12 Mart 2013 Salı

Hepsinden Biraz..

   Merhaba birkaç gündür hakikatten yoğun, yorgun, alerjik bir öksürük ve onun ötesinde ciddi bir iş yoğunluğum var.  Yapılmayı bekleyen işler de üst üste gelince bloga birşeyler yazmak zor oldu. Öncelikle beni mimleyen arkadaşlar vardı. Mimlenmek kişiye düşünüldüğü duygusu veriyor gerçekten çok teşekkür ediyorum bu nedenle arkadaşlarıma.  Belki de bu son mim  cevabım olur, çünkü insanların sıkılmalarını istemiyorum, kendim çok sıkılan biri değilimdir, son derece sabırlı biri olduğumu daha önce de yazmıştım.  Bu mimlerden bir tanesi; Mim gibi  ancak; daha çok görüş sormak ve insanlardan farklı fikirler sesler gelmesini sağlayan  bir ilham çalışması. Her ikisini de seve seve yerine getiriyorum, gecikmeli de olsa.
 
   Tarih sırasına göre gitmem gerekirse öncelikle ;

Mim 1- Shelby (Seher) onun aslında mim gibi olmayan ilham sorusunu sizlere sormak istiyorum. Aşağıda görmüş olduğunuz kumaşla ne yapabilirim, sorusunun cevabını sizlerden rica ediyorum. Kumaşım ne yazık ki 1 metre, ancak cıvıltısı beni cezbetti. Tablo gibi direk kesip çerçeveletmeyi bile düşündürecek kadar cıvıltılı birşey, hatta öyle kullanmayı da çok düşündüm, kumaşım ikiye katlı ve her iki etek ucunda da bu güzelim çiçek desenleri var, bununla birşey yapmaya o nedenle hiç kıyamıyorum...:)  ve işte sizlerden gelecek  fikirlere açık olan kumaşım...
 
 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
Mim 2-
 
PINKY FASHION 'ın sıkı soruları:)))
 
1 - En son kime yalan söyledin? Neden
     Yalan bence insanları huzursuz eden birşey gerek yok... pek kullanmaktan hoşlanmadığımdan gerçekten hatırlayamıyorum şimdi aklıma birşey gelmedi.. 
 
2-Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...
   Kışın kilo aldın...
 
3 - Şu an istediğin işi mi yapıyorsun  ?
 
 Evet, ama başka şeyler de yapmak isterdim..:)
 
4 - Mutlu musun?
 Hayat anlık mutluluklar ya da mutsuzluklarla dolu bence.. Mutlu olmayı her zaman becermeye çalışıyorum. 
5 - Keşke..?
 

  Genelde pek kullanmam..

6 - Sence ideal eş nasıl olmalı?
Bence öyle bir üretim henüz yok.. varsa da  zamanla o da değişebilir. Ben öyle birilerini tanıyorum, görmüşlüğüm var.

7 - Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
 
Eskişehir, ama geçirmek istediğim şurasıdır diyemem. İnsanoğlu her an her yerde yaşayabilir, başa gelen çekilir gerçekten de, çok daha iyisi de insanlar için, daha kötüsü de...
 
8 - Korkuların neler?

Yok, yukarıda yazdığım gibi başa gelen çekilir diye düşünürüm, o nedenle artıya da eksiye de hazırım. Korkum yok!

9 - Seni en çok ne mutlu eder?

İnsanlara elimden geldiğince değer veririm, değer verilip düşünüldüğünü görmek her insan gibi beni de mutlu eder.

10 - Hayatında en çok utandığın an /anı?
 Şimdi hatırlayamadım, insanın mahçup olduğu anlar olmuştur.


Şimdilik bu kadar, daha başka neler yaptığımı merak edenler varsa, aşağıdaki işlerle meşgulüm...
 

 

 
 
 
 
   Beyaz gömlekle ilgili bir süsleme projem var; siyah taşlarla süsleyeceğim. Kahve beyaz çizgili bir elbise olacak.  İnci ayrı minik birşey olacak. Ruju gecen hafta içi yaptım, neredeyse tamamı yeni rujlardan oldu. Bordo rengi  çok ruj aldım kışın  ama bende o kadar koyu durdular ki.. Neyse bir kaç tane de çok uçuk sedefli rujlardan vardı.. onlar da bende çok açık duruyor. Hayır sadece renklerine vurulduğum için alıyorum, oysa yüzüme uymayacağından çoğu zaman eminim, hepsi karışırsa belki orta yollu bir renk olur dedim, vişne oldu, fena değil. Cam kabı altı ısınan bir ısıtıcının üstüne koyup tüm rujları da cam kaba atıp yavaşça erimelerini bekliyorsunuz, sonra da karıştırıyorsunuz, ısı bitince ortası çöküverdi, soğurken:) bir miktarını da yanımda taşımak için kapaklı minik, yine bir ruj kabına koydum.
 
Geçen günkü öğlen yemeğim ise  canım yemek istemediğinden  ve  kola içemediğim için tercihim oldu.. Yeni uğraşlarıma gelince çok yakında  paylaşacağım, anlatması uzun sürer.. Sevgiler.
 

29 yorum:

  1. Geçmiş olsun Handan Hanım - dilerim tez zamanda kurtarırsınız yakanızı öksürükten. Yapıştığında en zor terk eden o oluyor vücudu :(

    Kumaşı çok beğendim, ne yapılsa güzel olur ondan...
    Jelibonlu öğle yemeğinize hem güldüm hem üzüldüm - Yazık size ama koca Eskişehir'de bulamadınız mı daha dişe dokunur bişey Allah aşkına? :))))

    İyi bir hafta olsun - sağlıklı öksürüksüz...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; Nurdan Hanım, çok teşekkürler, inşallah dün doktordaydım, güzel şeyler olacak inşallah.. Eksik olmayın o güzel yüzünüzü tahmin ediyorum gülümserken, Arada çekmiyor canım birşey sanırım öksürük biraz moralimi bozmuştu, bir de arada kola krizi tutunca öyle geçiştiriyorum. Yemek yemek nadiren gelmez içimden esasen, Maşallah gayet iştahlıyımdır;). Çok teşekkürler güzel dileklerinize, biliyorum ki tüm güzel dilekleriniz bir şekilde gerçek oluyor, inanıyorum, buna.. Sevgiler.

      Sil
  2. cnm dolu dolu ve bol yaratıcılık dolu zamanlar geçiriyorsun yine, çok keyif aldım postundan öncelikle onu söylemeliyim. Ve çok geçmiş olsun kendine çok dikkat et keçiboynuzu pekmezi bana çok iyi geldi, benim de öksürüğüm alerjik, sana da öneriyorum şiddetle:)))
    kumaşına aşık oldum resmen, birsürü şey hayal ettim ben, tabi dikiş konusunda teknik bilgisi benden iyi olanlar, bu işi yapanlar eminim daha güzel şeyler önerip yardımcı olabileceklerdir ama ben kloş etek, dökümlü kolsuz bir bluz,eğer kumaş yeterli olursa çok güzel olabilir diye düşündüm. Yani bu kumaştan yapılacak herşey güzel olur aslında:))) merakla bekliyorum çıkabilecekleri ve bu postunda bahsettiğin yeni projelerini!
    sevgiler cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; Melis'ciğim, çok teşekkürler, güzel tavsiyeni ben de uyguluyorum ama sürekli değil, belki de istikrarlı olmam gerek bu konuda;) Çiçekli kumaşı yayınladım ama gel de bana sor, kıyamıyorum bir türlü...:)

      Sil
  3. kolalı jelibonu çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Bu Harika; değil mi sevilmeyecek gibi değil;)

      Sil
  4. Ayyy kumaşa bayıldım!! Harikaymış. Biraz uzun olsaydı yaz için harika bir elbise olurdu. Bende de böyle iki tarafı desenli pek çok kumaş var. Benim önerim benim de daha önce diktiğim bir kalıp.
    http://www.shelbyfashion.com/2012/07/ben-yaptm-floral-saten-tunikbluz.html

    http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/52011-tunic-top

    Ayrıca bu sezon uzak doğu etkisi çok moda. Kısa kollu kimono tarzı bir bluz yapılabilir. Aşağıdaki modelin boyunu biraz kısaltarak, biyeleri de farklı bir kumaş kullanarak yapabilirsin.

    http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/kimono-022012

    Kumaş o kadar güzel ki dört tarafını kıvırıp bir de başını geçirebileceğin bir açıklık eklesen bir kemerle de rahatça giyebilirsin:))

    http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2011/04/5-dakikada-elbise-dikiyoruz.html


    Ruj yapımı çok ilginç görünüyor. Belki eski rujlarımdan ben de böyle bir şey yapabilirim. Yeni işlerini de bekliyorum canım. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shelby; Seher'ciğim çok teşekkürler birbirinden güzel önerilerle hem de hemen geldiğin için, hepsini inceleyeceğim canım, çok incesin. Sevgiler.

      Sil
  5. Canım öncelikle geçmiş olsun, bunca iş arasında bloğa bakmak zor oluyor biliyorum ama harikasın yine;) Kumaştan bence en güzeli maxi (lastikli) elbise olur diyorum. Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzy Lilibebek; çok teşekkür ederim, güzel dileklerin için ve çok teşekkürler hakikatten araya geniş bir lastik eklenirse hiç de fena durmaya bilir;)) asıl sen Harikasın yine! Sevgiler.

      Sil
  6. Canım çok geçmiş olsun hasta olunca herşey zor geliyor insana.Ben kumaşı görünce aklıma direk olarak kloş bir etek geldi etek ucunda çiçekler harika durur birde güzel mayo üzerine pareo olur salaş elbise şeklinde merakla bekliyorum canım kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuryyl; çok teşekkürler canım, güzel dileklerine ve güzel önerilerine, çok incesin, sevgiler;).

      Sil
  7. cevaplar güzel.. kumaş da öyle. Tunik yapabilirsin deseni kaybetmeden...

    YanıtlaSil
  8. Çok çok geçmiş olsun Handan inşallah şimdi daha iyisindir.
    Kumaşı görünce aklıma gelen ilk şey pano yapılıp asılsa harika olurdu. Ki sende düşünmüşsün zaten :)

    YanıtlaSil
  9. Handan Hanımcığım, çok çok geçmiş olsun.

    Ayy o kumaş ne güzel bir şey öyle, bayıldım bittim. O kumaştan ne yapılsa harika olur.
    Ruj karışımını ben de yapmıştım yıllar önce. Ama zorlandığım bir durum oldu. Kadının biri, "Rujunuzun rengi çok güzel, marka ve numarası nedir " diye sordu. Karıştırdım demek istemiyorum, yanlış bir bilgi vermek istemiyorum...ne desem, ne desem.... iki ruju üst üste sürdüm , dedim :))
    Çok çok öptüm...

    YanıtlaSil
  10. GEÇMİŞLER OLSUN MAKARAYI MERAK ETTİM NASIL OLACAK İNCİLİ ÖRÜLÜŞÜ SEVGİLER KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun...kumaş çok güzel gerçekten..buna benzer bi kumaştan annem kızıma yazlık elbise dikiyor tek kollu bi model :)belki fikir olabilir.ama yaza kadar göremiycem elbiseyi...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba blogunuzu ilk defa ziyaret ediyorum,kumaşınız cıvıl,cıvıl mis gibi bahar kokuyor.Onu mutlaka model alıp bir yağlı boya tablo çalışın,kumaşın kendisini üzerinize yakışan bir elbise ve etek olarak değerlendirebilirsiniz.Tam benlik bir kumaş.Selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Böyle robadan dökümlü inen straplez bir yazlık blüz güzel olur sanki bu kumaşa, hani göğsün ortasından azcık kalın doğal bi iple de boyundan bağlanırsa, bir de güzel boncuk olursa o iplerde, püfür püfür yazlık şahane bir kıyafet olur gibi geldi bana ama en iyisi sizin tercih ettiğiniz olacaktır Handan hanım...
    Geçmiş olsun çok, alerji illetinden muzdabirim o yüzden anlayabiliyorum sizi...
    Ruj karıştırmak da harika fikir, benim de var öyle rujlarım, deneyeyim bi bakalım ;)
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun handancığım
    bu geçiş mevsimi öksürüğü ve alerjiyi tetikliyor ne yazıkki
    kumaşa gelince ben olsam büzgülü bir etek yapardım heralde
    kumaş o kadar güzelki bisiklet yaka sade bir kolsuz bluz bile olabilir sanki
    ama eminim sen en güzel fikri ortaya çıkarırsın
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. yastık olabilir o kumaş:)

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun Handan hanım.Bizim evde de durum pek iç açıcı değil.Rabbim bütün hastalara acil şifalar versin.Güzel kumaşına gelince,bende Suzy Lilibebek'le aynı fikirdeyim.Maxi bir elbise harika olur.Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  17. Mehtap; çok teşekkürler.

    Aslı; çok teşekkür ederim, gerçekten ben de içimden hep pano geçiriyorum hadi hayırlısı:))

    NOWACRAFT; çok teşekür ederim, dilerim geçer sevgili Nowa:).

    Mutluluklar Sokağı; Makara ile yapılanlar yakında geliyor:) sevgiler.

    Gonca; çok teşekkür ederim, sağolun.

    Renkli Dünyam; Çok teşekkürler güzel önerilerinize, benden de sevgiler:).

    Esen Can; güzel önerin için çok teşekkür ederim. sevgiler.

    Tulay Demirbas; Sevgili Tülay çok teşekkür ediyorum, kumaşı beğenmene çok sevindim. Sevgiler benden de:).

    CEPAYNASI; oo bu da harika bir fikir oldu çok teşekkür ediyorum, sevgiler.

    Ayten; Hanım, çok teşekkürler sağolun, size de geçmiş olsun, amin tüm hastalara şifa diliyorum ben de sizin gibi... Sizin güzel önerinize de teşekkürler, Suzy'nin fikri hoş gerçekten:). Bakalım ne olacak, 1 metrelik minik kumaşımdan:)))...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun, bu havalar tam zamanı, aman dikkat! O kumaş nasıl güzel bişeymiş yahu, pek anlamam ama yazlık bi etek dikilebilir mi acaba, ne hoş olur, lcw, defacto yaza doğru bu desende etekler getirir, hiç kaçırmam, hah işte aynen o tarz bişey yapılabilir, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar006; çok teşekkürler, sağolun. Biraz daha iyi gibiyim. Evet çok cıvıltılı bir kumaş, beğenmenize sevindim. Güzel öneri için çok teşekkür ederim:) Sevgiler benden de:).

      Sil
  19. canım cevap verdiğin için çok teşekkürler. eyeliner konusuna gelirsek, makyaj artisti bize o gün doğal makyajı anlattı. eyelinerı göz rengimizden daha koyu ve göz kapağının tamamına uygulayarak kullanırsak gözlerimizi daha büyük göstereceğimizi söyledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINKY FASHION; çok teşekkürler, sevgiler canım, cevabı buradan yanıtlaman da büyük nezaket, sevgiler.

      Sil