu bilmem ama bloguma senin için premio dardos ödülü ekledim çünkü severek takip ettiklerimdensin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin her zaman olduğu gibi beni çok mutlu etti;) ödülün çok teşekkürler;))

      Sil
  14. Fiyatlar çok yüksek kendim dikerim diyorum ama dikene kadar daha çok fırın ekmek yemem lazım... ne alabiliyorum ne dikebiliyorum içim gidiyor modellere ihtiyacım da var ama öylece kaldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir piyasa araştırması ile belki de güzel bir çalışma çıkartabiliriz, yaparsınız, yaparsınız. Hem kumaş açısından hem de vakit açısından uygun bir durumu yakalamak şartıyla;)) Sevgiler.

      Sil
  15. Dear Julie,
    thank you so much;)

    YanıtlaSil
  16. İki kabanım var dolapta bekliyor, Alanya'da en fazla yağmurluk giyebiliyorum ama pudra bir kaban isterdim doğrusu.

    YanıtlaSil
  17. ben bu kış renkli kabanlara bayılıyorum! biraz sarılı bişeyler arayışımdayım ve bulduğun örneklere bayıldım cnm:)))) birde 60'ların çizgisini taşıyor dediğin yeşil de çok hoşuma gitti
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  18. ahh hepside benim olsa hepsinide giyerim ben :)) çok güzeller.son iki sıradaki mavi v yeşil kabanlar tam istediğim gibi (renkleri hariç)

    YanıtlaSil