20 Aralık 2012 Perşembe

Ayışığından Süzülen Hediyeler....

   Birkaç gün önce Ayşım Okudan'ın şiir ve hikayelerinden oluşan kitabı; Ayışığı Kedisi'ni çekiliş sonucu kazandığımı duyurmuştum. Çok sevgili Ayşım Hanım, güzel kitabını ve birbirinden şirin güzel hediyelerini göndermiş bugün elimde oldular, çok teşekkür ediyorum kendilerine..





       Çok tatlı notlarıyla ve özenle hazırladığı hello kity desenli paketiyle sımsıcaktı hepsi:) yeniden çok çok teşekkür ediyorum. Tatlı Kedileri; Aşkım, Külkedisi ve Isaac'ın da selamı ve mırıltıları vardı notlarında, çok mutlu oldum. Yazarın Kendi imzasını taşıyan kitaba sahip olmak gerçekten keyifli. İçindeki şiirleri mi merak ediyorsunuz? Bence vakit geçirmeden siz de alın;) ben çok beğendim, sıcacık dizeler:)...




   Ayşım Hanım'ın tatlı  minişlerinin selamını bizimkileri tanıtarak onlardan da selam göndermek istedim. Evimizin yanındaki bahçede beslediklerimiz ayrıydı malum onları götürdüler. Aşağıdaki çoğu fotoğrafı kış gelmeden çekmiştim.  Bunlar da bizim iş yerimizde beslemeye çalıştığımız tatlı kedilerimiz, onların korunaklı yerleri de var,  hatta doğumlarını orada yapanlar var, ancak ona rağmen rahatsızlık duyanlar da var tabiki de.  Neyse tanıştırayım bunlar da bizim tatlı yavrular..






Ahh Nazlım hep öyle tatlı tatlı bakarsın, nazlı kızım benim...


   Bu da bizim dibimizden hiç ayrılmayan "Bekir" efendi...:)  Ayaklarımın dibinde dolanıp kendini yalıyor akşam çektim. Odaya girer girmez elini uzatıp selamlar, yanınıza gelmeden uzaktan önce selamlar, sonra yanınıza gelir, şaşkınlık yaşarsınız.  Halbuki biz ona hiçbirşey öğretmedik o konuda.. Normal bir insan gibi davranıyor, hayvanlarla anlaşamıyor, insanlarla arası iyi, diğer kedilerle pek işi yok! İlginç birşey. Bizim kediler Modern kedi, elektrikli ve elektronik aletlerin yanından ayrılmıyor, ayrıca ses sistemleriyle de ilgililer, yakında mırıltıların duyulduğu bir CD çıkartırlarsa şaşırmayın:))

   Burada da benim "Ayışığı Kedisi" şiir kitabını kazandığımı duyduğundaki tepkisi ;)) buyurun..



Ayşım Hanım'a ve minişlerine kısacası bizden de kocaman Selam...gitti..:)
 

21 yorum:

  1. Kitap için kutlarım, kesin Bekir'in şansıdır :)
    Kedileri ve köpekleri ben de çok severim. Konuşamazlar ama çok iyi hissederler. Konuşamazlar dedim ama aslında biz anlayamıyoruz. Bazıları da gerçekten Bekir gibi davranır.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NOWACRAF; çok haklısınız;) çok teşekkürler.

      Sil
  2. Şanslı kızsın be kuzum:D Barakiel yanından eksik olmasın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzy Lilibebek; canım çok teşekkür ederim, sanırım öyle;)başta da sen.. Tatlı Şans Meleğim, ve onlarla tanışıklığımı sağlayan canım arkadaşımsın. Vallaha Allah herkese senin gibi arkadaşlar, dostlar nasip etsin diyorum:).

      Sil
  3. Sevgili Handan Hanım,
    Nasıl anlatsam size şu anki mutluluğumu bilemedim. Çok sevgi dolu, samimi, duyarlısınız. Ve harika bir yüreğiniz var. Değer verip böylesi güzel bir biçimde paylaştığınız için gönülden teşekkür ederim.
    Hayatınız boyunca iyi insanlarla karşılaşmanızı dilerim.
    Beyaz, Duman, Tekir, Mahzun, Junior, Kunta Kinte, Bekir ve Nazlı'ya pati selamı yapar, güzel kulaklarından da sevgiyle öperim:)
    Aşkım, Külkedisi ve Isaac ise mırkkk mırkkk mırkkk, dedi ^-^
    İçten sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan; Ayşım hamım evet bol mırıltılı bir pos oldu bu:) Sevgiler.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. eylül harikalar diyarında!; sevgili Eylül'cüğüm çok teşekkürler, senin de çok sevdiğini biliyorum:) o nedenle sana da mırıldıyorlar merak etme..

      Sil
  5. Bu postu hazırlayan ile hazırlatan iki güzel gönül bir olunca samanlık ta seyran olmuş. Bize de karşıdan zevkle bakmak kaldı.
    Her satırı içtenlik dolu bu güzel post için her ikinize de içtenlikle teşekkürler.

    Keşke Allah herkese böyle güzel yürekler ve mehamet nasib etseymiş diye hayıflanmaktayım hazırda....

    Eskişehir' e baki selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; Nurdan Hanım, çok teşekkürler, amin güzel yüreklerin varlığı malum, iyiki var bu güzel yürekler giderek çoğalması dileğimle. Şehrimize selamınızı da severek aldık, çok teşekkürler zira bu sıcak selamla dilerim şehir biraz ısınır, her yer karla kaplandı dünden beri:). Sevgiler benden de.

      Sil
  6. Çok güzel hediyeler,keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  7. hediyeleri hayırlı olsun şanslısın. Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  8. Bu yıl senin yılın olsun inşallah!
    Yazının son görseline hele ki verdiğin mesaja şapka çıkarılır Handancığım!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. colette; inşallah herkesin dilekleri gerçekleşir Nilgün Abla'cğım. Çoğu zaman mesaj kaygılı yazıyorum zaten farkındasındır. Tüm takipçilerim satır aralarını dikkatli okuduğu için zaten mesajı alıyorlar, eksik olmasın senin gibi güzel yürekli hepsi ve şükürler olsun ki çoğu konu da hemfikiriz;). Ben de, yeni senede güzel yüreklerin artarak birbirine kenetlenmesini diliyorum. Sevgiler

      Sil
  9. Canım ben geldim çok hoş paylaşım kediler ne güzel öyle:)
    Ayrıca güzel yorumuna teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet, kediler çok tatlılar evet, ben de teşekkür ederim.

      Sil
  10. emir begit; Kunta Kinte; en korkusuz olan, hemen sokulur hiç çekinmez:))..

    YanıtlaSil