8 Nisan 2013 Pazartesi

Kumaş Aynı Model Farklı, İkiz Bebek Elbisesi

   Apartmanda hemen yan dairemdeki komşumun ikiz kız çocukları oldu, onlara elbise diktim. Kumaşı sevdiğimden aynı kumaş farklı model olsun istedim. Daha çok minikler ama bunlar da minicik dikildi zaten, yine de Ağustos'a doğru ancak giyebilirler sanırım; Damla ve Yağmur bebekler:).  Lila tonları hoşuma gitmişti minicik çiçek desenleriyle çocuk giysisine daha uygun diye düşündüm. Böyle birşeyler ortaya çıktı. Bu arada çok tatlılardı, yeni bir can harika birşey.  Sağlıkla,  mutlulukla  geçecek nice yıllar onları bekliyor olsun:). 
 
 
 






33 yorum:

  1. Allah sağlıklı ve mutlu bir Omur versın inşallah. Ellerine saglık çok şirin olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada cekilisim var beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de yeni bir yeğenim oldu.Ona birşeyler dikmek istiyorum ama burda dergisinden hangi modeli çıkarmam gerekiyor bilmiyorum.siz burdadan kalıp mı çıkardınız yoksa doğaçlama mı yaptınız acaba?

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir hediye hazırlamışsın canım ikisinin aynı olmasından sa böylesi daha hoş durmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. http://esraningezegeni.blogspot.com8 Nisan 2013 18:48

    elinize sağlık sağdakine bittim:) benim böyle yeteneklerim hiç yok kıskandım valla:)) güle güle giysin bebişler

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi bir fikir, ben ikizlerin "ikiz gibi" giydirilmesine karşı biri olarak, acayip destekliyorum, ikiz dediğin böyle benzer ama farklı karakterlerde giyinmeli, çünkü gerçekten farklı karakterlerde oluyorlar. Harikasın, bayldım bu akla..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ayy, ne kadar şeker olmuşlar. İkiz kardeşler için aynı kumaş, farklı model dikmeyi çok yerinde düşünmüşsünüz. Bazen tıpatıp giydiriyorlar, sanki çocuklar aynı kalıba sokuluyormuş gibi geliyor bana.
    Sağdakinin eteklerindekiler işleme gibi duruyor, ne güzel.Ellerinize sağlık, bebişler de sağlıkla giysin.

    YanıtlaSil
  8. çok cici olmuşlar, çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. ay çok güzel bu sene ikiz senesi galiba bize de ikiz kız geliyor ne diksem diye düşünüp duruyorum :) düğmeli mi fermuarlı mı canım..

    YanıtlaSil
  10. Biz küçükken böyle bloglar yoktu; tabii feys alınacak kaynaklar da kıt. Annem ikimize bir örnek elbiseler alır; biz de kendimizi bildik bileli buna karşı dururduk.

    Peh, böyle elbiselere o zaman da itiraz etmezdik şimdide atmeyiz ama bir birkaç 10 yıl geç kaldık sanırım....

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuşlar ellerine sağlık ikiz bebeklerde sağlıkla giyerler inşallah:)

    YanıtlaSil
  12. yaaa çok ciciler ama yaaaa!!! ellerine sağlık cnm minicikler gerçekten ne tatlı olmuşlardır kimbilir giyince:))))

    YanıtlaSil
  13. Renk harika ve ikiz olduklari halde farkli model dikmen cok hos olmus bence. Cunku ben ikiz cocuklarin daltonlar gibi tek tip giydirilmesini sevmiyorum:)) Ellerine saglik, cok da sirin olmuslar...

    YanıtlaSil
  14. Handancim ohhh mis olmus miss ii gunlerde giysinler mor mor ellerine saglik

    YanıtlaSil
  15. ne kadar şirin olmuşlar.çok beğendim.Allah analı babalı büyütsün.eminim çok yakışmıştır.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay Hanım, çok teşekkürler, beğenmenize sevindim.

      Sil
  16. Ful Atolye; çok teşekkürler.

    PINAR SAKİN ÇAĞLAYAN; Burdadan çıkartmadım, kendim yaptım ama Burda'nın arada çıkarttığı özel sayılar oluyor kimi zaman çocuklara ait kalıplarda bulunuyor, onları takip ederseniz güzel modeller yakalayabilirsiniz.

    nuryyl; çok teşekkürler sevgili Nur;)

    esranıngezegeni; çok teşekkür ederim.

    Elift; Elif Hanım, kumaş güzel ve farklı birşey yoktu ben de o yüzden bari aynı kumaş olsa da farklı model olsun istedim. Teşekkür ederim. Sevgiler.

    NOWACRAFT;Çok teşekkür ederim, sağ olun:).

    Noblesse; çok teşekkürler.


    Ceyda Çiçek; sizinkiler de güzel günlere gelsinler inşallah canım, arkadan düğmeli Ceyda'cığım.

    Nurdan Kanber; Nurdan Hanım, asıl sizin düşüncelerinizi merak ediyordum. Aslında ben de tıpatıp aynı olmalarına karşıyım. Ama başka güzel pamuklu ve enteresan bir kumaşım olmadığından böyle aynı kumaş olsa da farklı bir model yapayım diye düşündüm. Şimdiki bebekler için çok daha geniş imkanlar var, dilerim sevgi ilgi ve alaka yönünden de yeni bebekler şanslı olurlar. Benim için önemli olan düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler. Sevgiler.

    tokideki ses; çok teşekkür ederim:).

    Melislicious; canım çok teşekkürler, beğenmene sevindim. Sevgiler canım.

    mevlüde Turk; çok teşekkürler Mevlüde Hanım, sevgiler.


    Huzur Moda; çok teşekkür ederim, sağ olun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık bayıldımm ama bollll çiçekli olana :)
    bende isterimm manane diyeyimmi :)
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  18. Çok şeker olmuşlar canım. Bayıldım. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. bele kadar mı baştan sona mı düğmeli :) dikicem de onun için soruyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Düşünceli,
    Nazik,
    Kibar,
    Güzel insan Handancım cım cım cım :) Ellerine sağlık ne kadar güzel düşünmüşsün ve süper uygulamışsın :) Tek yumurta ikizi iseler faydalı olmuş farklı model yapışın en azından birr fark oluşturmuş:) Diyorum yaaa ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. Minik Cadı; çok teşekkürler:) Sevgiler.

    Shelby; Seher'ciğim çok teşekkür ederim. Sevgiler.

    Ceyda Çiçek; Canım bele kadar düğmeli sağdaki. Belden aşağısı büzgülü; etek gibi zaten. Diğer soldakinin ise minik birer açıklığı var; bebeğin başının geçeceği kadar, o kadarcık.

    Ben İyisimi; Zeynep'ciğim çok teşekkürler. Sağ ol. Sevgiler canım:).

    YanıtlaSil
  22. ne kadar güzel olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  23. çok güzel, çok cıvıl cıvıl, bebeklere yakışır güzellikte olmuş.
    ellerine, emeklerine sağlık.
    sağlıkla giysin küçük melekler :)

    YanıtlaSil
  24. allah kolaylık versin o ikizlerin annesine
    eminim çok tatlılardır
    ben hep onlara kanatsız melekler diyorum
    elbiselerde tam melek giysisi :)
    özellikle birinciyi çok sevdim
    demiştim ya artık sade şeyleri beyeniyorum diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tülay, hakikatten zor olsa gerek, Allah sabır versin gerçekten:). Evet insanların beğenilerinde bu tarz değişiklikler olabiliyor zamanla kesinlikle çok haklısın;) Sevgiler canım.

      Sil
  25. ikizler için çok cici,
    ben sağdakini daha çok beğendim

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar şeker olmuşlar.Elinize sağlık.Kimbilir fıstıklara nasıl da yakışır...

    YanıtlaSil