1 Aralık 2012 Cumartesi

Dikiş Etkinliği Hakkında

   Sevgili Arkadaşlar; biliyorsunuz  Dikiş Dersi'nin blogunda da duyurduğu bir dikiş etkinliğimiz vardı. Ben ilk etkinliğe katılmıştım malumunuz. Ancak yoğunluğumdan ve farklı devam eden tempomdan ötürü dikişleri hem yetiştirme hem de "acaba bu model gerçekten güzel durdu mu" endişesini yaşıyordum. Onların bu güzel etkinliğine katılamayacağımı üzülerek bildiriyor ancak sizleri, her birinin yoğun ve eğlenceli çalışmalarını takibe almaya davet ediyorum.  Ben etkinlikte yer almasam da takiplerinden geri kalmayacağım. Hepsine şimdiden kolaylıklar diliyorum güzel çalışmalarında... Bu ay ki etkinliğin ev sahipliğini ise "blogdayaparımkariyerde" blogu üstlenmiş olacak:) ilgilenenleri davet ediyorum.
 

6 yorum:

  1. dikiş dikmeyi çok istesem de zamanım yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Hanım, çok haklısınız ben de hep aynı şeyi ifade etmeye çalışıyorum, zamansızlık ortak problemimiz ne yazık ki..

      Sil
  2. Sizleri ilgiyle izlemekten başka becerim yoktur dikiş meselesinde.. Özetle bir ondan eksik kaldım!
    Kolaylıklar diliyorum herkese - başta size :)))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; Nurdan Hanım teşekkürler:).

      Sil
  3. canın saolsun arkadaşım sama kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikisdersi; Çiğdem Hanım, çok teşekkürler, ben sizleri izlemeye devam edeceğim, Sevgiler.

      Sil