14 Mart 2013 Perşembe

Kloş, Büzgülü ve Pileli Etekler

   Kış mevsiminden çok bahara doğru daha fazla tercih ettiğimiz, "Kloş, Büzgülü ve Pileli Etekler"i  ele almak istedim, esesasen dikimi de çok zor sayılmayacak bu eteklerden şimdiden yapmaya başlayabiliriz.  Pilelilere daha fazla itina gerekse de, kloş ve beline hemen lastik takıp giyilebilecek olanları daha pratik görünüyor. Ben aşağıda bir tanesi iri pileli ve çiçek desenli, iki kloş etek ve bir de beli lastikli büzgülü etek örneği verdim. Bunları nelerle kombinleyebiliriz örneklerini hazırlarken esasen oldukça da eğlendim. Çünkü buralardan başka başka fikirler de ortaya çıkıyor. Eminim dikkatle incelendiğinde siz de farkedeceksiniz.
 
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Önden iki iri pileli yeşil çiçekli etek ve kombinleri.
 
Etek ekstra bir renk ve desene sahip olsa da mutluluk veren bir havası var. Evde özellikle çok eskilerden kalsa bile  böyle enteresan renk ve desene sahip kumaşlar bulursanız bence kaçırmayın.

 
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Çiçekli, büzgülü etek ve kombinleri.
Renk kahveli, siyahlı, bordolu, sarılı, ne ararsanız var. Karışık görünse de pekala istenirse pekçok renkle bütünlenebilir.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hem kloş hem çizgili.
Kaçmayacak bir fırsat gibi.. artısı çok fazla baksanıza yanına her renkten arkadaş seçmiş...

 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Bu da ille de kırmızı diyenlere
 
 
 
 
Sevgiler...
 
 
 



23 yorum:

  1. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥ Günaydıııııııııııııııııııııııııııın :)

    Etek çok sevdiğim ama bir türlü alışamadım bir giyim çeşidi:)
    Bu tip görsellerde hevesleniyorum en fazla 2 gün giyebiliyorum sonra yine rahatlık pantalon :)

    YanıtlaSil
  2. Handannn İçim açıldı!
    Bahara özlem duyuyoruz ya gözüm hep baharlık çiçekli efil efil elbiselerde ,buluzlarda. Seçimlerin ,önerilerin şahane! Çook teşekkürler. Bir de şöyle çiçekli bol rahat elbise modelleri paylaşsan nasıl güzel olacak biliyor musun?

    Öptüm güzel yanaklarından!

    YanıtlaSil
  3. benim de içim açıldı..alışverişe çıkasım geldi kloş etek istiyorum acil...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  4. Bahar gelsin bizde eteklenelim ne kadar güzel kombinler hazırlamışsın canım içim açıldı :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. etekler süper... rahata alışmış biri olarak heves ettim yine... bakalım belki de bu iç açıcı post bana etek giydirir bu yaz.)

    YanıtlaSil
  6. Kendimi bildim bileli kıyafetlerimin arasında etek, elbise çok sınırlı sayıda yer tutar:) Severim aslında ama pantolon ve taytın rahatlığından da vazgeçemem:)))
    Çok hoş örnekler paylaşmışsınız.
    Teşekkürler ve de sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çiçekli eteklere bayıldım !!karar veremedim, hepsi benim olsun gözümün önünde dursun isterim !! harika seçimler !!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bi post
    floral etekler harika
    ben yazın jean giymeyi hiç sevmiyorum
    en güzeli tiril tiril etekler
    ah bi yaz gelsede artık eteklerin dayanılmaz hafifliğini hissetsek
    deniz kenarında salınsak
    sizde artık porsuğa :)

    YanıtlaSil
  9. oldum olası hep sevmişimdir kloş etekleri.

    YanıtlaSil
  10. merhaba :)
    bende mimin var cevaplarsan mutlu olurum.

    sevgiler .. ♥

    http://yasamumuduu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. süper seçimler ve kombinler yapmışsın cnm, çok güzel seçenekler var hayal gücümüzü de geliştiren ilham veren kombinler olmuş! ben de böyle çiçekli bir model edinmek istiyorum mutlaka, ilk görsedeki yeşil çiçekli kesinlikle edinmem gereken renk ve kumaş, dediğin gibi enerjisi çok yüksek ve vintage bir havası da var! Çizgili de bu sezonun trendiymiş, dolabımızdaki çizgilileri çıkarmanın zamanı geldi demekki:)))
    çok güzel bir paylaşım teşekkürler cnm!

    YanıtlaSil
  12. Kombinler cok guzel olmus elinize saglik :)

    YanıtlaSil
  13. Kloş etekler çok güzel ama benim enn çok dikkatimi çeken kırmızı beyaz puantiyeli şifon bluz oldu. Nasıl güzel o öyle:)

    YanıtlaSil
  14. Buraya bahar tam gelmiş Handan Hanım :))
    Biraz oyalanayım; görseller çok keyifli, seçimler de çok hoş.

    Belki ya şundadır ya bunda oynarım kendi kendime :))))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ne güzel kombinler,etekler,kazaklar bunlarr.hepsine ayrı ayrı bayıldım ..) Biran önce yaz gelseee.. :D

    benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Ben İyisimi; Evet benim de esasen öyle, ama şu var tanıdığım bir kız vardı geçmişte sürekli etek giyerdi, ama bir etek insana bu kadar mı yakışır, dikkatli bakınca aslında kadınlara basbaya da ististasız yakışıyor gibi. Basenler çok iri değilse zaten özellikle büzgülü modeller harika duruyor. Ben de bu yaz birkaç parça kesinlikle yapmayı istiyorum bakalım hayırlısı:).

    coletté; Çok teşekkür ediyorum, gerçekten de güzel örnekler değil mi, insanın içini kıpır kıpır yapıyor, bol ve rahat elbise tarzları da aklımda olsun Nilgün Abla’cığım onlardan da örnekler sunmak gerek, çok haklısın. Ama hem şık hem bol olabilir mesela;)) hımm biraz araştırmalıyım bunu, sevgiler.

    mormenekselerr; Beğenmenize sevindim, hakikatten bunlar insanların içini açıyor.

    Nuryy; Kışın üşütüp hastalanmak korkusundan ben çok fazla giyemiyorum etek, hakikkatten baharla birlikte daha korkusuz giyiyoruz. Sevgiler canım.

    Işık Erten; Beni motive eden aslında başka bir kızcağız eskilerden. Sürekli çok güzel ve farklı etekler giyerdi. Son derece enteresan modeller, ona bakıp bakıp esasen etek giymenin kadınlara çok yakıştığını o zaman farketmiştim. Bu örnekler hiç fena değil hakikatten motive edici örnekler seçmeye çalıştım, öncelikle kendim motive oldum, sizler de olduysanız ne mutlu:).

    okuyan; Sevgili Ayşım Hanım, gerçekten pantolon ve tayt giymenin rahatlığına alıştıktan sonra etek giymek farklı gelebiliyor. Örnekleri beğenmenize sevindim. Sevgiler.

    zulaltan filiz; Sevgili Filiz Hanım, hakikkatten ben de seçimleri yaparken öyle çok heyecanlandım ki, bu örneklerden kesinlikle birer tane kendim de yapmak istedim, bakalım ilerleyen günlerde o yönde tercihler yapabilirim, beğenmenize sevindim, Sevgiler.

    Tulay Demirbas; Sevgili Tülay, seçimleri beğenmene sevindim, demek etek ve elbise severlerdensin, kışın üşütme korkusundan doğrusu daha fazla jean veya tayt tercih ediyoruz. Hakikatten yaz gelse de renklensek azıcık;). Bu arada çok güldürdün beni, özendir bakalım, bize de kala kala Porsuk Çayı kaldı:). Kader utansın;)). Hahah.

    Mehtap; Hanım, evet sevilmeyecek gibi değil esasen, çocukluğumuzda da ne çok giyerdik. Yeniden değişik örnekler seçip yazın rahat edelim;) sevgiler.

    birmavimbirpembem; Bu modelleri gerçekten beni çok cezbetti, sevgiler:).

    Birgül Demiroğlu; Mim için çok teşekkür ederim. Sevgiler:).

    Melislicious; Melis’ciğim bunlar hakikatten beni mutlu eden modeller di birer tane edinmem ya da dikmem şart oldu:). Beğenmene sevindim canım, sevgiler.

    Ful Atolye; Beğenmenize çok sevindim, sevgiler:).

    Shelby; Seher’ciğim hakikatten, kombin yaparken ben de çok sevdim onu uygun bir kumaş bulduktan sonra yaparız gerçekten;) efil efil bir şey.

    Nurdan Kanber; Nurdan Hanım, evet baharı hissetmek istiyorum sanırım artık. Örnekleri beğenmenize sevindim. Ben de bu kombinleri hazırlarken çok eğlendim gerçekten. Sevgiler selamlar çook.

    Tuana Çelik; Beğenmenize sevindim, evet gelirim elbette. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Ben bu eteklere bayıldım,ba-yıl-dııııııııııııım :) Öyle güzel kombin olmuş ki hepsi...

    çan etek tarzı olması yolunda ilerleyip soluğu iki parçalı dar eteğe dönüştürmüşlüğüm,kumaşı ağlatmışlığım da vardır benimde.Kloş dikmek zor olsa gerek :)

    Paylaşım için çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  18. omg bu eteklerın hepsını almka ıstedım ınan bana nasıl guzeller yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KoKoŞ KeLeBeK; beğenmenize çok sevindim, hakikatten istenecek kadar var:).

      Sil
  19. yaz gelsin artıkkkkkkkk, kıyafetlere bayıldım, harika kombinler olabilir, çoğu tarzıma uygun, sadece etekte boy maksiiiiii, yani benim için. çok hoş seçimler canım gerçekten. sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Bunların arasında çok güzel parçalar varrr.. :) Puantiyeli kırmızı gömlek, yanındaki kot gömlek. At tarafındaki siyah tül detaylı üst çok hoşlarr.. :)) Peplum deri bluzu de unutmamak lazım. :))

    YanıtlaSil