19 Nisan 2013 Cuma

Altın Sarısı ve İnci

   Gümüş rengi olanından daha önce yapmıştım ve paylaşmıştım. Bu ise altın sarısı kaplama, inci küpeler ve yüzük oldu.
 
 
 
 
Hemen hemen aynı saniyeler içerisinde sabah sabah çekilen iki fotoğraf arasındaki farkı sormayacağım, bariz görünüyor. Birinde alınan açıdan dolayı çok sarı bir ışık oluşmuş diğeri maviye yatkın soğuk bir renk. Sanılır ki özellikle ayarladım. İşte bazen evde kendi fotoğraflarımı çekemedim derken bu sorundan bahsediyorum aslında, odaklanma problemi oluyor bazen de.. Neredeyse aynı dakikalar içerisinde çekilen iki fotoğraftan biri soğuk renk ağırlıklı, diğeri sıcak renk ağırlı olabiliyor, oysa fotoğraf makinemin ayarlarıyla kesinlikle oynamadığım halde:) Güzel bir makineye mi sıra geldi diyorum.
 
 
 
 
Bu minişlerimde  her sabah işyerimin camına beni ziyarete geliyorlar mama istemek için. Alıştılar artık, sürekli geliyorlar, mama yoksa da haber veriyorlar, cırcır sesleriyle:)) Sabah hafif yağmur dindikten sonra, nerede saklandılarsa çıkıp geldiler;) günümü şenlendiriyorlar sabah sabah. Ama hala çok çekingenler, kediler gibi değiller:)
 
Herkese iyi hafta sonları.
 
Sevgiler.
 
 
 
 
 
 
 
 

26 yorum:

  1. kuşlar ne şeker, şanslı sayılırsınız o zaman kuş sesleri falan:) korna ve araba sesinden iyidir:)

    YanıtlaSil
  2. İnciyi bende seviyorum,çok şık olmuş takıların güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur beğenmene çok sevindim canım. Sevgiler.

      Sil
  3. Привет! Я твой новый читатель! Предлагаю дружить блогами)))
    Бибинур
    http://bilinda-bilinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Oyyy kuşları ben de çok sevdim.Cıvıltıları da nasıl motive ediyordur.
    Sevgiler :):)

    YanıtlaSil
  5. Çok zarif olmuşlar , güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  6. İnci boyunda, kulakta, broşta nerde kullanılırsa kullanılsın asildir.Demek bu minnoşlar alıştı size, ne güzel iyiki sizin gibi canseverler var.

    YanıtlaSil
  7. Kuşlar çok tatlıymış yaa :)) Her sabah geliyor la ha yerim ki ben onları çok şirin. :)

    YanıtlaSil
  8. cnm harika olmuşlar çok zarif ve çok şık ellerine sağlık, altın rengiyle incinin o muhteşem tatlı uyumu çok etkileyici! tasarımında çok zevklisin her zamanki gibi:)))
    minişlerin de çok ciciler, kedicikler biraz daha yırtık oluyorlar hemen miyav miyav mama diyorlar ama yazık bunlar ürkek hep:P
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. İnciler altınla nasıl güzel olmuş. Kuşların da çok şeker:)

    YanıtlaSil
  10. İncileri ne kadar farklı kullanmışsınız, çok şık olmuşlar. Ellerinize sağlık.
    Minişler ne tatlı, onlara bakmak çok iyi geliyor insana.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. inciler çok güzel olmuş..elinize sağlık..üstteki foto da daha güzel çıkmışlar.. minik kuşlar da ne kadar tombullar.. verdiğiniz mamalar yaramış:)

    YanıtlaSil
  12. altınn sarısı halini iyi ki rsimlemişsin canım.:)
    çook cici çookk..
    emeğine sağlık..:)
    fotoğrafşar arasında ki farka gelince;
    eminim tüm bloggerların fotoğraf çekerken ışık ve odak ile ilgili yaşadığı sorunları vardır canım.:)
    mesela ben,,resmenn balkona taşınıyorum diyebilirim resimleme aşamasında.:)
    iki tane işe yarar resim için 50 adet resim çektiğim olmuştur.:))))
    sevgiyle kal canımm..
    cici hafta sonları..

    YanıtlaSil
  13. takılar çok şık,çok beğendim..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Handan hanım tohumları dün ptt ile gönderdim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. ne güzel yazı getirmişsin birbirinden güzel çiçeklerle :)
    gold takıların yine bir işçilik harikası
    güle güle tak canım

    YanıtlaSil
  16. Blogunu çok beğendim :) Artık bende takipteyim yaptığın işler çok güzel.

    YanıtlaSil
  17. canımmmmmmm ne guzel senı zıyarete gelen kusları yerım ben ...ıncılerııı cok begendımmmm :)

    YanıtlaSil
  18. Ayşe; Ayşe Hanım, aynen öyle oluyor, sabah sabah keyfimi yerine getiriyorlar. Sevgiler.

    Mor Menekşe; Çok teşekkürler, sevgiler.

    Sinem; Evet incinin ayrı bir zerafeti var, çok teşekkür ederim, sevgiler.

    Burcu BAYRAM; Gerçekten çok sevimliler, teşekkürler. Sevgiler.


    Melislicious; Melis’ciğim beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim. Sevgiler.

    Shelby; ; Çok teşekkürler Seher’ciğim, sevgiler.


    NOWACRAFT; Sevgili Nowa Hanım, aynen bana da iyi geliyor, günümü güzelleştiryorlar eksik olmasınlar;) Sevgiler benden de.

    jasea; Sevgili Jasea beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim, sevgiler.

    birtutamkekik; Evet hep aynı sorunlar demek ki ne yapalım, bir şekilde herkes ayrı bir formül bulup güzel fotoğraflar sunuyor neticede, çok haklısınız, sevgiler.


    Mehtap: Çok teşekürler, sevgiler.

    mormenekselerr; Beğenmenize çok sevindim, sevgiler.

    Türkan; Türkan Hanım, çok çok teşkkür ederim, çok incesiniz, sağ olun.:). Sevgiler.

    Tulay Demirbas; Sevgili Tülay çok teşekkür ederim, güzel bulmana sevindim, ince sözlerin çok motive edici doğrusu, sevgiler canım.

    Kuğuçe; Güzel bulmanıza çok sevindim, çok memnun oldum bende, sevgiler.

    KoKoŞ KeLeBeK; Çok incesin canım, eksik olma, güzel bulmana sevindim. Sevgiler.


    YanıtlaSil
  19. Emeğine sağlık, çok şık olmuşlar.
    Kuşlarsa çok şeker. Ben de aslında beslemek istiyorum ama bahçedeki kedi nüfusu buna müsait değil.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ayşım Hanım, evet kedi nüfusu fazla olunca kolay olmayacaktır;) Benden de sevgiler.

      Sil