5 Nisan 2013 Cuma

Gömlek Yenileme ve İnci Toka




   




   Getiğimiz günler son uğraşlarda minik bir parçasını göstermiştim. Esasen öyle uzun üzerinde çalışılacak şeyler değildi, geçen hafta yapsam da yoğunluğumdan ancak yayınlayabiliyorum. Aldığım minik malzemeler aslında birbirinden bağımsız işler içindi. Siyah taşları gömleğin yaka ve manşetine dikmek için, inciyi ise saç tokası yapmak için almıştım. İkisi de çok basit uygulamalar oldu ama güzel görüntüler oluştu diye düşünüyorum. 







kendin yap



    Gömlek : Eski,  tüm düğmeler siyahla değiştirildi
    Jean : ONLY 

  Her zaman gittiğim hobi malzemeleri satan dükkana uğradığımda kocaman bir kabın içi tepeleme  büyük incileri görünce ilk aklıma gelen bundan sade bir saç tokası yapmak oldu. Daha büyük olsalar onlardan almak isterdim ama en büyüğü bunlardı. Daha önceden de incili kolye küpe yaptığımı hatırlarsınız. Bu yaptığım çok çok basit bir uygulama oldu ancak bence neticede elde edilen görüntü basitliğinin aksi bir görüntü oluşturdu diye düşünüyorum.
 
 
   Benim saçlarım şimdilik kısa sayılabileceğinden sevgili arkadaşımı ikna ettim sağolsun ofis görüntüleri eşliğinde bana mankenlik yaptı, 
 
 çok teşekkürler "Habibe" 'cim.


















Ofis ortamındaki dosyalarımızı gizlemeye çalıştım ama ne yapalım ofis ofistir, dosyalar bulunur, masalar çoğu zaman dağınık olur :))...




Dağınık topuzlara ben bayılıyorum, işte böyle zamanlarda saçlarımı birazcık daha uzatma isteği depreşiyor. Ben de saçlarımı topluyorum ama bu kadar uzun değiller, böyle güzel toplanmıyorlar. Belki uzayınca..

 
Sevgiler:)
  

29 yorum:

  1. ayyyyyyyyyy ben bu gömleğe bayıldımmmm çok ama çok güzel olmuş ellerine sağlık...
    mutlaka denicem :) nasıl taşlar onlar adı varmı? yada daha yakın foto görme şansım varmı?

    YanıtlaSil
  2. Gömlek harika olmuş, toka da çok sade ve şık:) Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Gömleğin yenilenmesi çok şık ve muhteşem olmuş. Gerçekten çok beğendim. Fikrine sağlık.
    Toka ise sade ve pek güzel olmuş. Topuzun da harika:)))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Gömleğe bayıldım. Çok şık olmuş canım benim. Dev inci toka fikri de harika. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Bazen basit eklemeler kıyafetin havasını tamamen değiştiriyor gömleğinde bu şekilde harika olmuş ilk halinden çok farklı bir havaya bürünmüş. Toka yı çok beğendim nekadar sade fakat gösterişli duruyor iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. sana inanamıyorum handancığım
    o gömlek nasıl birşey olmuş öyle
    bayıldımmmmm
    sen yetenekli olduğum kadar müthiş bir tasarımcısın

    YanıtlaSil
  7. Çok şirinn olmuuşşş :))))
    Ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
  8. Gömlek harika olmuş, eldeki malzemelerle harikalar yaratmak bu olsa gerek, güle güle giy canım

    YanıtlaSil
  9. ikside çok güzel ama inci toka ayrı bir güzel olmuş, yapsak mı acaba:)

    YanıtlaSil
  10. gömleğe bayıldım,inci toka da tam benlik ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. cnm harikasın yaaa!!! bayıldım gömleğin de tokan da harika olmuş, gömlek hem çok zarif hem de çok tarz duruyor jean pantolonunla uyumuna ve kombinine bayıldım:)))ah hele o toka süper olmuş onu kesin yapıcam bak bu aralar ancak pratik şeyler yapabilirim ve o toka da tam ihtiyacım olan şık ve güzel bir DIY olmuş. Ellerine sağlık cnm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Minik dokunuşlar ne kadar büyük farklar yaratabiliyor ...Gömlek bambaşka bir gömlek haline gelmiş. İncileri sevmeyen var mı ki, hiç sanmıyorum. Toka, sade şıklığın çok güzel bir örneği olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Gömleğin kombindeki duruşunu çok beğendim canım basit dokunuşlar olabilir ama farklı bir hava katmışsın. Tokayı ise birşeye benzetememiştim ama saçtaki duruşunu görünce bayıldım ellerine sağlık canım :-)

    YanıtlaSil
  14. E SÜPER ÇOK BAŞARILI OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  15. Süper olmuş ve çok yakışmış Handan'cığım :) Senin saçların ne kadar gür ve kalın telli öyle:) Süper ;)

    YanıtlaSil
  16. ellerine saglık küçük bütçelerde harikalar yaratılabilecegini göstermişnim :)mütişsim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Gömleğide,tokayıda çok sevdim,ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  18. X madame: Taş görünümlü plastik boncuk bunlar esasen, hemen her yerde bulunabiliyor, bildiğim kadarıyla özel taşlar değil canım keşke öyle olsaydı.:)

    bahar006: Çok teşekkürler .

    okuyan: Çok teşekkürler, topuz daki mankenlik arkadaşıma ait, sevgilerimle.

    Shelby: Seher ‘ciğim beğenmene çok sevindim.
    nuryyl: Çok teşekkürler Sevgili Nur:).

    Tulay Demirbas: Sevgili Tulay Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim.
    Happiest Bride: Çok teşekkür ederim:).

    darkolivee: Değerlendirme işleri çok hoşuma gidiyor, beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim:).

    Harikalar Atölyesi: Çok teşekkür ederim.

    Unique: Beğenmenize sevindim, çok teşekkür ederim.

    Melislicious: Melis’c iğim beğenmene çok sevindim canım, teşekkür ederim. İnci toka sende daha da güzel duracaktır, güzel ve uzun saçlarında ben bu çekim için Manken Arkadaş kullandım. Sevgiler canım.

    NOWACRAFT: Sevgili Nowa Hanım, güzel görünüşünüze çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim, sevgiler.

    berry: Sevgili Berry, çok teşekürler, bazen basit dokunuşlar farkın ta kendisi oluyor, sevgiler.
    ATAHAN İLE HAYAT DEMET ÖZGÖL: Çok teşekkür ederim, sevgiler.

    Ben İyisimi: Sevgili Zeynep ‘ciğim, Saç çekimindeki ben değilim Manken arkadaş kullandım, yukarı da yazmıştım, sağolsun ofisteki arkadaşımın uzun saçlarından faydalandım, beni kırmadı, çok teşekkür ederim canım. Sevgiler.
    zerrin tekin: Zerrin Hanım, beğenmenize çok sevindim, bazen küçük detaylar insanları farklı kılıyor.

    keskin makas: Çok teşekkür ederim.

    Ayten: Ayten Hanım, çok teşekkür ederim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. What great ideas!! Your blouse looks amazing as well as your hairtie!! Love them both!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fashionobsession-mieni; Thank you so much:).

      Sil
  20. harika fikir !! gömlek inanılmaz havalı olmuş, çok sevdim:)
    toka da çok zarif ve kullanışlı.
    ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zulaltan filiz; Sevgili Filiz, çok teşekkürler, beğenmene sevindim:).

      Sil
  21. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım. Ne kadar mağrifetlisiniz maşallah ...
    Sizi hemen izlemeye aldım. Gömleği resmen baştan yaratmışsınız.. Harika olmuş.
    Bana da beklerim her zaman:))) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlar görüşmek dileğiyle,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Ben de çok beğendim.Gömleğin havası tamamen değişmiş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Tokayı çok beğendim,yapımı basit ve çok şık.Arkadaşlarımız saolsun böyle durumlarda mankenlik yaparak bizi destekliyorlar :)Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Transformasyon diye buna derim, çok başarılı! Toka da sade ve asil..Saçlarınızın da maşallahı var...

    YanıtlaSil
  25. fikrine sağlık canım gerçekten gömlek yenilenmesi bir harika isterdim böyle marifetlerim olsun açıkcası :)

    YanıtlaSil