24 Aralık 2012 Pazartesi

Tamamlanan Gri Tunik



   Merhaba bir önceki postumda yayınladığım "Proje Defteri 2" nin 2 numaralı projesini daha önce tamamladım. Tünikleri arkadaşlarıma yönelik hazırladığımı duyurmuştum, oldukça uzun, elbise gibi olsun istediklerinden hayli uzun oldular. Zira hayli bol olsun diye de ifade etmişlerdi zaten. Öte yandan mankenliğimde bir sakınca görmeseler de onların ölçüsüne göre hazırladığım giysilerin boyun açıklıkları, hafif kol bollukları ve omuz düşüklüğü dikkatinizi çekmiştir. O açıdan benim ölçülerime uymayan bir giysiyi üzerimde tanıtmam ne kadar doğru oldu bilemiyorum, üzerimde görmeyi arzu eden  blog arkadaşlarım için giydim. Terzi Mankenim olmadığından onun üzerinde gösteremiyorum. Minik gülleri istendiği zaman takıp çıkartabilmeleri için arkadan iğneli yaptım, istenmediğinde çıkartılıp daha spor bir havası olabilir. Bu arada manken demişken, benim çizdiğim mankenlerim (kağıt bebeklerim) uzun sayılacaklarından onlarda durduğu gibi de durmayabilir pek tabii. Eh benim gibi bir bücürükde  ancak bu kadar duruyor arkadaşlar;)). Diğer ikisini hangi sıraya göre yapacağım şimdilik belli değil. Yeni bir haftadan herkese, sevgiler.

22 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, model de çok güzel, güle güle giysinler ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş canım. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hem model hem renk..

    YanıtlaSil
  4. haksızlık ediyosunuz ama kendinize çok da güzel taşımışsınız! ben çok beğendim, gül detayı da çok hoşmuş biçok yerde kullanılabilir bir detay, ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; Melis'ciğim çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. bahar006; çok teşekkür ederim.

    Esen Can; evet bir hayli rahat bir model.. arkada bolluk var esasen;) güle güle giysinler:)

    Seher Taşçı; Seher'ciğim, teşekkürler canım, sağol.

    Ceyda Çiçek; çok teşekkür ederim, biraz kış renkleri oldu ama, o kadar gri her kış olur diyelim;)).

    YanıtlaSil
  6. tunikde en az mankenliğiniz kadar güzel:)
    güllerin iğneli olması çok kullanışlı bir detay
    ben kabanların üzerinde de seviyorum bu gülleri
    emeğinize sağlık ve tebrik ederim Handan hanım
    ayrıca çizimlerinize bayıldığımı söylemeden de geçemeyeceğim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sana herşey yakışır canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş gülleride çok beğendim,ellerinize sağlık.Arkadaşınız iyi günlerde kullansın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. evet arkadaşlara katılıyorum çok güzel olmuş bende istiyorum bu tarz tunikler fakat kalıp bulmak zorrr..

    YanıtlaSil
  10. Ay insanın dikiş diken arkadaşı olsun di mi;) Şanslı kızlar ne diyelim... Onlara diken bir arkadaşları var, üstelik onca iş arasında! Süpersin.

    YanıtlaSil
  11. Süper olmuş; kullanacak olan eminim çok severek ve gülerek kullanacaklardır Handan Hanım.

    Yeni hafta yenilikler, güzellikler ve bereket getirsin; kötülükleri, nazarları sizden uzağa üfürsün.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Tulay Demirbas; teşekkür ederim, evet seven çok seviyor, ne yalan söyleyeyim ben de böyle iğneli olup, başka giysiler üzerinde de kullanılabilenleri de seviyorum.

    gulsah aydin; canım çok teşekkürler.

    Mehtap Kaya; teşekkür ederim:)

    Suzy Lilibebek; evet bu avantajlı birşey olsa gerek;)), teşekkür ederim canım sağol:).

    Nurdan Kanber; teşekkür ederim, onların isteklerine göre hazırlandığı için seveceklerini tahmin ediyorum ben de;) güzel bir hafta ve dilediğiniz tüm güzellikler hepimizin olsun, hep böyle pozitifsiniz, ben iyi dileklerinizin hep yankı bulduğunu bizzat kendimden biliyorum;) eksik olmayın çok tatlısınız:).

    YanıtlaSil
  13. İşte benim sevdiğim tarz giy ve çık modeli tunik, rengi dolayısıyla da de çok kullanışlı, cepleri de çok hoş daha ne olsun ? çok şık olmuş :)ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. vallahi bravo, kolay olmasa gerek hem dik, hemde kalıp olmadan ölçüye göre ayarla, helal olsun sana, elline koluna sağlık.....

    YanıtlaSil
  15. Çizimler de, dikiş de, mankenlik de süper olmuş, maşallahı fazlasıyla hak ediyorsunuz. Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Canım ben çizimlerine bayıldım tunikte çok kullanışli olmuş.ancak ben şu kiremit rengini merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
  17. Bence üzerinde de hoş durmuş ve çok güzel olmuş :) ellerine sağlık. Minik güllerin takılıp-çıkarılıyor olması iyi fikir.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil