28 Mart 2013 Perşembe

Deichmann İnternetten Alışveriş

    Deichmann bir süre önce artık internet üzerinden de satışa başlamıştı... Fiyatlar uygun, üstelik sayfa açılır açılmaz 3 taksit imkanını da görünce sizinle de paylaşmak istedim. Dahası da var, kısa bir süreliğine kargo da ücretsizmiş. Ücretsiz kargo ne zamana kadar devam eder bilemiyorum. Aşağıdakiler benim derlediklerim. Taksit imkanını ve kısa süreliğine de olsa ücretsiz kargo imkanını değerlendirmek isteyenler bulunabilir diye düşündüm ve paylaşmak istedim.
 
 
 

 
 




 
  
 

 
 

Hepsini beğendim doğrusu alma konusunda kararsız kaldım;) Sevgiler.
 
 
 
 

4 yorum:

  1. bu habere çok sevindiğimi söylemeliyim, çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  2. deichmann ın ürünleri gerçekten mükemmel oluyor.
    mağazaya girdiğimde kayboluyorum ben :)
    teşekkürler haber için...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, dışarıya çıktığımda gördüm mü içine dalmadan geçmem. Ama internetten ayakkabıya cesaret edemiyorum henüz..Modele göre değişiyor benim ayak numaram, buçuklu mudur nedir??

    YanıtlaSil
  4. aaaaa süpermiş cnm hem de bir süreliğine kargo ücretsiz çok iyi valla:))) seçtiğin modellerden beğendiğim hatta tam da almak istediklerim var, çok işime yaradı yani bu postun çok teşekkürler
    sevgiler cnm:)))

    YanıtlaSil