27 Mart 2017 Pazartesi

Somon Bomber Ceket ve Platform Slip on

    Merhaba ,

   Bir süre önce bu somon rengi bomber cekete bayılmıştım ve siparişi verdim. Harika bir doku ve harika kalitede bir kumaş kullanılmış, bunları ürünüm gelince de görmüş oldum. Rengine hayran kalmıştım ki böylesi kaliteli bir kumaşla keyfim katlandı açıkçası. Ürünlerin belirtilen ölçülerine ve kullanılan materyale dikkat ederseniz, siparişlerinizde hiçbir problem yaşamıyorsunuz. Kumaşı muhteşem yumuşaklıkta bir dokuya sahip, içi ise kapitone elyaflı.

Zaful ayakkabı, Shein bomber ceket,







    Bu güzel kombinde bana eşlik eden ayakkabılar ise Zaful'da görür görmez beğendiğim, bu platform Slip-on ayakkabılar. Son derece rahat olduklarını ekrandan da hissedebilmiştim, giyince yanılmadığımı anladım. Zaful'un ayakkabılarını ilk kez burada duymuyorsunuzdur muhtemelen. Pekçok ürün çeşidiyle, sitelerine girdiğinizde kendinizi kaybetmeniz muhtemeldir. Hem kaliteli hem de ürün çeşitliliği son derece fazla.  2017 Bahar promosyonlarının ise sizlerinde ilgisini çekeceğine eminim. Çok beğendiğiniz ürünleri inanılmaz fiyatlara bulmanız mümkün.

Zaful ayakabı, Zaful, Slip-on ayakkabı, Ayakkabı

Zaful ayakkabı, Slip-on


Somon ceket: SHEIN (Buradan)

Slip-on ayakkabı: ZAFUL (Buradan)

Beyaz Tişört: Mudo  (eski)

Boyfriend jean: Bridge London (eski)

Askılı sırt çantası : Addax


Güzel bir hafta diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder