12 Aralık 2012 Çarşamba

Tamamlanan İkat Desenli Elbise

   Bu çalışmamdan daha önce burada bahsetmiştim.  Bu  desenin içinde siyah, beyaz, kahve, hardal, çok net çıkmasa da mint yeşili rengi de var. Degaje yaka değil desenden  kaynaklı bir degaje duruş var, Modeli de V yakalı yaptığım için sanki dökümlü degaje yaka gibi algılanıyor. Tamamlanması esasen önce oldu ama fotoğraflamak ancak mümkün oldu, biraz da havanın kapalı olmasından kaynaklandı. Göğüs kısmında pensleri var, ayrıca arka kısmında da oturması için pens kullandım. Onun dışında;  fotoğraf makinem anlaşılmaz bir isyan çıkarttı tek şu kareyi alabilmek için kaç defa çekim yapmak zorunda kaldığımı hatırlamıyorum. Odaklanma sorunu yaşadı, sürekli bulanık çekti, ardından sarı bir ışık verdi fotoğrafa flaş yanmadığı halde, vesaire vesaire, bu fotoğrafa dua ettim çıkabildiği için, altan kesik çıksa da buna da şükür dedim.  İyi bir makine; beni al, beni al diyor böyle zamanlarda özellikle;). Kolları her zaman olduğu gibi yukarı çekmişim, bir alışkanlık...
 
  Sevgiler.

26 yorum:

  1. Kesinlikle çok göz alıcı !
    Bu tür kumaşların dikişinde en ufak bir yamukluk kendini hemen belli eder. Ellerinize sağlık çok da düzgün dikmişsiniz.
    İyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  2. Handan Hanımcığım ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık handan hanım güle güle giyinin..

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş elinize sağlık kumaş da çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  5. merhaba:)
    Çok güzel bir elbise olmuş,güzel günlerde giyin elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Kolleksiyonlarinizi hazirlama ve moda dunyasina dahil olma zamaniniz gelmis Handan Hanimcim.

    YanıtlaSil
  7. daha önceki postlarınızda bahsettiğinizde de bu kumaşı çok beğenmiştim. Çok güzel olmuş gerçekten tam oturmuş harika duruyor! Zevkli bir seçim:))) Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor:D Hem desen modele, hem de elbise içindeki modele çok uymuş;) Napalım insan zevkli olunca diyeceksin:D Eeeh öyle ya yetenek içten gelir anacım...

    YanıtlaSil
  9. NOWACRAFT; Çok teşekkür ederim:)

    pınariko; Teşekkürler:).

    Ceyda Çiçek; teşekkürler.

    gulsah aydin; çok teşekkürler.

    Bahar; teşekkür ederim.

    Nursun's Insights; Nursun Hanım, çok hoşsunuz;) teşekkür ederim.

    Melislicious; Melis'ciğim, teşekkür ederim canım, fena olmadı sanki.

    Suzy Lilibebek; Suzy'cim çok teşekkür ederim, o senin ince görüşün, kış geldi hafiften kilolar alınmaya başlandı, ayrı konu.. Kumaş zevkli oldu belki de, bilmiyorum ben çok severek almıştım;) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  10. Vallahi çok güzel durmuş çünkü simetryi o kadar güzel ayarlamışsınki kaymamış sağa sola falan... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senayatilgan; Şenay'cığım çok teşekkürler.

      Sil
  11. bilmezmiyim fotoğraf çekme derdini aynı dertten muzdarip biri olarak.
    degaje yaka gibi algılanıyor gerçekten. desenine, modeline vuruldum ,çok şık olmuş. güzel ,sağlıklı günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  12. zulaltan filiz; Çok teşekkürler, evet aynı derdi çekenler birbirini iyi anlıyor;). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Herkese ayrı ayrı ama Nursun' a kesinlikle katılıyorum.

    Kimse dememiş, muhtemelen gözler kamaşmış görülmemiş olabilir ama o güzelim bilekliğin de hakkını vermek lazım. Hangi ellerden çıktıysa bu elbise için yapılmış belli kli ki?

    Elbise samimiyetle şahane olmuş; ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Nurdan Kanber; Nurdan Hanım çok teşekkür ederim, çok tatlısınız, güzel bileklik; ben yapmadım satın aldım, yapılabilir mi? Kesinlikle!... İzmir gezimden almıştım. Beni çok memnun eden EGE BONCUK'tan. Çok nazik insanlardı. Yapılmayı bekleyen nice çiviler ve taşlar duruyor evde ama çalışınca bazı şeylere ancak vakit bulunuyor ne acıdır ki;)) Çok teşekkürler, güzel düşünceniz için, sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Elbisenin deseni ve modeli çok güzel sizde çok güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık.İyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım, çok teşekkürler, işlerden fırsat kaldıkça ancak oluyor;). Sevgiler benden de:)

      Sil
  16. muhteşem bir simetri harika görünüyorsun. güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  17. Model çok güzel, kumaş ta harika..Üstünüzde de çok güzel durmuş, güzel günlerde giyin , salının :)

    YanıtlaSil
  18. berry; çok teşekkürler:).

    serpil; çok teşükker ederim, sağolun.

    YanıtlaSil
  19. Farklı bir tasarım,renkler çizgiler çokkk güzellll:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVALCE LEZZETLER; çok teşekkür ederim, sevgiler benden de:).

      Sil
  20. ellerine sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MODAVESAİRE burcu; çok teşekkür ederim:).

      Sil
  21. Çok şık olmuş canım. Kumaşın deseni harika:)

    YanıtlaSil
  22. Seher Taşçı; çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil