18 Aralık 2012 Salı

Ajurlu, Dantel Çoraplar, Taytlar


   Kış gelince bir rehavet ve bir parça da olsa kendini rahat bırakma görüyorum, çevremde ve herşeyden önce kendimde.. Dolayısıyla renksiz görünen günlerime çorap alışverişiyle renk katmaya çalıştım.  Kimi önceden alınmıştı kimisi yeni ama şunu söylemeliyim, çok güzel çoraplar var piyasayada; kataloglarda görüldüğünden çok daha etkileyici, dokununca etkisinde kalmamak imkansız.
İlk üçlüyü Penti Mağzalarından aldım.

 
 1- Penti; Colosio- Zeyna, Açık gri ; 16,90 lira.
 2-Penti; Snow, Vanilya, üzerinde sıra sıra değişik desenler var,  buradan çok belli olmasa da oldukça güzel duruyor, mağazadaki hanımefendi de bunu giymişti; çok hoş görünüyordu, özellikle benim favorim oldu diyebilirim, 7,95 lira.
 3- Penti; Micro 40, Mus-Opak, Açık gri; 4,95 lira.
  
 
4- Day Mod Martina; Oldukça koyu bir gri, bunun ajurları da fotoğrafta net çıkmasa da oldukça memnun edici, yerel bir mağazadan; 12 lira.
 5- Dantel bir tayt; pudra rengi, geçen sene hediye geldi.
 6- Dantel tayt; Tchibo'dan geçen sene  Mart ayı gibi almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Fiyatı 6,95 ti. Fiyatını iyi hatırlıyorum çünkü fiyatı çok uygun geldiği için son kalan iki taneyi almıştım. Oldukça memnun edici bir ajurlu örgü tayt. Dış kabındaki kadar kaliteli bir yapısı var gerçekten de.
 
Uygun giysilerle eminim tüm hanımlarda ayrı güzel duracaktır bunlar, Sevgiler.

19 yorum:

  1. dantel taytlara ajurlu çoraplara vanilya rengine bayılyıroum.....ii günlerde giy inş.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim en çok da pudra rengi ve 2 numarayı:)

    YanıtlaSil
  3. Huzur Moda; çok teşekkürler:)

    gulsah aydin; evet ben de 2 numarayı daha çok sevdim:).

    YanıtlaSil
  4. Geldim , okudum, baktim ama ne yazacagimi bilemedim :))) Benimkide boyle yorumsuz bir yorum oldu valla .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun Hanım; önemli değil, zira perileriniz gelip omzuma kondu, bana şans getirdi ya, artık gam yemem, bakınmanız yeter demem gerek galiba bu durumda ;) siz bol bol gelip bakın, onlarda yanınıza gelip şans kondurup gidiyorlar belli ki:). Sevgiler.

      Sil
  5. :))) Ne guzel, pek bi mutlu olduk ma ailecek.

    YanıtlaSil
  6. Kışın en çok tayt giyiyorum, hem oldukça rahat hemde sıcacık.hepsi süpper ama 5 ve 6 numaralı taytlarınızı çok beğendim.güzel günlerde giyin inş.

    YanıtlaSil
  7. 5 ve 6 numaraya bayıldım
    güle güle giy
    çekilişime gelmeyecekmisin:(
    ilk amaaa

    YanıtlaSil
  8. Çoraplar bir harika dimi? bende geçen hafta Penti'den bir sürü çorap ve terlik aldım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. SeaBelle Cinar; kesinlikle rahat oluyor kışın çok haklısınız, teşekkür ederim.

    Tulay Demirbas;teşekkür ederim, Tulay Hanım.

    Aslı; İyi yapmışsınız siz de, kesinlikle kış mevsiminde de olsak renk katıyorlar:). Siz de güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  10. ben de çok seviyorum böyle dantelli biraz delikli azcık ajurlu çorapları! hatta kış gelince seviniyorum daha çok elbise giyiyorum sanki böyle çoraplarla:))) şimdi yılbaşında nasıl bi çorap giysem diye düşünüyorum sanırım deri eteğin altına düz çorap daha güzel duracak:))) çok güzel seçimler yapmışsınız çok sevdim ben güle güle güzel günlerde giyersiniz işallah!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; Melis'ciğim çok teşekkürler, bence de deri iddialı olduğundan sade bir tercih daha doğru olabilir yine de her zaman tahmin edilenin tersini ortaya çıkartacak başka bir model de bulmakla birlikte, deri eteğe sadelik daha çok yakışabilir diye düşünüyorum; aynı fikirdeyiz.

      Sil
  11. daha çok kot rahat olduğu için tercih etsem de bu dantel çoraplara bayılıyorum..hepsi çok şık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. PENTİ VAZGEÇİLMEZİM KESİNLİKLE

    YanıtlaSil
  13. Değişik çoraplar almaya ben de bayılırım senin seçtiklerin de çok güzel,güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  14. bende vanilya rengine bayıldım ama kombini konusunda kararsızım o magazadaki satış elemanı nasıl kombinlemişti çorabı yada en iyisi senden bir kombin alalım canım.İşin aslı merak ettiğim şey bacakları tombik gösteriyor mu :))

    YanıtlaSil
  15. mormenekselerr; çok teşekkürler.

    Mehtap; evet çok hoş şeyler var gerçekten.

    Bahar; teşekkür ederim.

    berry; pek öyle değildi oldukça ince bir yapısı var. Bu konuda hele de sen bence hiç endişelenme gayet güzel ölçülerin var:) Evet artık kombinleri yaptıkça paylaşmaya çalışacağım sizlerle de.. Esasen giymeye başladım bile koyu gri (4 numarayı) kot etekle giydim, çok hoş oldu, fotoğraflamadım orası ayrı:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok şık, çok seviyorum desenli çorapları. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher Taşçı, sevgili Seher çok teşekkürler canım:).

      Sil