21 Aralık 2012 Cuma

Proje Defteri 2




   Merhaba elimde yapılacak bazı projeler var onları sizinle paylaşmak istedim. İlki Triko bir kumaş. Arkadaşım almış ve  yandaki modeli tasarladım, kabul etti, kumaş çünkü ancak bu kadarlık bir  çalışmaya elverecek ölçüde alınmış...


  
   Bu arada arkadaşlarımdan sürekli tayt üzerine giyilebilecek rahat birşeyler hazırlamam konusunda ısrarlar gelince, onların istediği gibi hem cepli, hem de rahat edebilecekleri tayt üzerine giyilebilecek tüniklerden tasarladım. Abartıya kaçmadım çünkü zaten beklentileri bu yönde.. ikincisi de yukarıda örneğini verdiğim penye bir kumaş, bu daha ziyade hayli rahat birşey olacak.  Dolaplarımızda bulunan yuvarlak yaka modellerden biri olsun istedim.
  
 
 
 
    Bu model de üç numaralı lacivert triko delikli kumaştan dikilecek, yine rahat bir model kol altı hafif yarasa gelecek. Boyun kısmına tek pli atacağım ve kahverengi görünen detaylar deri olacak yine fazla abartıdan uzak  rahat bir tünik planladım. Triko kumaşlar inanılmaz derecede kenarlarından atma yapıyor öte yandan kendi dokumasından kaynaklanan kaymalara karşı her zaman için kumaşı fazla almakta fayda var, bu iri desenli kumaşlar için de geçerli. Her ne kadar kumaşçılarda dikkat etmeye çalışıyorsak da desen kaymaları gözden kaçabilir dikkatli olmak gerek. Bu çalışmaları birkaç güne kadar tamamlamayı planlıyorum ama bakalım hangi sıraya göre nasıl olacak onu bilemiyorum. Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum. Sevgiler:).
 
 

39 yorum:

  1. ne kadar güzel çizmişsiniz, çok güzel modeller! özellikle 1 nolu kumaş çok değişik geldi, bide buaralar elim hep renkli, canlı şeylere doğru gidiyo, bu soğuk eskişehir günlerine ve gecelerine renk katasım geliyo sanırım:P
    Merakla bekliyorum son hallerini
    sevgiler:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; Melis'ciğim çok teşekkür ederim canım. Renklenmek bence de iyidir, kışı yaşıyoruz diye ille de koyu renk tercih etmek durumunda değiliz esasen çok haklısın, renkli olmakta fayda var, ruh nasıl mutlu hissediyorsa kendini öyle davranmalı, 21 Aralık günü mesajımızı da verdik tamamdır artık;))). Sevgiler benden de...

      Sil
  2. Kumaşlar da çok güzel, tasarımlar da, dikilmiş halini çok merak ediyorum.Uzun tunik çok severim ve kullanışlı bulurum, tam benim tarzım. Çizim yeteneğiniz de çok güzel ayrıca.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zulaltan filiz; çok teşekkürler. Evet tünikler gerçekten hem rahat hem kullanışlı, kış için bizim arkadaşlar genellikle öyle tercih ediyorlar:).

      Sil
  3. Allah ım çizimlere bak bende istiyorum kursa mı gittiniz yoksa yetenek mi..benim çizimlerimi görseniz gülersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceyda Çiçek; evet canım Hakkımda kısmında da yazmıştım, bunun için kursa gitmiştim 94-95 senelerinde. Aradan uzunzaman geçti, öte yandan çizim öyle gözde büyütülecek birşey kesinlikle değil, resme ilgim hep vardı zaten o yüzden bir parça daha kolay oldu, ben gerçekten herkesin yapabileceğine inanıyorum. Zamanla...biraz sabır gerekli:) çizimlerinizi asla küçümsemeyin lütfen.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim handan hanım..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; Nurdan Hanım siz isteyin hem çizimler hem giyimler sizin olsun, sevgiler.

      Sil
  5. Çizimleriniz öyle güzel ki gerçekten çok yeteneklisiniz. Kumaşlarıda çok beğendim, en üstteki elbise modeli çok şık. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çizim yeteneğinize bende hayran oldum ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Kaya; çok teşekkür ederim, sağolun, sevgiler.

      Sil
  7. ya herkes benim yazacaklarımı yazmış bana yazacak birşey kalmamış ama harika olmuş :))

    YanıtlaSil
  8. Ya bende öyle çizmek istiyorum ama nerdeeeee.. Maşallah size bu yetenek değil mi çalışsam yapabilirmiyim hevesim var da beceri yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarın Dünyası; yetenekli olmak işleri kolaylaştırır, ancak çalışmak tabiki aşama atlanmasını sağlar, benim çizimlerim de harika sayılmaz aradan uzun zaman geçti. Ancak çizimle içiçe olmak size isteğinize ulaşma konusunda hergün daha da yardımcı olacaktır:)

      Sil
  9. Oooooo çizimler süpermiş :) Ben hiç beceremiyoruuummmm ancak teknik resimim iyidir projeleri güzel çizerdim ama bu insan çizimleri elbise tasarımlarında cin aliyle benim resimleri kıyaslayın cin ali daha güzel dersiniz :) Onun için çok hoşuma gitti hakikaten. Dik de bir de öyle görelim haydi kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  10. Handan hanım birinciye ba-yıl-dım :) Bitirince hemen yayınlayın hiç bekletmeyin :)) On parmağında on marifet bu oluyor demekki, çiz , kes biç, dik :)) maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Tasarımlar da çizimler de birbirinden güzel. Yeteneğinize kocaman MAŞALLAH.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan; Teşekkür ederim. Benden de sevgiler.

      Sil
  12. ~Cok guzel ciziyorsun ! :)
    O ilkine bayildim dogrusu :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba çizimler gerçekten harika:)) modeller şahane ellerinize emeğinize sağlık dikilmiş hallerini sabırsızlıkla bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. canım harika olmuş çizimler,dikilmiş hallerini merak ediyorum.Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle çok güzel çizim ve planlar !

    YanıtlaSil
  16. elinize sağlık yaptıklarınızı ilgiyle takip ediyorum bende son iki aydır dikiş öğrenmeye başladım ve sizler gibi ilerletmek istiyorum inşallah..bende yeni bir blog açtım ve sizleri eklemek istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz acaba nasıl oluyor bu işler hiç bilmiyorum ama aranıza katılmak istiyorum..şimdiden teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel çizimler öylee.ben de çizmek isterdim ama hayatta öyle çizemem,yetenek işte ;)

    YanıtlaSil
  18. hepsi birbirinden güzel, favori bile belirleyemedim :))

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş eline sağlık canım, giyen arkadaş da güle güle giysin..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Pınariko; çok teşekkürler:).

    gulsah aydin: teşekkürler. Rahat modeller olacak Gülşah'cığım;)

    sequins from life;çok teşekkürler.

    hasibe acemice işler; sana yardımcı oluruz sevgili hasibe:). Sağ sütundaki 'Bu siteye katılı' yazan Mavi bir bar var oraya tıklaman gerekiyor. Sevgiler.

    beijaa vintage: teşekkür ederim. Herkes yapabilir abartılacak şeyler değil gerçekten.

    klass: teşekkür ederim.

    PINKY FASHION: Çok teşekkürler:).

    bücürükveben: Çok teşekkürler:).

    YanıtlaSil
  21. wawww süpersin arkadaşım, hem çiziyor hemde dikiyorsun, uzat o elini öpücem, maşallah sana, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  22. ssüüüpppeeerrrrrr..........

    YanıtlaSil
  23. Değerli Arkadaşlar, yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  24. Çizimleriniz çok güzel , sitenizin içeriği de öyle. Bende ciziyorum ama sizinki gibi degil tabi anlarsinizya amatörce.:))
    Ben de Bloguma beklerim. renngarenk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil