22 Mart 2013 Cuma

Hareketli günler, hareketli olaylar..

   Günlerim inanılmaz bir yoğunlukla geçiyor ve ben sizlerin de güzel çalışmalarını kaçırmamak adına elimden geleni yapmaya çalışıyorum, bir oraya bir buraya derken iş vs... Günlere ne oluyor Allah aşkına, zaman yetmiyor, iki ayağımı bir papuca da sokan olaylar üst üste geldi çattı, havada hareketlilik ki anlatılacak gibi değil. Bu koşuşturmaca arasında bir ilk olacak bu nedir derseniz, malum bendeniz çelişler katılmayan biriyim ve de dolayısıyla kitap dışında bir çekiliş duyurusu yapmamıştım. Ancak "Ben İyisimi" blogunu 1. yılında yalnız bırakmak istemedim. Son derece zarif bir sahibesi var bu blogun ve sürekli farklı şeyler peşinde.  İlk oldu dediğim gibi belki de son olur, neden mi? Çünkü esasen sevdiğim o kadar çok insan var ve kimisi gözümden de kaçabiliyor bunca koşuşturmacada bu kaçmadı ama kaça da bilirdi. Ciddi bir iş tempom var şu sıralar ve hayli uzun zaman sanırım böyle devam edip gidecek.. Uzun sözün kısası bu zamansızlık arasında Ben İyisimi blogunun çekiliş hediyesi aşağıda sizleri bekliyor.
 
 
Ahşap üzerine çalışılmış eskitme bir transfer. Oldukça farklı bir çalışma olmuş bu, ne dersiniz? 
 
 
 
 
Herkese sevgiler.

10 yorum:

  1. ben geldim canım.
    aynen heryere yetişemiyoruz canım.
    çok hoış çalışma eline sağlık ne güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet; hakikkatten Ayşe hanım, yetişmek mükkün değil. Bu güzel çalışmayı yapanların ellerine sağlık gerçekten.

      Sil
  2. bencede güzel bir çalışma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINKY FASHION; hakiketten, yapanların ellerine sağlık. Bloğa da bir bakmanı tavsiye ederim, sanırım zaten bakmışsındır. Sevgiler selamlar canım.

      Sil
  3. ben sadece sürekli takip ettiğim kişilerin çekilişlerine katılıyorum . sırf hediye için bir bloga üye olmak istemiyorum. 'ben iyisimi' blogunu sayende öğrendim çok güzel işler üreten bir arkadaş kutlarım.
    Allah işlerinde kolaylık versin ,enerjin bol olsun :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Filiz, haklısın o da bir yöntem aslında. Haklısın:). Senin de enerjin bol olsun canım, sevgiler:)

      Sil
  4. Gerçekten güzel bir çalışma. Blogu sayende tanımış oldum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu A, beğenmenize sevindim, rica ederim:).

      Sil
  5. Şu an bu yazınla dönem ödevime yardımcı olacak bir kapı açtın.. :)) Teşekkürler! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu BAYRAM; farkında olmadan şayet bir şeylere kapı açtımsa çok sevindim, rica ederim. Sevgiler.

      Sil