10 Aralık 2012 Pazartesi

Yastık Kılıfı




   Bu yastık kılıflarını satın aldım. Kendim yapmadım. Bir hanımefedi yapıp satıyormuş. Çok beğendim, pamuklu keten bir kumaşa işlenmiş çarpı işi ve daha sonra pembe kareli bir kumaşa aplike edilip yastık kılıfı olarak dikilmiş. Leylak rengi, sarısı, mavisi de vardı ancak ben pembeyi seçtim. Eski bir havası var, tamamiyle el emeği olan bu çalışmayı görür görmez aşık oldum diyebiliriz. Yapan hanımefendinin ellerine sağlık, kendisini tanımıyorum. Esin kaynağı olabilir düşüncesiyle paylaşmak istedim. Sizlere de mutlaka oluyordur, bu tarz işlerle sizler de ilgiliyseniz iyi kötü elinizden dikiş ve benzeri hobi çalışmaları geliyorsa hemen şöyle söylenir "Niye alıyorsun, bunu sen de yapabilirsin" bu sözü o kadar çok işitiyorum ki. Bazı şeyleri yapabiliriz evet. Ama yapılmış emek verilmiş bazı şeyleri kendimiz de satın alarak, verilen emeklere destek olabiliriz.  Değilse insanoğlu istedikten sonra yapamayacağı birşey yoktur elbette. Öte yandan şimdilik büyük bir hayranlık yaşadığım bu yastık kılıfına kıyıp da başımı nasıl koyacağımı düşünüyorum. Şimdilik hayran hayran bakışıyoruz:) Sevgiler.

17 yorum:

  1. Çok emek verilmiş ve çok güzel yastıklar. Emeğe saygı duyma ve destekleme konusundaki sözlerinize tamamen katılıyorum.
    Ayrıca, nasıl kıyıp da kullanılacağı konusunda da sizinle hemfikirim.Yan yatınca desen insanın yüzüne çıkar.Acaba etamin işlemeyi bir köşeye yerleştirseydi daha mı iyi olacaktı.
    Çok uzattım, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. O kadar ciciler ki herhalde ben kullanmaya kıyamazdım..:)) Çok güzeller..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de seyirlik olmuş bunlar, güle güle kullanın, yapanın da ellerine sağlık... Bence de çok haklısınız, bazen yapmak yerine yapana destek olmak da çok anlamlı...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Handan Hanım,
    En çok; bu güzel işe verdiğiniz değere takılı kaldım ben.

    İnsanoğlu' nun "yapacağım" deyip de yapamayacağı çok az şey olduğunu düşünenlerdenim. Belki hemen olmaz ama isterse ve çalışırsa mutlaka yapar inancındayım.O nedenle, çok farklı alanda ürettiğiniz güzelliklerin yanına bu tarz birşeyler katmak sizin için çocuk oyuncağı eminim.

    Bunu bilerek sonsuz destekliyorum sizi ve emeğe saygı duyulması ve destek verilmesi gerekliliğini...

    Dilerim bu tarz düşünceler katlanarak çoğalır; artık sıradanlaşan emek hırsızlığı parmakla gösterilir hale gelir.

    Yastıklar çok romantik gerçekten; yapanın ellerine sağlık. Eminim kıyıp da başınızı koyabilirseniz, sizi en güzel rüyalara alıp götürecekler...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş Handan Hanım güle güle kullanın, yapan bayanın da ellerine sağlık! Çeyize de güzel olur bu havlular:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis'ciğim, teşekkürler, yastık kılıfı bu ama havlu olarak da tasarlanabilir, iyi fikir verdin, yapmak isteyenler havluya da uygulayabilirler;) sevgiler canım.

      Sil
  6. NOWACRAFT; Süs yastığı gibi düşünebilirim belki yatak üstünde:)) teşekkür ederim.

    miyav kedicik; Çok teşekkürler, güzel ve sıcak bir havası var:).

    Esen Can; çok teşekkürler; kesinlikle aynı düşüncedeyim:).

    Nurdan Kanber; Nurdan Hanım, sizin de emeğe ne kadar değer verdiğinizi, iyi kötü bilenler mutlaka bilmiş, öğrenmişlerdir. Çok teşekkürler. Kesinlikle, emeğe verilen değer katlanarak çoğalır umarım, bu güzel ve içten dileğinize gönülden "Amin" diyorum:) Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Niye alıyorsun, sen de yapabilirsin?:)))ben asla yapamayacağım için görünce alanlardanım:)ne yapayım yani yapmaya kalksam beceremeyeceğim o kadar belli ki:))hatta zeytinyağlı yaprak sarmasını bile dışarıdan alıyorum:)))ama pişi yapmayı iyi öğrendim üç günde bir yapıyorum, birazdan sanırım yine yapacağım:))güle güle kullan canım gerçekten çok şık...çok emek verilmiş..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben; Sevgili Müjde Hanım, teşekkür ederim güzel dileğinize. Bu arada sizin pişileri zaten bir merak ediyorum sormayın gitsin;) bence de gayet güzel oluyordur, tarife göre yapılınca tam 11 adet pişi elde ediyorsunuz çok iyi biliyorum, nasıl iyi takip etmiş miyim;) çünkü okudukça, ahh ben de orada olsam diyorum:))... malzemeyi çoğaltırsanız daha fazla olabilir:) belki birgün ben de eşlik edebilirim. Sevgi ve selamlar

      Sil
  8. Evet hic bir emek bosa gtimez derler ama; su emek yogun dunyada 2 seyin degeri gorunmuyor ve takdir edilmiyor

    1- Ev kadinlarinin 24 saatlik mesaileri
    2- El isi.

    Alsn, yapan ve yazan -ceken eller sagolsunlar.

    NOT: Klavyeniz aksamdan kalma galiba , afyonu patlatmamis gibi bir hali var:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursun Hanım, aynı şekilde benim de yazdıklarım bugün bir tuhaf oluyor demek arada öyle;)). Yazdıklarınıza gelince kesinlikle katılıyorum ev kadınları sürekli mesaideler hiç bitmiyor mesaileri.. Öte yandan el emeklerinin değeri. Her ikisinin de büyük emek olduğunu ne kadar dile getirsek azdır.

      Sil
  9. Handan hanım bu tarz işleri yapan ve satmaya çalışan biri olarak sizin gibi düşünen insanların artık kalmadığını zannediyordum kaleminize sağlık çok teşekkür ederim.
    Yastık kılıfları çok güzel yapan arkadaşında ellerine sağlık,bence kullanın bu tarz şeyler kolay kolay eskimiyor keyfini çıkarın,iyi günlerde kullanın.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle çok güzel, çok beğendim. Her şeyi kendimiz yaparsak üretim nasıl artıcak :) el emeğine büyük saygım var, çok iyi işler çıkıyor becerikli insanların ellerinden. Almakla iyi yapmışsınız güle güle, mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller bayıldım:))

    YanıtlaSil
  12. Mehtap Kaya; Bu konuda yazılacak çok şey var... Bir ara detaylarıyla tekrar ele almalıyız, gerçekten önemli bir konu, biz hanımlar birbirimize destek olmayacağız da kim olacak? Bu el işlerinden hanımlarımız zaten ne kadar paralar kazanıyorlar ki? Bunlar çok düşünülmesi gereken konular.. Teşekkürler yorumunuza:).

    Aslı; Çok güzel ifade etmişsiniz. Gerçekten üretimini herkes kendi yaparsa sonra eskilerde olduğu gibi değiştokuş planlıyorlar sanırım:). Kesinlikle Hanımlarımız çok becerikli değerlendirilmeli ve cesaretlendirilmeliler.

    Pınariko; Pınar Hanım, sağolun teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  13. zamanda yolculuk gibi, el işi göz nuru çok güzeller

    YanıtlaSil