6 Mart 2013 Çarşamba

Fendi Fırfır Yaka

   Geçen senelerde gördüğümde bayılmıştım, araya başka işler girince kenarda kalmıştı. Bu oduncu tünik-elbise gömleğimi ne zamandır giymiyordum. Gömleğin boyu ne çok uzun ne kısa, tünik demem çok daha doğru, aslında elbise gibi de duruyor doğrusu.. Neyse aklımda da hep Fendi' nin fırfır yakası vardı. Keçe alarak yaptım. Fendi'nin bu çalışmasının Dıy projesi olarak yapımı ve kalıbı Honestly Wtf'de mevcut. Sizler de isterseniz oradan faydalanabilirsiniz.


   Bu şekliyle sanki gömlek aslına dönmüş gibi oldu, sanki hep böyle olmalıydı.. Bu kez  daha çok fotoğraf isteyen arkadaşlarımın isteği yerine gelecek, ışık güzel olduğundan çok fotoğraf aldık.


   Çalıştığım binada aynı zamanda konferans salonları mevcut, çekimler binanın fuaye alanından. Yavaş yavaş güneşli günler gelince bu alanda daha çok çekim yapacağım büyük ihtimalle...





 
 
   Bu arada bu bilekliğim; Melis tasarım.. (Melislicious)  Çok sevdim, tam da bu giysimi tamamlayan bir aksesuar oldu. Teşekkürler Melis'ciğim.






 Bu gömleğimle uyumlu olması için geçen sene  aşağıdaki kırmızı renk ojeleri seçmiştim. Merak edenler olursa elimdeki oje Flormar 384.  yine bu renge çok yakın turuncumsu kırmızıyı da almıştım, o biraz daha yazlık renge sahip sanki. Bu arada bunlar reklam değil arkadaşlar sadece benim para verip aldıklarım ve  kullandıklarım, zaten ben de makyaj bloğu değilim. Ancak giyimimizi tamamlayan unsurları; aksesuarlar, takılar, tokalar, makyaj gibi önerileri de zaman zaman yapıyorum. Neticede bunların hepsi esasen bir bütünü oluşturuyorlar.  Zaten kimini öneriyorum ancak olumsuz gördüğüm yanları olursa onları da kesinlikle yazıyorum biliyorsunuz.
 
   Bu arada aşağıdaki büyük fotoğraflar oje renklerini kesinlikle doğru yansıtıyor. Biraz büyük oldular ama başka türlü tam olarak anlaşılmıyor. Bu renklere Metalik Kırmızı demek daha doğru olacak..


Sevgiler:)

38 yorum:

  1. çok hoş olmuş bence bu tür detayları severim bende..

    YanıtlaSil
  2. kullandığın birşeyi bir kaç yeni dokunuşla başka bir hale büründürmek hoş bir fikirmiş gerçekten. bunu denemek hiç aklıma gelmemişti. yapılacaklar listesine ekliyorum :)
    ellerine sağlık bambaşka bir havası olmuş güle güle giy

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten şık olmuş ellerine sağlık farklı renkler yapılıp sadece gömlek değil de yakalı bir elbiseye yada bluzu da uygulanabilir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. aa çok şık olmuş çok güzel bayıldım.bu tunikler rahatlığın ve şıklığın simgesi..

    YanıtlaSil
  5. Daha fotoları açmadan okuma listemde bakarken bileee ''ayy bu ne tatlı bişey olmuş!'' dedim. O kadar güzel bir dokunuş ki honestly'ninkinden daha çok beğendim ben açıkcası. Çok yakışmış ayrıca, sana kırmızı gerçekten yakışıyo:)
    fotolar da harika olmuş, güzel gülümseyişini ve güzel yüzünün bir parçasını da görüyoruz böylece:)))
    Buarada rica ederim ne demek beğenmene çok sevindim bileklikleri:)))
    Ellerine sağlık
    Sevgiler cnm!

    YanıtlaSil
  6. Güzel olmuş canım değişik bir hava katmış tuniğe,hepsinin birbirine uyumu hoş durmuş :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Evet, tam da dediğiniz gibi... sanki elbise modeli hep böyleymiş gibi duruyor. Ya da aslına dönmüş de denebilir. Hangisi olursa olsun, sonuç çok şık olmuş ve çok yakışmış. Bu arada daha çok fotoğraflı sunum da iyi olmuş.
    Melis' çiğimin bilekliği nekadar zarifmiş, iyi günlerde kullanın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık Handan'cığım çok güzel olmuş, güle güle giy, takın da çok yakışmış:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bencede gomlerk aslina donmus, hatta aslini bulmus, eline saglik guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. fendi'nin o koleksiyonunu hatırlıyorum, kesinlikle muhteşem bir diy projesi olmuş. çok iyi fikir, elbisenin desenine de kırmızı renk çok doğru bir seçim olmuş. bileklik de pek güzel canım :)
    ellerinize, zevkinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Canım bu yaka harika olmuş inanılmaz farklı gözüküyor. bende yapabilrim dimi :)
    madambfashion.blogspot.com bloguma beklerim bu arada

    YanıtlaSil
  12. samsun havası; çok teşekkürler.

    X madame; hakikatten öyle oldu;) sevgiler.

    !! HASKUMAS !!; kesinlikle:).

    Ceyda Çiçek; teşekkürler canım tünik bana ait olmasa da hakikatten çok rahatlar.

    Melislicious; Melis’ciğim çok teşekkürler. Beğenmene sevindim. Sevimli oldu gibi geldi bana da;). Bu arada gerçekten giysimle bütünleşti yaptığın bileklik;) sevgiler.

    nuryyl; canım beğenmene sevindim, ağır dikiş işleri şu sıralar fazla açmasa da yapmak istediklerimi sıraya koydum;) sevgiler.

    NOWACRAFT; Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim. Evet bileklik te ayrı bir hava kattı gerçekten. Sevgiler benden de..


    bücürükveben; Müjde Hanım, beğenmenize sevindim, çok teşekür ederim, sevgiler benden de..

    mevlüde Turk; Mevlüde Hanım, çok teşekkür ederim, sağolun:).

    zulaltan filiz; Filiz Hanım, çok teşekkürler. Beğenmenize sevindim. Eh ağır dikiş işlerinden biraz uzaktayken rahat projelere biraz yöneldim. Sevgiler.

    MadamB Fashion; Beğenmenize çok sevindim, tabiki ;) herkese açık bir proje olduğundan ben de kalıbını rahatça oradan indirmiştim. Teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. çok beğendim cnm çoooooooook şık sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Handan'cığım bence kendi sevimliliğini de tam olarak katsa idin fotoğraflara tadından yenmeyecek idi :) Bu tür fırfırlar benim tarzım olmasa da başkalarında görünce çok yakıştırıyorum.. Sana da hoş olmuş.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş;böyle ufak detaylar,gerçekten kıyafete yeni bir anlam katıyor.Selamlar :)

    YanıtlaSil
  16. çok iyi fikir güzel olmuş.iyi günleriniz olsun....

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş, çok da yakışmış hem sana hem de gömleğe. Ben çok romantik budum bu fikri. Alkışlıyorummmm:D

    YanıtlaSil
  18. Bende hastayım bu bordo renklere

    YanıtlaSil
  19. mormenekselerr; beğenmenize çok sevindim, teşekkürler.

    Gurme Şirine; çok teşekkürler.

    Ayten; Hanım, çok teşekkür ederim, hakikkaten ufak detaylar bazen bir giysiyi hayli değiştiriyor.

    zerrin tekin; çok teşekkürler, sağ olun.

    Suzy Lilibebek; Suzy'cim çok teşekkür ederim, sağol, beğenmene sevindim;).

    suhuba; beğenmenize sevindim, teşekkür ederim:).

    YanıtlaSil
  20. Gömleğinin tuniğinin yada şu son ve güzel haliyle elbisenin modelini çalabilir miyim :) Çok güzel olmuş canım güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarın Dünyası; ben dikmesem de güzel oldu yakayla birlikte, tabiki çalabilirsiniz;). Sevgiler.

      Sil
  21. güle güle giy, ellerine sağlık.

    bu arada bende mimin var, eğer yapmak istersen ;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/03/terleten-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINKY FASHION; çok teşekkürler:) bir bakim bakalım çok zor muymuş:P)) sağ ol;).

      Sil
  22. çok akıllıca bir fikir güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keskin makas; farklılık kattı hakikatten, teşekkürler:).

      Sil
  23. çok yakışmış tuniğe,
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. "Tepeden tırnağa" muhtemelen sizin bu iş için söylenmiştir.
    Çünkü tepeden tırnağa bir içim su gibi olmuşsunuz.
    Fırfır yaka çok şık olmuş; herşey tam denk düşmüş ne eksik ne fazla...

    Ellerinize sağlık gerçekten :)

    Bu arada 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü' nüzü de içtenlikle kutlarım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; çok teşekkür ederim Nurdan Hanım, çok incesiniz. Detaylara önem vermek hoşuma gidiyor. Her zaman tüm detaylara dikkat edemesem de..

      Ben de sizlerin Dünya Emekçi Kadınlar Gününüzü gönülden kutluyorum. Sevgiler benden de...:).

      Sil
  25. Bazen bazı kıyafetlere sihirli bir el dokunuyor, böyle şık,enerjik bir görüntü alıyor :)
    Güle güle giy,çok yakışmış,çok hoş bir fikir <3

    YanıtlaSil
  26. Çok hoş bir yaka kıyafetinize de ayrı bir hava katmış.

    YanıtlaSil
  27. Çok beğendim, ellerine sağlık! Böyle DIY projelerine bayılıyorum, benim de DIY sitem var aynı şekilde, umarım ilgini çeker;)

    http://muguettt.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Kesinlikle çok güzel olmuş, elbisenin kendine ait yakası gibi duruyor. Birbirini tamamlamış çok beğendim ve çok yakışmış.
    Bileklik ayrı bir güzel ve oje rengine bayıldım. Güle güle mutlulukla giy :)

    YanıtlaSil
  29. çok cici olmuşşş, ayrı bir hava katmış gömleğe süpersin tatlım...

    YanıtlaSil
  30. Akseuarlarla birlikte müthiş bir uyum yakalanmış.Çok beğendim.

    YanıtlaSil