26 Mart 2013 Salı

Cameolu, Uzun Zincirli Kolye

cameo kolye


   Cameolu uzun zincirli kolyeyi çok severek yaptım. Bir ara da yine cameo modası almış başını yürümüştü hatırlarsanız. Benim için farketmiyor, birşeylerin modası olsun olmasın aklıma gelince hemen yapmak isterim, canım istemeyince de uzun bir süre gönlümün neyi istediğini arar dururum. Kısacası "İÇ SESİMİ" dinleyerek hareket ediyorum çoğu zaman. Bu tarz siluetleri netten bulmanız mümkün, ben de netten çıkartmıştım siyah beyaz çıktıyı. Beyaz akrilik boya ile boyadığım zemine altına peçete transfer tutkalı kullanarak yapıştırdım, üstüne yapıştırıcı transfer tutkalı sürmedim. Kuruduktan sonra ise yapıştırdığım objenin her tarafına 3 kat vernik sıktım; beyaza boyadığım zemin dahil. Demir kısmını maskeleme bandı ile kapatmıştım dolayısıyla beyaz akrilik boya ve sprey vernik oraya hiç değmemiş oldu.    Önemli nokta vernikleri kurumalarını bekleyerek farklı zamanlarda sıktım 3 kere, dolayısıyla kuruduklarından ve kağıdın iyice yapıştığından emin olana dek terkarladım.  Benim içime sindi dolayısıyla..
 
Sevgiler.

19 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım. Ben de seviyorum cameolar. Ellerine sağlık. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Hiç bilmiyodum bu tekniğin adını, öğrenmiş oldum, teşekkürler :)
    Ellerinize sağlık Handan hanım, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel olmus Handan Hanimcim. Ellerinize saglik cok beyendim. Kombinasyon da tarzi da cok SIK. Gule gule kullanin.



    YanıtlaSil
  4. handancım ellerine sağlık ben çok beğendim açıkcası hala nasıl yaptığını anlayamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Wowww, is a marvelous job, congratulations. I love it. I have a linky party international in my blog. Kisses.

    YanıtlaSil
  6. aa çok güzel olmuş handancım ellerine sağlık :)
    takıda transfer tekniği kullanmak hiç aklıma gelmemişti biliyormusun, ufkumu açtın bir anda çilink çilink sesler geldi kafamdan :)
    teşekkür ederim :)
    bende siluetlere bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  7. oooo cnm çok değişik birşey olmuş bu!!! bir de çok emek harcanmış, çok ince ayrıntıları olan bir parça çok beğendim ellerine sağlık.
    ben de senin gibiyim içimden gelmedikçe bazen hiç bişey yapamıyorum bitmiyor kalıyor bile bazen... Ama içinden gelenleri dinleyince de o zaman bir ilham geliyor zaten değil mi:)))?
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık canım harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. ayyy bu çok harika olmuş bayıldım...eline sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Çok şık ve romantik olmuş kolye Handan Hanım, ellerinize sağlık!
    Kadife kurdele ve incilerin yoğun olduğu kısa boyun kolyesi de şık olur diye düşündüm resimlere bakarken.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Farklı güzel bir çalışma olmuş canım iyi günlerde kullan bencede moda olmasına gerek yok herkes kendi modasını kendi belirler dimi ama :)

    YanıtlaSil
  12. çok hoş olmuş, huzurla kullan canım... :)

    YanıtlaSil
  13. vay canına harika!! çok şık, çok tarz bir kolye !!
    ellerine,emeklerine ve de zevkine sağlık :)
    güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  14. "Kısacası "İÇ SESİMİ" dinleyerek hareket ediyorum çoğu zaman. " demişsin :)
    Seni farklı kılan da bu arkadaşım doğru yoldasın devam et:)
    Keyifli, kişiye özel bir çalışma olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  15. Shelby; beğenmene çok sevindim canım, çok teşekkürler.

    Esen Can; sevgili Esen Hanım özel bir teknik değil, bildiğiniz peçete transferinin bir çeşidi aslında:) beğenmenize sevindim canım, sevgiler.

    Nursun's Insights; Nursun Hanım, beğenmenize çok sevindim, kafama esince yapıyorum birşeyler, sevgiler benden de..

    Ceyda Çiçek; fotoğraflarla anlatmayınca zor oldu açıklaması biraz bir dahakini belki daha detaylı anlatırım, peçete transferi gibi birşey esasen, beğenmene sevindim sevgili Ceyda'cım.

    Maria dolores Lopez godoy; Thanks alot:) and thanks your invite..:)

    X madame; çok teşekkürler, farklı fikirler açtıysa ne mutlu, sevgiler.


    Melislicious; Melis'ciğim çok teşekkürler beğenmene sevindim, aynen öyle içimden birşeyler gelinci ancak çıkıyor farklı şeyler ötesi boş, aynı fikirdeyim seninle, sevgiler canım.

    bir kase lezzet; beğenmenize sevindim, çok teşekkürler.

    mormenekselerr; beğendiniz mi, ben de sizin çalışmaları çok beğeniyorum dorusu, sevgiler.

    Nurdan Kanber; çok teşekkürler Nurdan Hanım, hakikkatten sizin de ifade ettiğiniz gibi o şekilde bir uygulamayla da harika olur, güzel fikir çok teşekkürler. Sevgiler benden de..

    nuryyl; aynı fikirdeyim Sevgili Nur. Sevgiler benden de:)

    Swotpisces; beğenmene çok sevindim canım, çok teşekkür ederim, sevgiler.

    zulaltan filiz; çok teşekkürler beğenmene çok sevindim canım, sevgiler.

    Ben İyisimi; Aynen öyle canıma, bana iç sesim ne fısıldıyorsa odur;)) beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler, sevgiler.

    Steven Brown; Thanks alot Steven:).



    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım...
    çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım be buna, çok güzel

    YanıtlaSil
  18. Handancım eline sağlık, cameo ilk kez duyuyorum demek bu güzel şeye deniyormuş, çok şık...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  19. Çok farklı ve şık olmuş, çok beğendim ! Ne çok emek ve zaman vermişsiniz ama sonuç buna değmiş, ellerinize sağlık.
    En güzel işler, insanın içinden gelerek ve severek yaptıklarından çıkar. Bu yönteme devam edin bence :)

    YanıtlaSil