10 Nisan 2013 Çarşamba

Yapılacaklar ve İstenenler








   Merhaba, yapmak istediğim birkaç Burda Modeli var. Esasen hangi sırada ve ne zaman yaparım bilemiyorum. Öte yandan beğendiğim birkaç da oje var. Golden Rose'un Espark Kiosk'u kapanmış bu arada hafif çaplı bir şok yaşadım Espark'a gittiğimde, çok şaşırdım doğrusu. G. R'nin Jolly Jewels 'ını bulmayı umut etmiştim Kiosklarında.  Golden Rose' u renkler konusundaki cesaretinden dolayı her zaman takdir etmişimdir,  tüm rujlarında başlayan  farklı renk uygulamalarıyla yıllar öncesinde de hayli cesur davranırdı. Aynı şeyi tüm kozmetik ürünlerinde de görmek mümkündür.
 
 
 Kiosk yerine farklı mağazalardaki satış standlarını ziyaret edeceğim;  tabiki Jolly Jewels geldiyse zira Gratis Mağazalarına halen Jolly Jewels' lar gelmemiş.  Bir de Watsons'lara ve başka Mağazalara bakacağım.  Diğer ojeler de ilgi alanıma girmekte. Yaza girerken birkaç parça değişik birşeyler almak iyi olacak.

Sevgiler.


23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum düzgün kullanıldığında etkileyici bir görüntü oluyor gerçekten.

      Sil
  2. mat ojeleri ben de çok seviyorum bir de model 135 teki bluz çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar; ben de hepsini çok sevdim sırayla yapacağım ama hangi sırayla bilemiyorum:).

      Sil
  3. Selam, Mat oje denemedim hiç. Ama merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suhuba; yıllar önce Avon'un çıkardığı bir mor rengi denemiştim Kadife efekti vardı, severek kullandım. Şimdi de renk konusunda karar veremiyorum ya da Oje Matlaştırıcılardan alacağım:).

      Sil
  4. istekler ve alacaklar hiç bitmez :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba handancım bence siyah elbise ile başlamalısın :) resimleri hangi programla ayarlıyorsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceyda; cığım, Belki de onu en sona bırakabilirim, bilmiyorum:). Bu arada resimleri Photoshopta düzenliyorum hatta Word'de bile ayarlıyorum diye bilirim. Sevgiler canım.

      Sil
  6. Canım modeller harika benimde yapacaklar listesi kabarık ama şu bahar yorgunluğunu bir atamadım gitti üzerimden :( merakla bekliyorum canım çalışmalarını

    YanıtlaSil
  7. yaz geldiya istekler bitmez tabii:)
    bende şöyle rahat bir babet istiyorum
    ama mat oje görselin o kadar güzel görünüyorki aklıma düşürdün şimdi:)

    YanıtlaSil
  8. Ben oje sevmem ama mat'lara bayildim, ee yaz geliyor sectiklerinde harika hadi gaza getir bizi:) Ama ben gelmem, ben kislik dikmeye devam edecegim:))

    YanıtlaSil
  9. Beyaz olanı ben de listeme aldım.Uygun dökümlü kumaş arıyorum .Aslında sun diktiğim elbisenin kumaşını almaya giderken amacım oydu.Ama evdeki hesap çarşıya uymadı.

    YanıtlaSil
  10. Ben de almak için Espark' a gittim, kapanmış çok şaşırdım. Hi,çbiryerde bulamadım bu ojeleri burada

    YanıtlaSil
  11. nuryyl; aynen baharı bekledik ama bahar geldi biz mayıştık doğrusu:))

    Tulay Demirbas; Hakikatten aynen öyle oluyor canım.

    mevlüde Turk; Mevlüde Hanım, sizin kışlıklarınız bir harika yazlıkların da öyle olacağından eminim ama sizin kışlıkları neden tercih ettiğinizi çok iyi anlıyorum. Bence devam sakıncası yok.

    PINAR SAKİN ÇALĞAN; Oluyor öyle çoğu zaman başka birşey dikmek isterken planlar değişebiliyor;).

    Nilsuli' nin Dünyası; Aynen;)) ben de aramaya tdevam ediyorum canım, bulursam seni haberdar ederim canım, sevgiler:).

    Belle Amie; Beğenmene çok sevindim canım çok teşekkürler:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. cnm o mat ojelerden veya oje matlaştırıcıdan denemeyi ben de çok istiyorum ama hangi markada var bulamadım, golden rose'un ojesini de çok beğendim bu ara yeni oje arayışlarındayım bulduğunda bu ojelerden mutlaka söyle bize de:)))) Burda'nın siyah elbisesini de çok beğendim merakla bekliyorum projelerni!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. mat ojeler harika.şu ana kadar hiç gözüme çarpmadı ilk burda gördüm cnm.belki denk gelir bi yerlerde ben de alırım.bu arada yakası lastikli tuniğe bayıldım.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  14. Mat oje denemesi başarılıyla yapılmış, bence blüze öncelik verin çok tatlı .-)

    YanıtlaSil
  15. Tüm güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim değerli arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  16. ayyyyyyy burdaaaaa nasıl guselll ...sıyah elbıseeeee sahaneeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kokoş Kelebek. Sevgiler.

      Sil