14 Aralık 2012 Cuma

Kumaş Keseler


 
   Klasik hediye paketinden sıkılanların yapabileceği kolay ve eğlenceli bir uygulama. Benim elimdeki desen yukarıdaki gibi şirin bir desendi ancak kumaş azdı,  uzun süre ne yapacağımı düşündüm. Hediye paketi olarak çok iyi olabileceğini ve hediye edilen tarafından yeniden kullanılabilecek birşey olduğunu düşününce işe koyuldum.  Bu paketler  birer elişi malzemesi koyulabilecek kadar büyük oldular tahminimce.  Bu arada elinizdeki kumaşlardan hediye paketi olarak düşünürseniz, benim yaptığım gibi üzerlerine paketlerin karışmaması açısından ufak fark yaratacak ekler yapabilirsiniz.  Fotoğrafta çok belli değil ama ben birine büyük papatya (arkası kendinden yapışkanlı) diğerine ise iki küçük papatya ekledim. Tüm tuhafiye ve hobi malzemesi satan yerlerde böyle şirin kendinden yapışkanlı süsler var. Sizler çok daha farklı ve yaratıcı uygulamalar ekleyebilirsiniz.  Herkese iyi bir haftasonu diliyorum:). Sevgiler.

18 yorum:

  1. çok güzel bir düşünce hemde kullanışlı ellerinize sağlık
    2.bakışımda gördüm papatyaları :)

    YanıtlaSil
  2. aa çok güzel fikirmiş!
    ben de orjinal hediye paketlerini çok severim.öyle klasik yırtılıp atılanlardan pek hoşlanmıyorum,saklamak istiyorum ben çünkü :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fikir,ah keşke makinem olsa:(

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Handan Hanım,

    Uzun zamandır, paket kağıtlarının alternatifleri olmalı ve saklanacak daha dişe dokunur malzemelerle sunulmalı diye düşünürüm. Bu amaçla ben keseler örüyorum. Dikiş bilmediğimden hem zaman hem de el alıyor o işler ama olsun!

    Sizin bu güzel paket alternatifiniz; büyüklükleri çerçevesinde; hediyeleri ilettikten sonra; seyahatlarde ayakkabı torbası, kirli çamaşır torbası ve. gibi çok farklı işlevler de üstlenebilecek sevimlilikteler. Üstelik sizin eliniz de değmiş daha ne olsun!

    Ellerinize; güzel gönlünüze sağlık!

    Bereketli bir Cuma ve harika bir haftasonu dileklerimle,

    YanıtlaSil
  5. ikitanemvebiz: çok teşekkürler:)

    eylül harikalar diyarında!; çok teşekkürler, yapılabilir gerçekten.

    tubanne; yeni yılda size bir makine hediye gelmeli noel babadan o halde;) sevgiler.

    Nurdan Kanber; Nurdan Hanım, ben de sizinle aynı fikirdeyim, vakit bulup yapılabildiği sürece hakikkaten çok iyi alternatifler bunlar. Ben zaten sizin keseleri çok beğeniyorum, söylediğiniz gibi biraz zaman alıyordur sizin özellikle ördüğünüz keseler ancak binbir güzellik katılınca işin içine bambaşka görsel bir şölen ortaya çıkıyor bence. Ben de sizlere son derece güzel bir haftasonu diliyorum:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Çok şık bir hediye sunumu olacaktır,çok beğendim.Ben de ailemdeki çocukların hediyelerini böyle şık torbalarda veririm.Ellerinize sağlık,Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Handancim harika olmus keseler:) ben de boyle farkli sunumlari seviyorum. Cuval bezi de guzel bir alternatif, hem ucuz hem de sık:)

    YanıtlaSil
  8. gerçekten güzel fikir ve çok kullanışlı
    sonradan çok işe yarayabilir
    ellerine sağlık
    sevigler:)

    YanıtlaSil
  9. Her şekilde kullanılabilir bu keseler. Çok güzel olmuşlar ve kumaşlarıda çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. harika olmuşlar eline sağlık.kumaşa ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuşlar, ellerinize sağlık, ne güzel bir kumaş ne güzel bir fikir! Kesinlikle bildiğimiz hediye paketlerinden çok daha hoş olur bunları kullanmak, çok güzel bir emeğin göstergesi:)))

    YanıtlaSil
  12. Nilgünden gülücükler - El işi sitesi; oo çok hoş Nilgün Hanım, eminim hediye alanlar mutlu oluyorlardır.

    Seher Taşçı; çok teşekkür ederim Seher'ciğim, senin düşündüğünde iyi fikir, uygulanabilir kesinlikle:)

    Tulay Demirbas; çok teşekkür ederim:)

    Aslı; evet sonradan kullanılabilecek olması beni mutlu etti, işin en çok bu yönünü düşünerek yaptım.

    mormenekselerr; çok teşekkürler. Kumaş çok şirin cıvıl cıvıldı, ve öyle birilerine gitti;)

    Melislicious; Melis'ciğim çok teşekkürler, kumaş çok ciciydi ancak azdı, değilse elimden kurtuluşu yok bir dizi yapardım ben bunlardan:))) sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş bir sunum olmuş daha sonrada kullanılabilir olması işi dahada güzelleştiriyor,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. süper bir fikir çok güzel olmuş elinize sağlık:)) Mıutlu haftasonları:)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Size mail adresiniz üzerinden de yazdım ancak ulaşmadı sanırım.
    Çekiliş sonucu kazanan siz oldunuz. Adresinizi kappadukka@hotmail.com adresine iletirseniz en kısa zamanda paketinizi göndereceğim.
    Çekiliş videosunu burada izleyebilirsiniz:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/12/13-aralk-2012-cekilis-sonucu.html
    Mutlu hafta sonları ^-^

    YanıtlaSil
  16. yapılması kolay ve kullanımı pratik keseler olmuş. yine ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Bunların içini kağıtlı şekerler, sakızlarla doldurup bayramda çocuklara vereceksin ne sevinirler:))eline sağlık canım, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Mehtap Kaya; evet gerçekten yeniden kullanılabilir olması hoş oldu:).

    Pınariko; çok teşekkürler:)

    okuyan; çok teşekkürler sayenizde kendimi gerçekten çok şanslı hissettim:) çok teşekkür ediyorum, ince mesajınıza.

    PINKY FASHION; aynen hem kolay hem sonradan kullanılabilir birşey oldu, teşekkürler.

    bücürükveben: çok güzel fikir kesinlikle:) öyle de yapılabilir:) sevgiler benden de..

    YanıtlaSil