7 Aralık 2012 Cuma

Eski Şarkılar.. Mina..



   İtalyan Şarkıcı Mina.. Bu şarkısını da çok severim. Yeniden çok eskileri dinleyenlerdenim, yaşantımı bilenler, görenler bilirler bunu. Bu yenilerden birşeyi beğenmediğim anlamına gelmiyor elbette.  Benim dikkatimi müzikler kadar stiller de çeker her zaman. Mina kendine has göz makyajla, giyim tarzıyla bizlere şimdilerde ilginç görünse de; gözlükler, sarı boyandı diye tamamiyle sarartılan kaşları farklı bulsak da, bir zamanlar önemli ve kabul gören stillerdi.. 

5 yorum:

  1. unutmuşum ya
    görünce hemen hatırladım
    nede güzel söylüyor
    hoş hatun :)
    ben Edith Piaf'cıyım
    hemen hemen her sabah dinlerim
    cd'si hep takılıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tulay Demirbas: eskiler bir baska benim icin. Edith Piaf.. ahh o da bambaşka.. onu da çok severim. Bence de takılı dursun, kulaklarınızın pası silinsin.:) sevgiler.

      Sil
  2. haftasonu için güzel bir şarkı :) teşekkürler...

    bloğunu yeni keşfettim ve artık takipteyim :) sen de bloğuma gelirsen sevinirim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Heee, cocukluk ve genclik zamanlari...

    Bu kadin bana hep fotoroman, Tutti-Frutti, Eurovision ve de Flanderlerin Kopegini hatirlatiyor. Bir de siyah-beyaz TV donemini.

    Aslinda doneminin Divasi. Ne guzel sesi vardi. Ruhuma iyi geldi valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun Hanım, beğendiğim bir şarkı olduğundan paylaşmak istedim:).

      Sil