15 Mart 2013 Cuma

Son Mim ve Başka Bir Konu; Çabuk Kuruyan Ojeler mi, Oje kurutucular mı?

 Merhaba değerli arkadaşlar,
öncelikle size minik bir açıklama yaparak son MİM' i mi sevgiyle kabul edip yanıtlıyorum. Daha önce de ifade ettiğim gibi ben hiç sıkılmadan yanıtlıyorum bu mimleri ama insanların sıkılmalarını istemiyorum, son Mim'i mi bana yönelten değerli arkadaşım,  "yaşam umudu" blogundan sevgili Birgül Demiroğlu' na çok teşekkür ediyorum. Sadece okumak isteyen arkadaşlar okusunlar lütfen, çünkü daha önceki Mim'lerimi de okuyan arkadaşlar sıkılmış olabilirler.
 
1.En nefret ettiğiniz insan tipi ?

 Nefret  değil de;
kızdıklarım olabilir. Sürekli menfaat ilişkisi içinde olunması beni insanlardan soğutuyor,  çok düşündürür. Kısacası kendisini çok “Akıllı Bıdık” zannedenlere kızıyorum. 

 2. Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?
 Dağınık biri olduğumu söylemiştim daha önce bir mim de, her an birşeylerimi kaybedebilirim.
3. Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu konuda ön yargım yok, afiyet olsun herkese..

 4. En sevdiğiniz çiçek ?

Tüm kokulu çiçekler.
Yaprakları kokan bitkiler de olur. Evimde Itır bitkim var çiçekleri değil de yaprakları çok güzel kokar, tavsiye ederim.  Hızlı yaprak açan bir bitki. Dallarına mukayet olmak gerek hemen uzuyorlar, ben de yuvarlıyorum çıtalarla onu, yaprakları “Mükemmel” kokuyor. 

 5. Burcunuz ?

Astrolojiyle çok ilgili biriyim

Burç; Boğa,   Yükselen; Oğlak,  Ay burcu: Başak (Hepsi  toprak grubu)

6. Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız ?
 Olursa o zaman düşünürüm:)

7. Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi suratınıza tükürdü napardınız ?

 Yok, tükürmezler herhalde:). Hiçbirşey yapmam güler geçerim:).

8. Arabayı siz kullanıyorsunuz yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve haraket yaparak arabanızı durdurdu onu istediği yere bırakmanız gerektiğini söyledi napardınız

Çok üzülürüm, tabiki istediği yere seve seve bırakırım.

9. Hayatta en korktuğunuz şey ?

 Bundan önceki mim’e benzer bir soru vardı, orada da ifade ettiğim gibi korkum yokJ))

10. Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu hiçbir yerde kopyaları da yok naparsınız ?
 

Biraz canım sıkılsa da çok üzülmem. Yenisini kurmak ve yapmak her zaman insanoğlu içindir çok zaman alır evet ama imkansız değil;).
11. Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?

Yalnızlığa da kalabalığa da çok alışkınım, her ikisi de severim;).

  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
                                               Çabuk Kuruyan Ojeler Mi, Oje Kurutucular Mı?

  Oje kullanımında işlerimizi kolaylaştıracak yardımcılara da ihtiyacımız oluyor, bu uğurda pekçok yenilik yapıldı halen daha da yapılıyor. Hızlı yaşam temposunda gerçekten kolaylık sağlıyorlar. Önceleri oje kurutuluculardan mutlaka edinmeliyim diyerek almışlığım olsa da şimdilerde hızlı kuruyan ojeleri daha çok tercih ediyorum. Sizin tercihiniz hangi yönde bilmiyorum,  oje kurutucular mı, çabuk kuruyan ojeler mi tercihiniz ?  Ben kendi kullandıklarım da dahil piyasada bulunabilecek olanların fiyat aralıklarını da aşağıda sunmaya çalıştım.
 
 
 
 
 
 
   Benim evde kullandığım iki adet oje kurutucu vardı eskilerden sizlerde mutlaka kullanmışsınızdır.  İşe yaradıklarını düşünüyorum evet kokuları da ayrı güzel ancak hızlı kuruyan ojeleri çok daha fazla tercih ediyorum. Sebebi de iki işlem yapmaktan insanı kurtarmaları, hızlı kuruyan ojelerin de her zaman renk bulma sorunu olabiliyor. Benim şu an elimdekiler, Maybelline Express Finish minik mavi ve renkli sedefleri bulunan bir oje,  Maybelline  Express Manicure; hızlı kuruyan ve tırnağa elmas dayanıklılığı verdiği iddia edilen şeffaf bir manikür yardımcısıydı, sayemde yeşil renk oldu.. Avon SpeedDry Dumanlı kahve vizon arası bir renk, Nivea Turbo Color klasik beyaz rengi, özellikle çok fazla kullandığım bir ürün.    Piyasadaki emsallerinin fiyatları da aşağıda..
 
 
   Nivea Turbo Color;  45 saniyede kuruduğu iddia edilen Nivea Turbo Color 45 Sec. ;  gerçekten de kullandığınızda çok hızlı kuruduğunu göreceksiniz, renk seçenekleri hiç de fena değil üstelik ben bu seriden çok memnunum. Kendimde özellikle beyazını çok tercih ediyorum. Fiyatı :17,90Tl
 





Loreal Jet Set; fiyat aralığı; 15,90 - 17,90 Tl 




 
Rimmel London 60 Seconds; fiyat aralığı 4 (2012 Watsons'lardaki satış fiyatı; 4 TL idi)  - 8 Tl arası



 
  Sally Hansen çabuk kuruyan kalem oje; 14,50 Tl
 
 
 Benim kullandığım; (yukarıdaki fotoğrafta) Avon SpeedDry; Şubat kataloğundan indirimli olarak;7,40 Tl'ye aldım.
 
 
Dilerim bu bilgiler işinize yarar arkadaşlar; Sevgiler.

12 yorum:

  1. Canım bende bir ara oje kurutucu sprey kullanmıştım memnun kalmadım sanki objenin yapısı bozuluyor parlaklığı gidiyor gibi gelmişti birdaha da denemedim.Ama hızlı kuruyan ojeler daha mantıklıymış hiç kullanmadım ama alıp deniycem :) zamanı dar olan için süper

    YanıtlaSil
  2. mim'ini okudum cnm, sorular ilginçmiş:)))
    oje kurutucular ve hızlı kuruyan ojelerle ilgili çok pratik ve kullanışlı bilgiler vermişsin, ki bu aralar çok ihtiyacım olan birşey hızlı kuruyan ojeler veya kurutucu:))) ben bu spreylerden denemek isterdim ama taşıması zor büyükçe biraz şişeler o yüzden en iyisi denin dediğin gibi hızlı kuruyan oje. Nivea'nın renkleri çok güzel görünüyormuş. Rimmel'de de varmış söylediğin iyi oldu hem fiyat olarak da iyi, esparka gidebilirsem haftasonu bir bakayım:P çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Son birkaç yıldan beri oje kullanmıyorum, dolayısıyla cevabım ( c ) şıkkı, yani hiç biri :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. cok hoş tu mım yazın canım ..ben cok sevıyorum mım yazılarını:))

    YanıtlaSil
  5. bu arada oje kullanamadıgım ıcın bır fıkrım yok bu konularda:))

    YanıtlaSil
  6. Kalem ojeler çok güzelmiş. Daha önce hiç denk gelmemiştim. Alıp kullanırım şimdi. Dikkatimi çekti. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Sanırım oje sürüp bir yarım saat kuruduğu halde bile hiç bir şeye dokunmadan oturup televizyon izlemeyi seviyorum. :))

    YanıtlaSil
  8. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Sayfada gezindim :)
    Tercihim Avon oje kurutucu :) Kalyon harici nadiren sürdüğüm ojeler için :)
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  9. Ben doğallıktan yanayım :)Hızlı kuruyan oje daha mantıklı .

    YanıtlaSil
  10. bende alix avien kullanıyorum canım.formar pastel birde sprey olarak kullandım.ama en başarlısı bence alix.

    YanıtlaSil
  11. bende alix avieninkini kullandım.daha önce pastel flormar birde sprey olanını kullandım.ama en güzeli alixti.çok hafif bir yapısı var.saniyede uçuyor

    YanıtlaSil
  12. nuryyl; Evet hızlı kuruyan ojeler daha mantıklı gibi, oje kurutucular da fena değil aslında. Hızlı kuruyan ojelerde ise renk seçeneği bulma sıkıntısı olabiliyor:)

    Melislicious; Zaman ve hızın önemi çok daha fazla artık günümüzde, o nedenle bu tarz pratik uygulamalar önem kazandı..

    NOWACRAFT; Hımm evet olabilir. Sevgiler:).

    örgü tasarımları; okumanıza ve beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler. Oje kullanımı esasen zaman zaman bıktırıcı olabiliyor.

    Yasemin; evet beğenmenize sevindim, sevgiler;).

    Burcu BAYRAM; Kesinlikle keyifli olabiliyor ama benim çoğu zaman o şekilde vaktim olmuyor, keşke olsa..:) normalde tv bile zor izliyorum:) Sevgiler.

    Ben İyisimi; evet evet izleriniz var;) belli oluyor, tercihleri öğrenmiş olduk. Sevgiler.

    Büşra Kahveci; Hızlı kuruyan ojeler bana da daha mantıklı geliyor. Sevgiler.

    şakire duman; Tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil