18 Nisan 2013 Perşembe

Kısa Günün Bluzu

   Doğrusu günler kısa mı uzun mu bilemiyorum yoğunluğumdan,  ama bana kısaymış gibi gelmeye başladı fazlasıyla. Neyse yapmayı istediklerimi bundan önceki yayınlarımda sizlerle paylaşmıştım, onlar şöyle kenarda dursun dedim ve triko kumaştan basit bir işe el atmak istedim. Kumaşın rengi mavi yeşil arası, Nil yeşili mi desem ne desem bilemiyorum, ama hoş, çok soft bir renk  Havalar yine kapalı olduğundan biraz koyu çıkmış asıl rengi.. Modelimi eski Burda' lardan seçtim.
 
 
Burda: Nisan 1978 Model No: 9887
Esasen bir elbise modelini bluz olarak kestim. Modelin kendisi elbise olarak da çok tatlı, çok hoşuma gider bu elbisenin kumaşı, siyah beyaz hali.
 
 

 
 
Bu da benim çalışmam sabah bir aceleyle fotoğraflarını çektim işe yetişmek için. Üzerimde fotoğraflayamadım o yüzden.
 
Sevgiler.
 

35 yorum:

  1. Gunaydinnn!!..renk cok guzel bluz guzel model guzel..ellerine saglik..bi giy uzerinde de goreyim bakalim yakismis mi :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşkkür ederim. Yakıştı uygun bir zamanda çekerim, fotoğraflarım, bugün hava gerçekten çok kapalı. Benden de sevgiler:).

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım. Çok beğendim. Bloğunu takip ediyorum. Bana da beklerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. bende rengi çok beğendim canım ellerine sağlık ama sanki biraz daha uzun olmalıydı..kumaş penye mi canım..fermuar kullandın mı..birde geçen giydiğin bluz ve rengi harikaydı..ışık mavisi olan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaş triko Ceyda'cığım, triko ama ince, kollar kolsuza yakın denecek bir seviyede, o nedenle çok uzun olsun istemedim boyunu, fermuarı yok canım boyun açıklığı yeterli. Çok teşekkürler o bluzda hoştu hakikatten.

      Sil
  4. Yazlik kreasyonlar yavas yavas ortaya cikmaya baslamis mi ne?

    Ne guzel ya, siz isi cozmussunuz. Kafaniza gore, gonlunuze gore yaratip giyebiliyorsunuz. Zaten alisveristen hic hazzetmiyorum, uzerine de uygun ve severek giyebilecegin bisey bulma cilesi. Ay kiskandim yine aman of.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun Hanım, merhaba ne iyi ettiniz de ses verdiniz, evet yazlıkları yavaştan başladım. Size de dikeriz aşkolsun, hem de nasıl isterseniz aynısının tıpkısını yapmaya çalışırız, ben sizlerdeki yaratıcılığa kefilim siz isteyin yeter, sevgiler.

      Sil
  5. Sade, şık ve kullanışlı olmuş. Renk de en sevdiklerimden. Üzerinizde daha da şık duracağına eminim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor, güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  7. bende çok yaparım bunu, bazen aldığım şey kısa gelir
    pırt bir bluz oluverir :))
    rengi çok hoş ve kullanışlıymış ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle değil mi, zaten elbise değil şimdi yapılanlara Bluz, hadi en olumlusundan bakarsak TÜNİK diyebiliriz:))
      Eh onlar şartları zorlarlarsa bizler de hayal gücümüzü çalıştırırız;). Sevgiler çok teşekkürler.

      Sil
  8. Çok güzel olmuş Handancım. Kolları bebe ovalogumu neyle dondun? Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ful Atölye, zigzagla sürfile yaptım, esneyen bir yapısı var trikonun o nedenle direk içine kıvırdım. çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  9. Sade ama şık durmuş canım,yaka modeli güzelmiş doğrusu baharda bol bol kullanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Rahat zahmetsiz bir model oldu.. artık giyerim baharlık;). Sevgiler.

      Sil
  10. Renk çok güzelmiş canım güle güle kullan. Derginin o kadar eski sayıları mı var sende Burda yazısını gördüm baktım resim çok eski :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar Hanım, annem ve teyzem sağ olsunlar onların sayesinde eski sayılardan var. Bu derginin çıktığı yıl ben henüz 3 yaşındayım. İlerleyen zamanlarda ise, Lise yıllarımda ben çok aldım diyebilirim. Eski resimler harika canım, ben onlara bitiyorum gerçekten. Sevgiler:).

      Sil
  11. handancım sade ve çok güzel bir model olmuş, güle güle giy, üzerinde de görmek isterim :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra Hanım, neden olmasın uygun bir zaman bir kombin yapıp giyerim. Sevgiler:) çok teşekkürler.

      Sil
  12. çok şık olmuş, ellerine sağlık Handan'cığım...
    Güzellikler hep ruhuna sarılsın, yanında yanı başında olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek'ciğim çok teşekkür ederim. Aynı güzel dilekler benden de sana canım, çok incesin.

      Sil
  13. sade ama çok şık olmuş.bravo.güle güle giyinin.yakasında şık bir broşla nede güzel hareket kazanır!
    resimdeki kadına takıldım.ne kadar güzelmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay hanım, çok teşekkürler. Broş olayını çok severim gerçekten. Resimdeki kadınlara takılmayacak gibi değil. Ben eski resimlerdeki hanımları gördükce en azından kendi adıma güzellik kavramını cidden sorguluyorum, bence onlar güzelmişler. Hele de BURDA Kadınlarından blogumda güzellik yarışması açacağım o derece güzel hanımlar var!:)) yaparsam şaşmayın, ben çok beğeniyorum onları.

      Sil
  14. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥

    İyi tatiller güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sana da iyi tatiller diliyorum, sevgiler kocaman..;).

      Sil
  15. Kumaşın rengi çok hoş. En kısa zamanda üzerinde de görelim:)

    YanıtlaSil
  16. cokkkkkkkkkk gusel canımmmmmmmm renkkkkkkkk bence super

    YanıtlaSil
  17. Shelby; çok teşekkürler canım. Sevgiler.

    KoKoŞ KeLeBeK, çok teşekkür ederim:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. kesinlikle çok şık ,çok kullanışlı bir bluz. çok sevdim.
    sağlıkla giy inşallah :)
    sevgiler....

    YanıtlaSil