12 Nisan 2013 Cuma

Işık Grisi Bluz ve Trenchcoat

   İlk karelerdeki çok uçuk mavi gri arası  şifon bluz annemin eski bir gömleği, bu rengi oldukça sevdiğimden sahiplendim gömleği.  Gri rengine esasen aşık olduğumu söyleyemeyeceğim, ama böyle mavi gri arası uçuk tonuna yani ışık grisine bir parça ilgim var diyebilirim. Bol bir yapısı var gömleğin kendisinin, minik bir daraltma yapsam da orjinalini fazla bozmak istemedim, zaten gömleğin havası bolluğundan geliyor.  Aşağıdaki görseller bundan ibaret.

 



 
 
 
Oje matlaştırıcı aldım ve uyguladım bu da giysimle tamamen uyumlu oldu. Matlaştırıcının etsini çok sevdim dikkatlice ve bolca sürmeniz gerekiyor. Öte yandan  bu işi çok iyi yapan arkadaşlar var artık lütfen onlar kusurları görmezden gelsinler, tırnaklarım konusunda fazla başarılı olamayabilirim. Ancak Ojenin mat etkisi gerçekten hoşuma gitti.



 
En son karede trenchcoat un ön açılımı ve metal kemerin duruşundan dolayı hafif göbekli göstermiş.  Öte yandan  dışarıdaki bahar görüntüleri hoşuma gitti dışarıda da çekildiğim birkaç fotoğrafı sizinle de paylaşmak istedim.  Fotoğraflar için teşekkürler Semiha'cım...
 
Sevgiler.

46 yorum:

  1. çok güzelmiş gömleğin, rengi beni de mestetti :) güle güle giy.


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Gömleğin modeli nekadar değişikmiş çok hoşuma gitti renk süper yakışmış resimleri görünce içim açıldı çok hoş olmuşsun canım :)

    YanıtlaSil
  3. gömleğin gerçekten çok orjinalmiş, oynamamakla çok iyi etmişsin
    göbek mi o da ne, gayet iyi görünüyorsun..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gömleğinize bayıldım çok güzelmiş güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  5. bluzun rengine ,modeline bayıldım !!
    dış mekan fotoğraflar da çok güzel, çok havalı canım :) çok şık ve de güzelsin.sağlıkla giy inşallah.
    bin yılda bir oje sürerim, onu da etrafıma bulaştırarak yaptığım için hemen silerim.
    oje seven ama üşenen biriyim, hem de sakarım 5 saniyede o ojeli tırnakları telle sürtülmüş tencereye çeviriyorum da :)

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyorsun canım bayıldım sana.Annemin de buna benzer bir gömleği var bana verdi ama ne yapacağımı bilememiştim.Bi casaret üzerinde oynarım belki.Renklerin uyumunu sevdim.Tırnaklarına imrendim.Ben uzatamıyorum ühüü:(

    YanıtlaSil
  7. OOoo çok şıksınız, bu şıklığın üreticisi olmakta insana gurur verir,ellerin dert görmesin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. wowwwwwwwwwwww cnm süpersin yaaa, ne iyi etmişsin böyle fotolarını koymayı bayıldım ben her kareye hem de abartısız söylüyorum!!! çok hoş görünüyorsun:)
    gömleğin rengi ve modeli inanılmaz güzel,anneni de tebrik ediyorum harika bir parça bu; çok asil bir renk, şu mat ojelerden deneyip yorumlaman hele böyle bir güzel rengi denemen çok iyi oldu, çok sevdim renkleri yarın hemen gidip aynılarından alıyorum cnm:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. gömleğe bayıldım çok güzelmiş çok da yakışmış:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Gomlek uzerinde fazla bir degisiklik yapmaman isabetli bir karar olmus bencede:) Ama ben trencotunun fularli haline bayildim ne kadar chic durmus o ikili oyle, ee tabi tasiyaninda hakkini yememek lazim iyi tasimissin:) Guzel gunlerde kullan hayatim

    YanıtlaSil
  11. Cok begendim :) takipteyim, ben de bekliyorum.
    thebabyboybump.blogspot.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Handan hanımcığım bu ne zarafet bu ne güzellik Allah nazarlardan korusun harika görünüyorsunuz.Bluzda çok şık iyi günlerde kullanın.Ayrıca son günlerde yaşadığım sıkıntılı zamanlarımda verdiğiniz destek ve moral içinde çok teşekkür ederim,iyiki varsınız.
    En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. pek hoş ve pek zarif tümüyle fotolar.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Bluzu çok beğendim ama trenchcoat daha da güzel olmuş sanki. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Arkadaşlar; benim için çok değerli olan görüşlerinizi paylaştığınız için çok çok teşekkür ediyorum.

    Yoğunluğumdan nedeniyle tek tek teşekkür edemediğimden dolayı ise üzgünüm.

    Zamanlarını ayırıp güzel yorumlarını gönderen herkese çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Sayfada gezindim :) Veeeee bu renk asla benim ten rengime uymayacak oluppp sana çok yakışmış Handan'cığımm :) Yine süper işler çıkartmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Zaynep, bak şimdiii nasıl merak ettim sana neden uymayacağını, neyse artık, inşallah nasip olur da tanışırsak merakım gitmiş olacak:), sevgiler.

      Sil
  17. Handan hanım size organik köy domatesi tohumu göndersem ekme olanığınız olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan Hanım, size zahmet olmasın, esasen çok sevinirim, e-posta adresimden iletişim kurabiliriz, organik her şeye zaafım var:)) Çok teşekkür ederim ince düşüncenize, çok mutlu oldum.

      Sil
  18. Bu aralar işlerim var, laptopu açamıyorum bile, o yüzden gecikme için kusuruma bakmayın, ne olur.
    Ammmaaaa, harika görünüyorsunuz, tam bir fıstık durumu, öyle göbekli falan da görünmüyor, merak etmeyin.
    Gömleğin rengi gerçekten de ne kadar hoş, yaka detayı da farkını ortaya koyuyor.Kızlar hep annelerine ortak oluyor zaten :)
    Ellerinize sağlık, iyi günlerde giyin.
    Özlem ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Nowa Hanım, buluşacağız inşallah yakında;)) öyle ümit ediyorum, sevgiler:).

      Sil
  19. bluz ne kadar şık, trenchcoatla birbiri için yapılmış gibiler:))
    ojenin rengine bayıldım, hele mat haline...
    kolaylıklar yoğun günlerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Asortik; çok teşekkür ederim, kolaylık dileklerine ihtiyacım var gerçeten, Sevgiler.

      Sil
  20. Ne güzel bir blog! Takibe aldım, bana da beklerim! Ayrıca blogumda moschino çanta çekilişi var ;)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2013/04/give-away-love-moschino-cuzdan.html

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar güzel şık olmuşsun canım :)Bluzune bayıldım :)

    YanıtlaSil
  22. Adresi aldım, tohumları göndereceğim bol hasatlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesiniz Türkan Hanım, zahmet ettiniz eksik olmayınız sağ olun:). Sevgiler, selamlar:).

      Sil
  23. Merhaba Handan :) Bluzun cok guzelmis cidden, ben gri rengini cok severim, dolabimda cok fazla gri vardir. Giydigin hersey de cok uyumlu olmus, cok begendim. Ve cooook tesekur ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:), benim fazla iyi değildi sonradan coştum gri konusunda;). Sevgiler.

      Sil
  24. Harika görünüyorsunuz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem Hanım, çok teşekkür ediyorum çok incesiniz. Sevgiler.

      Sil
  25. ben o gömleğe bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim senin de vardııı, ben çok iyi hatırlıyorum geçmiş yayınlarında paylaşmıştın ben de ona bayılmıştım. Eskilerden krem rengi, önündeki detay buna benziyordu;) sevgiler canım.

      Sil
  26. ve bir dikiş nakış blogu daha keşfedilir. :)Hemen takibe alıyorum. Umarım sende benım dıy projelerimi begenırsınn. :)Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Hanım, Merhaba bloğunuza geldim ve çok beğendim, sevgiler benden de..

      Sil
  27. Handan hanım; ne zaman gelsem çıtayı biraz daha yükselmiş buluyorum vallahi!

    Ellerinize sağlık her şey ayrı güzel ayrı çarpıcı! Bu ne güzel bir posttur ha ninna ha ninna!

    Güzel bir haftasonu dileklerimle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım, yayınların arasında cevaplardan kaçanlar varsa yakalamaya çalışıyorum, Merve Hanım'ın ve sizinki arada kaçmış geri dönüp Feedback yapmam her zaman mümkün olmasa da elimden geldiğince yakalamak peşindeyim, Allahtan anlayışlı insanlarla bir aradayım diyorum. Sevgiler benden de...

      Sil
  28. I love thenchcoat colour!!! I love every peace of your outfit!
    Amazing blog!

    I'm following you now on gfc!
    I hope you will follow back ;)

    http://silkpassion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. harika olmuşsun arkadasım.bluz gerçekten süpermiş.sevgiler

    YanıtlaSil
  30. ayyyy sahaneeeeeeeee muhtesem hatta:) renk muazzam ve sen cok yeteneklsınnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, pek yaptığım birşey yok, minik bir daraltma sadece, sevgiler kocaman.

      Sil