27 Mart 2013 Çarşamba

Farklı Çalışmaları Sevenlere







   Merhaba,  farklı çalışmaları bir arada yapan insanlar her zaman dikkatimi çekmiş ve  hayranlık duymuşumdur.  Bu tarz blogları zaman zaman tanıtmaya çalışıyorum sizlere biliyorsunuz. Ben henüz belki tanışmamış olabileceğiniz bir blogdan bahsetmek istiyorum. İsimce yabancı değil; "Handanın Dünyasından". Blog adaşım olduğu için seçilmedi, bilenler tanıyanlar artık 1. yılıma yaklaşırken beni mutlaka tanımışlardır.  Fırsatım oldukça bu tarz farklı uygulama ve çalışmaları olanları, buradan bir şekilde sizlerle paylaşıyorum. Bloguna bir baktığınızda bana mutlaka hak vereceksiniz. Handan Hanım; esasen bir nakış hocası ama ilgi alanları ve  yetenekleri, farklı çalışmaları oldukça fazla, yukarıdaki görsellerde gördüğünüz konulara ve dahasına merakınız varsa bloguna bir bakmanızı tavsiye ediyorum, benimle hem fikir olacağınızı düşünüyorum ne dersiniz?
 
Sevgiler:).

11 yorum:

  1. tesekkürler paylaşım için sayenizde handanın dünyasından'ı tanımış oldum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hemen uğruyorum merak ettim;)

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜR EDERİM HEMEN BAKAYIM...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok farklı ben alttaki ikisini sevdim, özellikle etamin çok hoş....eline sağlık isim adaşının:)))
    sevgiler Handan'cığım..

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar kadir şinas bir davranış... Hemen ziyarete gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. hemen gittim üye oldum. nerede farklı bir çalışma var, ben peşine takılırım zevkle :)

    YanıtlaSil
  7. Günaydıııınnn güzel insan :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. handancığım prensesim hasta oldu uff oldu
    ihmal ettim seni
    özledimde açıkcası :)
    bahsettiğin arkadaşa yakında bakacağım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Handan hanım 10 parmağında 10 marifet olan biri, farklı alanlarda çok hoş çalışmaları var, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Küçükkken eğlenmek için bende kanaviçe yapardım, hiç bir işe yaramazdı ama artık high end markalar dahi kanaviçeleri kullanıyorlar ;)

    YanıtlaSil