19 Mart 2013 Salı

Bu Çalışmalar İlginizi Çekebilir.

 Sevgili Arkadaşlar, Çini sever misiniz? Ben bir zamanlar cam boyama ve vitray kursuna gittiğimde, çok sağolsun hocamız sayesinde Çiniyle de tanışmış, hayli çini desen tabak boyamıştım. (Evet kurs hocalarımdan iyilerine de rast gelmiştim evet) Artık ne derece başarılıydım tartışılır. Ama o kadar çok kişiye bu çini boyama tabaklarımdan hediye etmiştim ki. Şu an kendi evimde bu çalışmalardan bir tane bile ayırmamış olsam da, ne de olsa bir zamanlar çalıştım diyerek kendimi avutup,  bir gün yine yapmayı umuyorum. Neyse sözü uzatmayayım. Benim inceliği tartışılır çini tabak boyamalarımın yanında inceliğini görünce tartışamayacağımız bir blogdan sözetmek istiyorum. Eminim siz de öyle düşüneceksiniz. "Türkan' a özgü" blogu sahibi Türkan Hanım'ın çalışmaları sadece çini ile de bitmiyor, birbirinden güzel çantalar ve dahası,  çalışmalarına gözatmaya ne dersiniz?  Buyrun o halde...
 
 
 
 
Sevgiler.
 

18 yorum:

  1. canım hayırlı günler:)))
    sevilmezmi çini bayılırım:)
    selamlar kuzuma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe Hanım, beğenmenize sevindim, benden de sevgiler ve selamlar:).

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gurme Şirine; çok teşekkürler, ben yapmasam da sahibi adına sevindim.

      Sil
  3. 10marifet sayesinde tanıdım ve takibe aldım. kesinlikle çok zarif işler yapan bir hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zulaltan filiz, filiz hanım, ben 10 marifette yokum ondan sanırım daha yavaş tanışıyorum belki de :P)) çok güzel çalışmaları hakikatten. Sevgiler.

      Sil
  4. Çini çok güzel bir sanat Handan'cığım kendin için bir tane ayırmamana üzüldüm ama emi eminim yine yapar ve bizlerle paylaşırsın..bu fotoğraflardakiler de çok güzel...
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hanım, beğenmenize çok sevindim, sevgi ve selamlar benden de..

      Sil
  5. Canım ne kadar güzeller... :) İçten sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilek, çok teşekkürler, benden de içten sevgiler, selamlar canım.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Büşra Hanım Beğenmenize çok sevindim, Sevgiler.

      Sil
  7. Handan Hanımcığım, sel gider kum kalır. Yaptığınız çiniler gitmiş olsa da bilgisi sizde saklı, önemli olan da bu.Birçok kurslara gidip farklı el sanatlarını öğrenmişsiniz, istediğiniz zaman yaparsınız.

    Çiniler çok güzel görünüyor, diğer işlere de bakmaya gidiyorum :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NOWACRAFT; sağolun evet içimdeki çini aşkı depreşti, o nedenle belki yaparım üstelik farklı şeyler de olabilir bunlardan, bakalım zaman ne gösterecek, sevgi ve selamlar benden de..

      Sil
  8. Güzel fikirlerle dolubir blog :)) takip edilmeli :)) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. cokcok tesekkurlerrrrr sevgıler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba arkadaşlar çalışmalarımı beğenmenize sevindim, Handan hanım size ayrıca teşekkür ederim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Türkan hanım, rica ederim. Tüm arkadaşlara değerli yorumları için de ayrıca teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil